AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #21 Skrevet 1. juli 2020 Jeg har dratt alene på alt (unntatt første ultralyd) pga corona, men hadde nok dratt alene uansett da mannen stort sett er på jobb. Men nå er jeg førstegangs uten noe historikk. For din del er det jo verdt et forsøk å ringe og forklare situasjonen, og høre om det er mulig at din mann kan få lov å bli med. Anonymkode: c9d73...a82
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #22 Skrevet 1. juli 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Så du har flere ganger også seint i svangerskapene fått beskjed om at det ikke var liv, nå i coronaperioden??? Anonymkode: 9bc06...4ea 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, det var ikke tydelig. Anonymkode: 325c2...6c3 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå er vi tre stykker som synes det var uklart. Denne setningen er helt feil skrevet. "Jeg har derfor pleid å dra alene, men jeg synes det er litt vanskelig siden jeg flere ganger har fått beskjed på ultralyd om at det ikke er liv lenger" Ts, du har dessverre ikke annet valg enn å dra alene. Eventuelt så kan dere gå privat, de fleste private har åpent for partner. Anonymkode: 99eba...1a6 Så utrolig spesielt å henge seg opp i syntaks i et spørsmål som dette. Problemstillingen er selvfølgelig at jeg har mistet mange ganger, og at det blir oppdaget først på ultralyd. Og ja, den forrige MA-en ble oppdaget nå i koronatiden, alene uten partner. Jeg overlevde selvsagt, men ønsket bare å høre her om andre går sammen eller alene. Ikke verre enn det. Hvis dere ikke klarer å svare på en ordentlig måte, må dere gjerne opprette en egen tråd for å pirke og slenge med leppa til hverandre. Ts Anonymkode: 87e5d...ec1 2
Brunello Skrevet 1. juli 2020 #23 Skrevet 1. juli 2020 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Så du har flere ganger også seint i svangerskapene fått beskjed om at det ikke var liv, nå i coronaperioden??? Anonymkode: 9bc06...4ea Sammenhengen her er åpenbar. Hun har tidligere fått beskjed sent i svangerskapet at det ikke er liv, derfor synes hun det er dumt at partneren ikke kan være med nå (på grunn av korona-begrensninger). 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #24 Skrevet 2. juli 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Så utrolig spesielt å henge seg opp i syntaks i et spørsmål som dette. Problemstillingen er selvfølgelig at jeg har mistet mange ganger, og at det blir oppdaget først på ultralyd. Og ja, den forrige MA-en ble oppdaget nå i koronatiden, alene uten partner. Jeg overlevde selvsagt, men ønsket bare å høre her om andre går sammen eller alene. Ikke verre enn det. Hvis dere ikke klarer å svare på en ordentlig måte, må dere gjerne opprette en egen tråd for å pirke og slenge med leppa til hverandre. Ts Anonymkode: 87e5d...ec1 Typisk KG. Mange frekke folk her. Ikkje bry deg, ts! Anonymkode: 10eaa...2a9 1
Brunello Skrevet 2. juli 2020 #25 Skrevet 2. juli 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå er vi tre stykker som synes det var uklart. Denne setningen er helt feil skrevet. "Jeg har derfor pleid å dra alene, men jeg synes det er litt vanskelig siden jeg flere ganger har fått beskjed på ultralyd om at det ikke er liv lenger" Ts, du har dessverre ikke annet valg enn å dra alene. Eventuelt så kan dere gå privat, de fleste private har åpent for partner. Anonymkode: 99eba...1a6 At tre stykker ikke er spesielt oppvakte, er ikke bevis for at det var uklart skrevet. Ved et minimum av forståelse av kontekst, er det åpenbart hva TS mener. 3
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #26 Skrevet 2. juli 2020 Jeg dro alene på oul, men facetimet med pappaen. Vi har vært på privat ul sammen nå i etterkant. Anonymkode: c9b32...8bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå