AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #1 Del Skrevet 1. juli 2020 Jeg må bruke støttestrømper etter å ha fått blodpropp pga p-ring, men alle er så tjukke og mørkebrune! Hittil har jeg brukt de på Lindex mest, men de gir meg fortsatt stykke brunoransje bein. Tips? Anonymkode: 87009...19e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkerusen Skrevet 1. juli 2020 #2 Del Skrevet 1. juli 2020 Støttestrømpen.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingeline Skrevet 1. juli 2020 #3 Del Skrevet 1. juli 2020 Eg fann eit par svarte i ull, ser berre ut som knestrømper eller sokkar, på Apotek 1. Brukar dei under alt mogleg, inkludert bunaden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #4 Del Skrevet 1. juli 2020 Tenker først og fremst til fint, som høye hæler og penbukser på jobb 😊 Anonymkode: 87009...19e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #5 Del Skrevet 1. juli 2020 Da trenger du kompresjonsgrad to, eller? De lette i grad 1 holder vel ikke etter blodpropp? Anonymkode: 0390d...5d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #6 Del Skrevet 1. juli 2020 https://www.color4care.no/54-stottestromper Anonymkode: ecac4...b40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #7 Del Skrevet 1. juli 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Da trenger du kompresjonsgrad to, eller? De lette i grad 1 holder vel ikke etter blodpropp? Anonymkode: 0390d...5d1 Jeg mener de har sagt at jeg kan bruke lette såfremt jeg ikke skal ut for å fly, da skal jeg helst bruke full strømpebukse. Anonymkode: 87009...19e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #8 Del Skrevet 1. juli 2020 Jeg har samme problem som mann. Men å bruke vanlig strømpebukse hver dag. Får jeg den kompresjon jeg trenger. Anonymkode: 541f4...60f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå