Gå til innhold

Alltid kjedelig når venner får kjærester, da endres jo behovet.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå er jeg evig single selv å trives med det.

Er alltid så kjedelig når venner får seg kjæreste, da har de jo ikke tid til venner lenger. Så skal man liksom bli kjent med denne mannen da, hvorfor det? Det er jo ganske kjedelig. En mann som etterhvert vil forsvinne ut av livet mitt, fordi forhold varer sjelden.

Tror single venner er det beste man kan ha, da har man tid til vennskap.

Mange endrer seg så kraftig ved forhold, gjør gjerne store endringer pga sin mann. Være slik han vil, kan kutte ut venner man har hatt i 10år pga mannen ikke likte de. Kvinner er for ekstreme til å endre seg på denne måten, gjør for mye for dette. Mister sitt eget liv, lever til slutt bare for mannens behov.

Så går det 2-3år....blir single igjen, SÅ skal de plutselig være venner igjen.

Anonymkode: 5e8b4...12c

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Horrorfreak
Skrevet

Det er derfor jeg er venneløs.

AnonymBruker
Skrevet

Finn deg nye venner.. du kan ikke eie vennenne dine.. gled deg over at de har funnet en partner. Det er naturlig at venner blir nedprioritert da.. kjipt, men slik er det bare.. 

heng med andre venner, og ikke sitt på gjerdet å vent 

Anonymkode: 93a25...c2b

AnonymBruker
Skrevet

Alt er fucka om dagen. Ingen har respekt for noe relasjoner lenger. Er som om folk går inn i vennskap og forhold med mål om at det skal ta slutt. Unger vokser opp og ser kun brutte relasjoner i alle vinkler. Det er tragisk. Helt tragisk. Og det gjør folk syke, for den neste kjæresten, venninnen eller støttekontakten vil ha akkurat like mange rare sider og vanskelige sider, og man vil igjen bli skuffet og skuffet. Inntil man innser at enten må man svelge noen kameler og føye seg litt, eller ende opp mutt alene..

Det er ingen selvfølge at folk forblir rundt deg. Man må jo jobbe for det. Pleie relasjonen. Takle noen dårlige dager. Ingenting er perfekt. Det er ikke bare å dumpe folk i grøfta med en gang de skuffer deg litt, eller at man får ny kjæreste eller ny hobby. Helt utrolig skuffende hvordan folk er blitt 

Anonymkode: bacb6...faa

• Liker 1
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så går det 2-3år....blir single igjen, SÅ skal de plutselig være venner igjen.

Anonymkode: 5e8b4...12c

Er jo lov å si dem at deg har jeg ikke noe behov for å ha i livet mitt mer. 

Gjest EmKay
Skrevet

De som dumper vennene sine når de får kjæreste, er ikke min venn lenge. Jeg har også kjæreste, men klarer fint å pleie vennskapene mine likevel. Når en ny kjæreste kommer inn i bildet, tenker jeg at det er helt naturlig at man som venn blir litt nedprioritert de første månedene når nyforelskelsen fortsatt er sterk. Når den går over, bør man kunne forvente av vennene sine at de begynner å pleie vennskapene sine igjen. Vennskap er gi og ta, og gir du ikke, kan du heller ikke forvente noe i retur når det plutselig skulle passe deg igjen. 

AnonymBruker
Skrevet

Bare å grue seg til vennene dine får barn, TS :( Før jeg blir skutt må jeg si at det er heeelt forståelig at 99% av tiden da blir satt av til barna og familien, men 1-2 ganger i året bør man kunne treffes når barna har blitt et par år.

Hadde mange venner som dumpa resten for hvert forhold de gikk inn i og dette skremte meg unna forhold nok til å gå relativt singel i 28 år. Men nå som jeg selv er i et seriøst forhold med samboer så forstår jeg ikke problemet. Jeg har jo plenty av tid til begge deler? Føler kjæreste må ha vært en unskyldning tidligere..

Anonymkode: 49bd5...c9c

• Liker 2
  • 2 uker senere...
Skrevet
På 30.6.2020 den 21.53, AnonymBruker skrev:

Finn deg nye venner.. du kan ikke eie vennenne dine.. gled deg over at de har funnet en partner. Det er naturlig at venner blir nedprioritert da.. kjipt, men slik er det bare.. 

heng med andre venner, og ikke sitt på gjerdet å vent 

Anonymkode: 93a25...c2b

Jeg er faktisk uenig i dette, jeg har mange venner med kjærester som ikke har endret adferd eller nedprioritert venner på grunn av forhold. Også har jeg de som gjør det. Vil ikke si at det ene er mer naturlig enn det andre. Og det burde heller ikke være sånn at vennskap er relasjoner man har mens man «venter» på å få kjæreste, og deretter blåser i. Man burde ha alle mulige relasjoner i livet sitt. Og de som sitter igjen med kun kjæreste og ingen egne venner kan angre seg til slutt.

AnonymBruker
Skrevet
På 1.7.2020 den 14.24, AnonymBruker skrev:

Bare å grue seg til vennene dine får barn, TS :( Før jeg blir skutt må jeg si at det er heeelt forståelig at 99% av tiden da blir satt av til barna og familien, men 1-2 ganger i året bør man kunne treffes når barna har blitt et par år.

Hadde mange venner som dumpa resten for hvert forhold de gikk inn i og dette skremte meg unna forhold nok til å gå relativt singel i 28 år. Men nå som jeg selv er i et seriøst forhold med samboer så forstår jeg ikke problemet. Jeg har jo plenty av tid til begge deler? Føler kjæreste må ha vært en unskyldning tidligere..

Anonymkode: 49bd5...c9c

Men du er 28. Var kanskje litt mindre balansert du også da du var 18?

Anonymkode: b06ce...974

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...