AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #1 Skrevet 1. juli 2020 Flere som føler at de alltid er den minst interessante og populære i søskenflokken? At rangeringen dere imellom liksom aldri tar slutt med alderen, uansett hvordan livet utvikler seg? Jeg er 41 og lever fortsatt i skyggen av mine søsken som er hhv 4 år eldre og 2 år yngre enn meg. Jeg tror mye av det har grobunn i at de har vært heldigere enn meg fra naturens side, og at folk, til og med familie, automatisk interesserer seg mer for pene mennesker enn "den stygge andungen". Men er så lei av å ikke få noe av den gode oppmerksomheten, det ekte engasjementet når det kommer til barna mine eller jobben min, lei av at mimring om barndom og oppvekst ALDRI handler om meg, men om dem. Flere som føler på det samme? Anonymkode: f7fd2...b0c
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #2 Skrevet 1. juli 2020 Jeg er den peneste av søsteren min og meg, hun er yndlingspersonen til mamma, pappa, stefaren min, farmora mi. Jeg er som regel nr 2 for alle. Venner, familie, jobb osv. Tror selvfølelse har mye å si. Noe jeg har null av. Anonymkode: e8592...a94
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå