AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #1 Skrevet 30. juni 2020 Ungen min bæsjet i sanden på lekeplassen i dag.. Trenger å høre at jeg ikke er alene om å oppleve flaue greier med ungen 😅 Anonymkode: 2419f...4ea
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #2 Skrevet 30. juni 2020 Høres ut som en 14 åring som kjeder seg på sommerferien. Anonymkode: 67fb6...1f9 2
youcancallmejune Skrevet 30. juni 2020 #3 Skrevet 30. juni 2020 Min yngste var av en eller annen grunn fullstendig livredd for mørkhudede mennesker da hun var liten. Hun ble helt hysterisk hvis en mørk person snakket til eller så på henne. Det var kjempeflaut 😂 2
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #4 Skrevet 30. juni 2020 Jeg husket jeg gjorde mamma flau et par ganger. Vi var på kafe med ei venninne av henne (ja jeg var veldig lite barn). Jeg sa at rommet hennes luktet så rart hele tiden pappa hadde vært der. Gikk på et kjøpesenter og så må hun på do. Så roper jeg «skal du bæsje eller tisse?» Vi gikk inn på en pelsforretning i Oslo en gang. De solgte pelsklær og jeg måtte bare se for var ikke slik der jeg kom fra. Dama i butikken spør om vi trenger hjelp og så sier jeg «nei vi skal bare se. Vi har ikke råd til sånne ting». Mamma sa bare at jeg ikke trengte å påpeke at vi ikke har råd. Har yngre søsken og var episoder der og. Lillesøsteren min sa at en mann var skummel. Han kom bort og snakket med mamma for han var tidligere kollega, så sier søsteren min «si at han skal gå! Han er skumme» så viftet hun med fingrene til han. Har også sett flaue mødre på butikker. Jeg er veldig høy (180)og ungen bare stirrer på meg og går etter meg. Ja det var irriterende. «Det var en stor dame» sa ungen. Moren stod der taus stakkars og jeg hørte hun si noe da jeg gikk unna Anonymkode: 324a6...789
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #5 Skrevet 30. juni 2020 Min sa fra setet på handelvognen i kassa på butikken mens han pekte på kassadamen: Tykk dame! Anonymkode: b7183...5d3 1
GammelKaktus Skrevet 30. juni 2020 #6 Skrevet 30. juni 2020 Nja, når han var rundt 3 så var vi på lekeplassen og så var det en far som var der med barna sine og mitt barn lekte med hans barn... Så ut av det blå begynner han å forklare at vi var seine til lekeplassen i dag "fordi mamma brukte så lang tid på do for hun har diare..." 4
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #7 Skrevet 30. juni 2020 Mitt barn som da brukte badebleie, bæsjet løst da vi var i badeland, på en lørdag... Jeg trenger vel ikke å si at de måtte stenge bassenget for rens. Walk of shame tilbake til garderoben med en barn som hadde bæsj rennende nedover bena 🙄 Anonymkode: 023d3...70b 3
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #8 Skrevet 30. juni 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mitt barn som da brukte badebleie, bæsjet løst da vi var i badeland, på en lørdag... Jeg trenger vel ikke å si at de måtte stenge bassenget for rens. Walk of shame tilbake til garderoben med en barn som hadde bæsj rennende nedover bena 🙄 Anonymkode: 023d3...70b Sender deg min dypeste medfølelse 😂❤️ Anonymkode: e3f7b...7c6
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #9 Skrevet 30. juni 2020 Da jeg var tre løp jeg vekk fra mammaen min og skreik "jeg er så redd for mamma! Hjelp!", men jeg lo da.. Stakkars mamma 😅 Anonymkode: e3f7b...7c6
Skogkløver Skrevet 30. juni 2020 #10 Skrevet 30. juni 2020 4åringen fortalte stolt til både barnehageansatte og damen i kassen på kiwi at "mamma har baby i magen, en jentebaby! Og hun skulle komme ut av tissen" 🤭 mens hun pekte stolt på tissen min 🤷♀️ 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #11 Skrevet 30. juni 2020 Sto i dusjen da sønnen kom inn på badet og snakket med pappaen sin på facetime(vi er ikke sammen lengre) Han skulle bare vise pappaen hva jeg gjorde og snudde kameraet mot meg som sto naken og anet fred og ingen fare😂 han slutta ikke med det første heller... Anonymkode: 0e174...bfe
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #12 Skrevet 30. juni 2020 Jeg besøkte min syke pappa på sykehuset etter en operasjon da jeg var 3. Mamma måtte ut å røyke og jeg ble med ned i kiosken. Mamma spør om jeg vil ha noe å drikke. "Jeg skal ha øl!" ropte jeg. Mamma ble flau og svarte nølende "nei. Vil du ha appelsinjuice?". Jeg insisterte på at jeg skulle ha øl. Mamma ble lettere rød i toppen og det endte med at vi gikk opp på rommet der pappa lå, uten drikke. Jeg var rasende fordi jeg ikke fikk ølet mitt 🤭 Anonymkode: ad475...56b
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #13 Skrevet 30. juni 2020 Sønnen min proklamerte høyt at «sånne har vi hjemme», i mens han pekte på en pakke kondomer😳😳😳 Anonymkode: 2fb93...f34 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå