Hedilove Skrevet 30. juni 2020 #1 Skrevet 30. juni 2020 Er du imot innvandrere ? Har en nabo som er fra Kina, og de er gbj
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #2 Skrevet 30. juni 2020 Kommer an på innvandreren. Og selvfølgelig hvilket land de er fra. Skulle ønske vi ikke tok inn innvandrere fra andre land enn Vesten. Anonymkode: 0ded5...15f 10
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #3 Skrevet 30. juni 2020 Det som funker elendig i innvandringen til Norge er å ta inn folk fra Afrika og muslimske land. Anonymkode: f27a2...039 14
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #4 Skrevet 30. juni 2020 Innvandrere er fantastiske! I hvertfall alle jeg møtt i mitt liv. Finnes selvfølgelige dårlige eksemplarer som hos alle mennesker. Segregeringen (som skaper problemer) er det nordmannen som står for her i landet. hurra for mangfold! Anonymkode: 845c8...10f 7
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #5 Skrevet 30. juni 2020 Det kommer helt an på. I tillegg til individuelle forskjeller har religion mye å si. Har møtt flere svært oppegående iranere uten religion f.eks., men samtidig oppfatter jeg de fleste unge muslimske kvinner uavhengig av nasjonalitet/bakgrunn som løpejenter for det iranske regimet og det som verre er mtp. hijab-bruken og slikt. Pga. islam mener jeg at innvandring fra mange land totalt sett er svært negativ, men utover det har jeg egentlig kun gode erfaringer. Jeg er på mange måter fargeblind, men så absolutt ikke blind for psykopataktige religioner. Anonymkode: d23f5...b10
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #6 Skrevet 30. juni 2020 Flott med mangfold og elsker å bli kjent med nye mennesker, nye kulturer og skikker:) alle innvandrere jeg kjenner er helt fantastiske mennesker! Hørt om noen som ikke har vært like heldige, men finnes gåten epler innenfor alle nasjonaliteter også vestlige. Anonymkode: 115d6...324 3
dida Skrevet 30. juni 2020 #7 Skrevet 30. juni 2020 Alle innvandrere jeg kjenner er, uavhengig av religion, varme, gode mennesker som de fleste etnisk norske jeg omgås med. 5
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #8 Skrevet 30. juni 2020 Synes det er lettere å nette med folk fra Thailand, Filippinene enn feks Somalia. Er noen afrikanske land som har veldig forskjellig mentalitet enn nordmenn. Anonymkode: 4312d...a3b
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #9 Skrevet 30. juni 2020 Innvandrere er ikke en homogen gruppe. Det er mennesker der det er noe jeg personlig kommer bedre overens med enn andre. Men da handler det mer om personlighet/atferd fremfor om personen er innvandrer eller ei Anonymkode: b5d3b...547 4
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #10 Skrevet 30. juni 2020 Har ingenting imot innvandrere som integrerer seg, tilpasser seg, respekterer det norske samfunnet og de norske lovene. Innvandrere som kommer til landet for penger og som samtidig tviholder på sine primitive kulturelle og religiøse levesett har jeg ingenting til overs for, de kan pakke sammen og komme seg tilbake til hjemlandet. Dessverre så har det blitt mer og mer akseptert at enkelte grupper kjører sine egne løp med religiøse lover og regler uten at norske myndigheter setter ned foten. Hvis denne trenden i Norge følger resten av Europa så er det ikke lenge til vi ser Shariadomstoler, enkelte bydeler vil bli styrt av religiøse ekstremister på samme måten som i England, Frankrike, Tyskland og Swedistan. Det finnes flere eksempler på dette forumet om hvor galt og hvor skadelig Islam som en politisk ideologi er for kvinner og menneskerettighetene. Anonymkode: f4a5c...1bb 14
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #11 Skrevet 30. juni 2020 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kommer helt an på. I tillegg til individuelle forskjeller har religion mye å si. Har møtt flere svært oppegående iranere uten religion f.eks., men samtidig oppfatter jeg de fleste unge muslimske kvinner uavhengig av nasjonalitet/bakgrunn som løpejenter for det iranske regimet og det som verre er mtp. hijab-bruken og slikt. Pga. islam mener jeg at innvandring fra mange land totalt sett er svært negativ, men utover det har jeg egentlig kun gode erfaringer. Jeg er på mange måter fargeblind, men så absolutt ikke blind for psykopataktige religioner. Anonymkode: d23f5...b10 De fleste iranske jenter bruker ikke hijab i Norge eller andre land utenom Iran. Muslimske jenter fra andre land har ofte en annen tankegang enn shia islam også som Iran har. Anonymkode: fe3d9...bfa 2
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 30. juni 2020 #12 Skrevet 30. juni 2020 så lenge de oppfører seg og tilpasser seg vårt samfunn, har jeg ingenting i mot dem.
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #13 Skrevet 30. juni 2020 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Innvandrere er fantastiske! I hvertfall alle jeg møtt i mitt liv. Finnes selvfølgelige dårlige eksemplarer som hos alle mennesker. Segregeringen (som skaper problemer) er det nordmannen som står for her i landet. Selvfølgelig, sånn er det nok. Anonymkode: 56c70...159
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #14 Skrevet 30. juni 2020 Vi tar i mot alt for mange fra Midt-Østen og Nord-Afrika. Det blir det bare problemer av. Anonymkode: 56c70...159 10
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #15 Skrevet 30. juni 2020 Det går på individ, driter i hvor det kommer fra. Finnes gode mennesker overalt, desverre også onde mennesker som ikke bidrar med noe positivt. Hva gjelder faunaen i Norge. Mener jeg at det som tilhører faunaen bør løfres frem. Det er først og fremst menneskeaper av samer og vestermanske rase, ulv, rein osv. Det som ikke tilhører faunaen som mink, kongekrabbe osv. Bør bekjempes. Neger gjør akkurat like mye skade på miljøet som samer og ariske. Så om via skulle ekskludert den rasen av arten de store apene som de ariske ville vært for dumt. Tror Norge hadde vært best uten oss aper i utgangspunktet. Men det skjer nok av seg selv før eller siden. Anonymkode: 1b43e...48c
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #16 Skrevet 30. juni 2020 Jeg har mange fine opplevelser med innvandrere, men også flere dårlige. Jeg ønsker ikke mer innvandring til Norge. Jeg vil at mine barnebarn skal vokse opp i et trygt land, med norske normer og verdier, jeg ønsker et Norge hvor den etnisk norske befolkningen er i flertall og setter agendaen. Nordmenn har bare Norge. Anonymkode: a71e0...c18 3
GammelKaktus Skrevet 30. juni 2020 #17 Skrevet 30. juni 2020 Det er ikke noe jeg reflekterer så mye over da innvandrere ikke er like, de er da individer de som alle andre...? Men de aller fleste jeg har truffet på har vært flotte folk. Kjenner helst folk fra Asia flest fra Midtøsten og de er veldig inkluderende og glad i barn. Så lenge folk innretter seg etter lover og regler der de er så ser jeg ikke problemet.
Silva Pluvialis Skrevet 30. juni 2020 #18 Skrevet 30. juni 2020 Hva jeg synes om innvandrere? De er vel helt som folk flest. Ulike, med forskjellige personligheter, som alle andre mennesker på kloden. 3
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #19 Skrevet 30. juni 2020 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi tar i mot alt for mange fra Midt-Østen og Nord-Afrika. Det blir det bare problemer av. Anonymkode: 56c70...159 Vi tar knapt imot noen derfra lengre. Har du ikke lest de nye tallene for asylsøkere og flyktninger? Anonymkode: 80a54...7dc 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #20 Skrevet 30. juni 2020 1 time siden, Hedilove skrev: Er du imot innvandrere ? Har en nabo som er fra Kina, og de er gbj Har ikke noe imot innvandrere, de fleste er bra mennesker som bidrar til landet. Innvandrere har kommet til Norge siden vi ble et land i varierende mengder. Anonymkode: 80a54...7dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå