Gjest Violetta Skrevet 5. juli 2005 #1 Skrevet 5. juli 2005 Jeg synes egentlig det høres ganske kjedelig ut å reise på musikkfestival. Selv om jeg liker musikk. Men ikke si det til noen...
Gjest kort vei Skrevet 5. juli 2005 #2 Skrevet 5. juli 2005 Hehe, trenger ikke å reise til Quarten, jeg bor her
Lagerta Skrevet 5. juli 2005 #3 Skrevet 5. juli 2005 Jeg synes det høres gøy ut! God musikk og masse feststemte, glade mennesker.
blå Skrevet 6. juli 2005 #4 Skrevet 6. juli 2005 Bor midt oppe i hele Quarten og kan nesten ikke vente med at den er ferdig. Jeg vet at det er gøy å bo i telt og være dritings, har gjort det 1000 ganger selv. Men er liksom ferdig med det og syns det er masete å ikke kunne handle uten tusenvis av fyllesyke musikkelskere. Men jeg er ikke imot Quart altså, jeg har bare ikke lyst å ha det på meg.
Shoegal Skrevet 6. juli 2005 #5 Skrevet 6. juli 2005 bor midt oppi ståheien jeg også, og synes det er helt topp for byen. i år skal jeg ikke på quart, men har vært der mange ganger tidligere, og det er alltid moro. likevel kunne jeg aldri tenke meg å "være en sånn" som drar rundt på festivaler, bor i telt på festivalcampen osv. synes det virker kaldt, vått og tungvint....
Gjest gjest1 Skrevet 6. juli 2005 #6 Skrevet 6. juli 2005 Quarten er stygg siden ikke mars volta kom, og alle er nisser som tar opp all plassen i gata, står med kart og kompass og setter de stygge klappstolene sine midt i gata og tar seg en øl. Idioter!! Folk som sitter på M1 bussen og skriker og har noia fordi de tror de sitter på venneslabussen, og kommer aldri til å komme seg ut til det forbaska sørlandsenteret, selv om det klart og tydelig står M1 SØRLANDSFORBANNAPARKEN på bussen, jeg har aldri opplevd mer stress, og det er alle de folkene sine feil at mars volta ikke kom, de brakk håret på omar
Gjest søring Skrevet 6. juli 2005 #7 Skrevet 6. juli 2005 DusteQuartfolk...som opptar hele markens og sprader rundt som om de eier hele byen! I morgen er det i tillegg handelens dag her. Himalaya for et liv det skal bli. Halvparten er hysteriske kvinnfolk i shopperus. Andre halvparten består av herja, neddopa og alkoholiserte Quartinger som vakler seg gjennom gatene. Lykke til deresom ha tenkt dere på bytur i morra
Gjest gjest1 Skrevet 6. juli 2005 #8 Skrevet 6. juli 2005 DusteQuartfolk...som opptar hele markens og sprader rundt som om de eier hele byen! I morgen er det i tillegg handelens dag her. Himalaya for et liv det skal bli. Halvparten er hysteriske kvinnfolk i shopperus. Andre halvparten består av herja, neddopa og alkoholiserte Quartinger som vakler seg gjennom gatene. Lykke til deresom ha tenkt dere på bytur i morra Jeg HADDE, men nå tror jeg at jeg holder meg hjemme i morra. Svinesteik at jeg må ut i dag og selge billett, håper det er noen som liker han snoopy bikkja.
Gjest seroxata Skrevet 7. juli 2005 #10 Skrevet 7. juli 2005 jeg er lei quarten.. eller, hadde det vært noen geniale band her, så ville jeg nok gått.. var på campen og hele greia i forfjor, men selv om det var litt morro, så ville jeg ikke gjort det igjen! Bor nesten i hele sirkuset, og i dag var hele rutebilen stappfull av quartfolk som ikke kom seg fram! er meeeget glad for at jeg var for fyllesyk til å bry meg! *grøss*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå