Gå til innhold

Jeg spiser sjokolade hver dag og har bmi på 22

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Alle som får høre dette synes det er sååååå utrolig! Hva er utrolig med det? Når jeg tenker meg om så unner jeg meg faktisk noe usunt hver dag.

Anonymkode: b6169...1b6

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

.

Endret av Cleo88
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Sikkert fordi de selv spiser mye større mengder og en mer usunn sjokolade, når de først spiser det selv? Kanskje dårligere kosthold generelt også? 

Anonymkode: 0e1c7...3c5

AnonymBruker
Skrevet

Spiser snop hver kveld når barna er i seng 😆 gjort i 20 år 🙈 like slank.....enda 

Anonymkode: f3523...702

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Samme her. Ikke uvanlig. 

Anonymkode: 8cb1b...b33

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hadde tidligere en BMI på 20 og spiste sjokolade hver dag, ofte en hel sjokoladeplate. Har høy forbrenning fra naturens side, så jeg spiste alltid mye usunt (i tillegg til vanlig sunn mat). Nå spiser jeg ikke sjokolade hver dag, men jeg har en BMI på under 17.

Anonymkode: d415d...107

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 34 år og spiser sjokolade hver dag. Jeg løper også 4 ganger i uken, sykler med barna og spiser små porsjoner ellers. 

Anonymkode: 197c2...42f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hmm, jeg spiser også sjokolade nesten hver dag og har BMI på 19.5 - sjokolade eller ikke er jo helt irrelevant, det handler om totale kalorier inn og ut

Anonymkode: 658d5...d24

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Spiser også sjokolade hver dag på vei hjem fra jobb, har gjort det i mange år og er fortsatt like slank 🙈 

Anonymkode: f57a9...e77

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Morsomt at vi er flere!

Anonymkode: b6169...1b6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg spiste det hver dag før når jeg hadde bmi på 17. Men da var jeg ikke flink nok til å få i meg mat ellers. 

Nå spiser jeg mye sunnere og ikke minst mer, og trener regelmessig og har bmi på 19. 

Anonymkode: 88f16...1fa

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hsr bmi på 15 og spiser også sjokolade og søtt hver dag. 

Skjønner ikke at folk ikke forstår at det handler ikke nødvendigvis om HVA man spiser, men hvor mye

Anonymkode: 2cc93...fc3

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg spiser også sjokolade og/eller kjeks hver dag, trener aldri (men går litt i skogen og på fjellet) og har en BMI på 21. Det handler jo om kaloriregnskap. Jeg har ofte ikke så høy matlyst, med unntak av at jeg er glad i middag. Bortsett fra middag spiser jeg kalorifattig og sunt (grønnsaker etc) bare for å spise noe. Og så kommer godteriet på toppen da, men en normal porsjon middag + ca.200-300 kcal i annen mat gir rom for en del kalorier i godteri uten at jeg legger på meg.

Anonymkode: a6668...db1

AnonymBruker
Skrevet

Når dere skriver at dere spiser sjokolade hver dag, snakker vi da om en liten bit eller trykker dere innpå en 180 grams plate? 

Anonymkode: af117...764

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når dere skriver at dere spiser sjokolade hver dag, snakker vi da om en liten bit eller trykker dere innpå en 180 grams plate? 

Det sier seg selv. Det er mengder det handler om her. Spiste også smågodt og chips hver dag som tenåring og tidlig i 20-årene. BMI på 18 dengang. Kuttet ut alt søtt fordi jeg ble dårlig i magen av det, og nå spiser jeg ren mat, men i mye større mengder, og mer regelmessige måltider enn før, og har en BMI på 23.

Anonymkode: 86f89...677

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt kan man spise sjokolade hver dag med bmi 20 .

Anonymkode: 887da...98c

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For min del (BMI på 21) er det stort sett snakk om en remse.

Anonymkode: a6668...db1

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

200🤩

Anonymkode: 9889f...5e6

AnonymBruker
Skrevet

Man kan da være på hvilken som helst vekt og bmi og spise sjokolade hver dag? Kommer jo an på hvor mye sjokolade det er, og hva man spiser ellers. Og selvfølgelig andre faktorer. Men skjønner ikke hvorfor det var så spesielt.

Anonymkode: a81a8...ec3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bmi på 17 og spiser potetgull, pizza, eller et eller annet «fyfy» nesten hver dag .... skjønner ikke hvordan de legger så fort på seg. Er 29

Anonymkode: ba087...aea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...