AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #1 Del Skrevet 30. juni 2020 Har barna deres slik sekk til skolebruk? Og hvilken type har de? Datteren min på 10 år ønsker seg sekk fra Fjellreven til å bruke på skolen. Men, det er jo en del å velge mellom. Syns den vanlige har så ekle skulderstropper. Innbiller meg at den ikke er noe behagelig å være på? Så er det jo disse laptop-modellene da, med mer ordentlige stropper. Bør man heller velge de? Evt hvilken størrelse? Anonymkode: 51376...569 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #2 Del Skrevet 30. juni 2020 Ville valgt en med skikkelige stropper, de med tynne stropper er ikke laget for å bære bøker i. Anonymkode: d0a2f...957 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 30. juni 2020 #3 Del Skrevet 30. juni 2020 Nei, ville ikke valgt det. Har en selv, men den brukes kun til byturer. Ville aldri lagt barnet mitt bruke en sånn som skolesekk, en skolesekk brukes så ofte at jeg ikke ville tatt noen sjanser. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #4 Del Skrevet 30. juni 2020 2 minutter siden, Diamant20 skrev: Nei, ville ikke valgt det. Har en selv, men den brukes kun til byturer. Ville aldri lagt barnet mitt bruke en sånn som skolesekk, en skolesekk brukes så ofte at jeg ikke ville tatt noen sjanser. Ikke de med ordentlige stropper heller? Anonymkode: 51376...569 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 1. juli 2020 #5 Del Skrevet 1. juli 2020 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke de med ordentlige stropper heller? Anonymkode: 51376...569 Nei, velg heller en ordentlig sekk. Helst med bryst og hoftereim, men brystreim er et minimum. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #6 Del Skrevet 1. juli 2020 Min ønsket seg også Fjellreven, og hun fikk det, ett år (4. klasse). Vi kjøpte til tykke/brede stropper med polstring til sekken, så den skulle være bedre å ha på seg. Hun brukte den i ett år, og så fikk hun en ny i gave, så Fjellreven-sekken brukes mest når vi er på ferie og lignende. Anonymkode: 486c6...098 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #7 Del Skrevet 1. juli 2020 4 timer siden, Diamant20 skrev: Nei, velg heller en ordentlig sekk. Helst med bryst og hoftereim, men brystreim er et minimum. Ingen over ti år bruker bryst-og hoftereim. Min elleveåring har en vanlig fjellrevensekk, må bruke den gamle, vanlige når det blir for tungt, men bruker fjellreven når det ikke er noe særlig bøker. Anonymkode: 65988...eb5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 1. juli 2020 #8 Del Skrevet 1. juli 2020 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingen over ti år bruker bryst-og hoftereim. Min elleveåring har en vanlig fjellrevensekk, må bruke den gamle, vanlige når det blir for tungt, men bruker fjellreven når det ikke er noe særlig bøker. Anonymkode: 65988...eb5 Her går alle elevene på barneskolen og ungdomsskolen med brystreim og oftereim som regel. (Bor rett i nærheten så de går forbi huset mitt) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #9 Del Skrevet 1. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ingen over ti år bruker bryst-og hoftereim. Min elleveåring har en vanlig fjellrevensekk, må bruke den gamle, vanlige når det blir for tungt, men bruker fjellreven når det ikke er noe særlig bøker. Anonymkode: 65988...eb5 Joda, det gjør de, kanskje ikke alle, men ganske mange! Hilsen lærer, og tante til ei tolvåring Anonymkode: 19cf9...7fa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #10 Del Skrevet 1. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Joda, det gjør de, kanskje ikke alle, men ganske mange! Hilsen lærer, og tante til ei tolvåring Anonymkode: 19cf9...7fa Er du lærer på en ungdomsskole? Her brukes det overhodet ikke, mange har kun vesker. Men vi bor i Oslo sentrum, og skoleveien er ca 300 meter sånn i gjennomsnitt. Ingen går mer enn 1km. Anonymkode: 65988...eb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
atropos Skrevet 1. juli 2020 #11 Del Skrevet 1. juli 2020 Brede reimer og bryststropp kan kjøpes som ekstrautstyr. Den for PC er veldig stor. Jeg bruker den, og tenker nok den blir for stor til en normal 10-åring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #12 Del Skrevet 2. juli 2020 Hun går ikke langt med sekken så brystreim og hoftereim trengs ikke. Hun tar buss hver dag pga lang skolevei. Ser det er forskjellige størrelser på de det er plass til PC i og. En på 13" og en på 15". De blir for store? TS Anonymkode: 51376...569 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå