AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #1 Skrevet 30. juni 2020 Vurderer å klippe pannelugg. Hadde det for en del år siden, men lot være å vedlikeholde det, så det vokste til slutt ut. Nå er alt hår til midten av ryggen. Jeg må gjøre NOE med håret. Det er naturlig (ingen farge eller stripe - naturlig mellomblond/mørk blond). Jeg har ikke råd til å farge eller stripe hos frisør, jeg har vært min egen frisør så lenge jeg kan huske. Klipper håret selv og har klippet pannelugg selv før. Er det noe annet jeg kan gjøre hjemme for å få litt mer løft i håret eller hva jeg skal si? 😅 Anonymkode: 10832...ca4
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #2 Skrevet 30. juni 2020 Moroccan oil sin «texsture spray» er super for litt løft! Ellers tror jeg at jeg ville gått for noe som dette, ikke en typisk tung pannelugg Anonymkode: 5ad27...575 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #3 Skrevet 1. juli 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Moroccan oil sin «texsture spray» er super for litt løft! Ellers tror jeg at jeg ville gått for noe som dette, ikke en typisk tung pannelugg Anonymkode: 5ad27...575 Takk! Jeg skal prøve produktet du nevner 😊 Det var en slik type pannelugg jeg vurderte 😄 Anonymkode: 10832...ca4
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #4 Skrevet 1. juli 2020 Fint på mange! For meg er det for mye vedlikehold rett og slett, jeg får en krøll på panneluggen som jeg foretrekker å rette ut. Og det gidder jeg ikke å bruke tid på hver morgen. Den ligger også litt vel klistret i panna mi, så helheten blir fort fettete og uflatterende Jeg er av typen som ikke styler håret da, jeg bare vasker det og kurer det, og så henger det enten rett ut eller i hestehale. Hvis du uansett kan tenke deg å gjøre noe med det, så kjør på. Anonymkode: 4d287...f90
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #5 Skrevet 1. juli 2020 Det kommer jo helt ann på om du kler det eller ikke. Ansiktsformen har nye å si. Samt enkelte andre faktorer. Anonymkode: 941a1...ec7 2
Ullvott Skrevet 1. juli 2020 #6 Skrevet 1. juli 2020 Det verste er når man blir lei av luggen og ønsker å spare den ut igjen, i alle fall lang nok til at den kan settes opp med resten av håret. Det tar jo en halv evighet. Derfor har jeg bestemt meg for ikke å klippe verken lang, kort eller gradert lugg igjen. 😅 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #7 Skrevet 1. juli 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kommer jo helt ann på om du kler det eller ikke. Ansiktsformen har nye å si. Samt enkelte andre faktorer. Anonymkode: 941a1...ec7 Det er litt det jeg sliter med. Håret mitt ligger naturlig med midtskill, så sidelugg blir ikke bra. Jeg har ovalt ansikt, men har lagt på meg, så jeg vipper mellom ovalt og rundt ansikt. Jeg har litt lyst å «ramme inn» ansiktet litt og få et litt røffere uttrykk. Akkurat nå er alt håret i en knute bak bestandig fordi fronten er så lang og tung. 6 minutter siden, Ullvott skrev: Det verste er når man blir lei av luggen og ønsker å spare den ut igjen, i alle fall lang nok til at den kan settes opp med resten av håret. Det tar jo en halv evighet. Derfor har jeg bestemt meg for ikke å klippe verken lang, kort eller gradert lugg igjen. 😅 Ja, det er irriterende 😂 har heldigvis funnet teknikker for å skjule altfor lang pannelugg når den vokser ut 😅 jeg ender på merkeligvis alltid tilbake med pannelugg etter å ha latt den gro ut. Med midtskill, føler jeg at jeg kler best en vanlig lugg klippet rett av, men med gradering på sidene for å ramme inn ansiktet på en bedre måte. Jeg har ikke prøvd lengre pannelugg som ligger mer som «gardiner» slik den ovenfor her. Planen er også å gradere luggen hvis jeg går gjennom dette fordi jeg har veldig langt, tykt og tungt hår. Anonymkode: 10832...ca4
by Bente Skrevet 2. juli 2020 #8 Skrevet 2. juli 2020 Her viser jeg hvordan man kan klippe skrå-lugg selv, kanskje det kunne passet😉 Mindre vedlikehold🥰
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #9 Skrevet 2. juli 2020 2 timer siden, by Bente skrev: Her viser jeg hvordan man kan klippe skrå-lugg selv, kanskje det kunne passet😉 Mindre vedlikehold🥰 Takk for tips. Spørs hvordan det vil se ut med skrålugg når jeg har notorisk midtskill jeg ikke blir kvitt uansett hvor mye jeg prøver å manipulere håret til å ligge der jeg vil det skal ligge 😅 Anonymkode: 10832...ca4
by Bente Skrevet 2. juli 2020 #10 Skrevet 2. juli 2020 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for tips. Spørs hvordan det vil se ut med skrålugg når jeg har notorisk midtskill jeg ikke blir kvitt uansett hvor mye jeg prøver å manipulere håret til å ligge der jeg vil det skal ligge 😅 Anonymkode: 10832...ca4 Hehehehe😂 nei kanskje litt vanskelig da😉 Har en annen film der jeg klipper tupper, der skrår jeg håret litt mot ansiktet, kanskje enklere det😉
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå