AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #1 Del Skrevet 30. juni 2020 Tenker å kutte ut linær TV (ja,jeg er 22 og ser fortsatt på linær TV) og gå over til strømming som de fleste i min aldersgruppe gjør. Men vet ikke hvilke av disse strømmeselskapene som har de beste filmene og seriene i sin portefølje. Derfor spør jeg dere KGere: hvilke strømmeselskap ser du på, hvilke er din favoritt og hvorfor? Jeg har mine favoritter innen sjangeren spenning, thriller og litt grøsser, har veldig sansen for serier som er laget innen disse sjangere. Tips? Anonymkode: 3e354...d4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #2 Del Skrevet 30. juni 2020 Ser minst HBO, mest dplay, viaplay og sumo, for filmer blir det mest Netflix. Anonymkode: 69560...b17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #3 Del Skrevet 30. juni 2020 HBO har mye kvalitet, men lite utvalg. Netflix har mye utvalg, men dårligere kvalitet. Kombinasjonen av disse er ok. Amazon Prime stjeler jeg av kjæresten, dvs. bruker hans login. TV2 Sumo og Dplay bruker jeg i perioder - to uker gratis, og så avslutter abonnementet. Det er ulike gode serier på hver av kanalene, det kommer litt an på hva du prioriterer. Anonymkode: 74e98...e93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #4 Del Skrevet 30. juni 2020 HBO og prime 😊 Anonymkode: 4f1d5...d40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #5 Del Skrevet 30. juni 2020 Den jeg bruker absolutt mest er Netflix. Synes det er mye bra der, jeg. Anonymkode: e029f...5d1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 1. juli 2020 #6 Del Skrevet 1. juli 2020 Jeg bruker Prime, dplay og sumo mest (i tillegg til NRK, men den er jo gratis) Hbo bruker jeg sjeldent, men de har noen få veldig gode serier/dokumentarer, så klarer ikke gi slipp på den. Netflix bruker jeg ikke så ofte, men den har jo «alt» som er lettbeint, så grei å ha når man vil se noe enkelt Vurderer Viaplay da jeg ser de har en del serier jeg skulle hatt sett 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #7 Del Skrevet 1. juli 2020 Jeg bruker kun HBO og NRK. Har hatt Netflix og Viaplay i perioder, men synes seriene der er litt for lettbente. Men siden du er nokså ung, passer kanskje de seriene bedre for deg enn for gamle damer som meg. Anonymkode: b5539...5be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #8 Del Skrevet 1. juli 2020 Mye bra gratis å se på Dplay, Sumo og Viafree(, samt på NRK nett-tv). Så hadde ikke prioritert noen av disse i første omgang. HBO har jeg som en del av tv-pakks, så vet ikke hvor mye jeg bruker den, det går jo automatisk. Men tror ikke det er så mye. Netflix derimot bruker jeg mye. Er også genial for å laste filmer og serier når vi skal reise bort. Anonymkode: 28597...4aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kittykat Skrevet 1. juli 2020 #9 Del Skrevet 1. juli 2020 Jeg har Netflix, Viaplay og Amazon Prime. Jeg bruker Netflix mest, da Netflix har mye mer utvalg av filmer og serier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djækklåsst Skrevet 1. juli 2020 #10 Del Skrevet 1. juli 2020 HBO har desidert best kvalitet, men litt begrenset utvalg. Men vil nok ta mer enn nok tid å komme gjennom alle kvalitetsserier der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 1. juli 2020 #11 Del Skrevet 1. juli 2020 Netflix og HBO Nordic Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #12 Del Skrevet 1. juli 2020 Viaplay og netflix. Anonymkode: 72239...4ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarieLo Skrevet 1. juli 2020 #13 Del Skrevet 1. juli 2020 Har droppet alle kanaler jeg og, og bruker HBO, Netflix og NRK. Brukte dplay, viaplay og prime video før, men jeg så så lite på de at jeg avsluttet de igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #14 Del Skrevet 1. juli 2020 Har Apple TV. Alt ligger der inne som apper. Veksler mellom Viaplay og Netflix med betaling, og NRK ligger alltid der. Abonnerer aldri på to samtidig. Anonymkode: 19396...974 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #15 Del Skrevet 1. juli 2020 Har; Netflix, HBO Nordic (inkl i bredbånd) Viaplay, Prime,Sumo, Strive og Dplay Ser nok mest på Netflix og Viaplay samt NRK Nett Anonymkode: 0bb1a...93a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 3. juli 2020 #16 Del Skrevet 3. juli 2020 Akkurat nå ser jeg mest på HBO. De er jo viden kjent for å ha noen av verdens beste tv-serier. Ser på Perry Mason og Killing Eve nå, begge utmerkede serier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarieLo Skrevet 3. juli 2020 #17 Del Skrevet 3. juli 2020 Det er trist at HBO ikke vil sende noe i 4K da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå