AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #1 Skrevet 30. juni 2020 Kom hjem fra en reise i går kveld, får et kyss til hilsen av samboeren og går inn. Litt etter forteller han at han er sykemeldt fordi han ble forkjølet for to dager siden. Normalt sett ikke noe å være hjemme for, men mtp situasjonen nå ble han hjemme. I dag ble han testet for viruset og skal visst ikke gå ut blant folk før svaret foreligger... Jaha. Hva gjør jeg da? Har så vidt sett ham litt siden i går, og takk for det kysset forresten 🤐, Hvordan skal jeg forholde meg? Har mange planer de neste dagene og har selv ingen symptomer. Bortsett fra i går kveld har vi ikke vært sammen på ti dager... Anonymkode: c1735...999 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #2 Skrevet 30. juni 2020 Han får nok svar på testen i morgen. Men så lenge du ikke har symptomer selv skal du jo forholde deg normalt Anonymkode: e7f6b...a28 5
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #3 Skrevet 30. juni 2020 Hvis han tester positivt må du i karantene. Inntil videre bør du være veldig forsiktig. Anonymkode: ce8c9...a69 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #4 Skrevet 30. juni 2020 Han skal isoleres og du skal leve som normalt. Hvis han tester positivt skal han være isolert og du i karantene Anonymkode: 8e3fc...292 1
Anbefalte innlegg