AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #1 Skrevet 30. juni 2020 Jeg mistrives enormt på plassen jeg jobber nå. Jobbet her i 6 år, og er primært de 3 siste årene som har vært ille. Rot med lønninger, baksnakking (fra sjefens side), favorisering, mobbing og mye konflikter mellom ansatte og ledelsen, ingen lønnsøkning på flere år, stadig mer tidspress og forventninger uten å få noe igjen. Det er gjennomtrekk av ansatte, fordi ingen trives på arbeidsplassen, og ingen tør å ta det opp, fordi da blir man utstøtt. Men problemet er at jeg ikkke kommer meg vekk. Har søkt aktivt jobber en god stund, uten napp. Skjønner jo at jeg ikke er så attraktiv, i midten av 30 årene uten utdannelse eller noe. Små barn har jeg og. Merker at det begynner å gå utover livskvalitet å arbeide på et slikt sted og humøret er stadig dårligere.. Noen som har noen tips til stillinger jeg kan søke på som ikke krever noen formell utdannelse og som i tillegg er på dagtid? Mannen min er mye borte, så jeg er avhengig av å kunne hente og levere i barnehagen. Skulle så sårt ønske jeg hadde råd til å bare si opp uten å ha noe nytt... Anonymkode: 3eff4...a47
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #2 Skrevet 30. juni 2020 Hvor jobber du nå? Har du undersøkt muligheter for å være assistent i skole eller bhg? Der søkes ofte assistenter til tilnærmet fulle stillinger. Ev. Så kunne du også undersøkt mulighet for å ta «fagbrev på jobb», eller helsesekretær/ kontormedarbeider.. Håper du kommer deg bort! Anonymkode: 84d7d...fc7
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #3 Skrevet 30. juni 2020 Får du ikke jobb fordi du mangler utdannelse, så kan det jo være greit å ta utdannelse. Det kommer ikke til å bli enklere å få jobb som ufaglært i fremtiden. Anonymkode: 28e64...f78 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #4 Skrevet 1. juli 2020 16 hours ago, AnonymBruker said: Noen som har noen tips til stillinger jeg kan søke på som ikke krever noen formell utdannelse og som i tillegg er på dagtid? Mannen min er mye borte, så jeg er avhengig av å kunne hente og levere i barnehagen. Skulle så sårt ønske jeg hadde råd til å bare si opp uten å ha noe nytt... Anonymkode: 3eff4...a47 Uff, kjenner meg igjen i situasjonen. Dessverre jobbene som ikke krever formell utdannelse florer kun i bransjer hvor det er helt texas (stor gjennomgang av ansatte og de kan ikke velge og vrake blant kandidater - høres det kjent ut?). Snakker fra erfaring her. Du har allerede i andre post fått gode råd som fungerte i sin tid for meg. Anonymkode: 6a1ca...936
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #5 Skrevet 1. juli 2020 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg mistrives enormt på plassen jeg jobber nå. Jobbet her i 6 år, og er primært de 3 siste årene som har vært ille. Rot med lønninger, baksnakking (fra sjefens side), favorisering, mobbing og mye konflikter mellom ansatte og ledelsen, ingen lønnsøkning på flere år, stadig mer tidspress og forventninger uten å få noe igjen. Det er gjennomtrekk av ansatte, fordi ingen trives på arbeidsplassen, og ingen tør å ta det opp, fordi da blir man utstøtt. Men problemet er at jeg ikkke kommer meg vekk. Har søkt aktivt jobber en god stund, uten napp. Skjønner jo at jeg ikke er så attraktiv, i midten av 30 årene uten utdannelse eller noe. Små barn har jeg og. Merker at det begynner å gå utover livskvalitet å arbeide på et slikt sted og humøret er stadig dårligere.. Noen som har noen tips til stillinger jeg kan søke på som ikke krever noen formell utdannelse og som i tillegg er på dagtid? Mannen min er mye borte, så jeg er avhengig av å kunne hente og levere i barnehagen. Skulle så sårt ønske jeg hadde råd til å bare si opp uten å ha noe nytt... Anonymkode: 3eff4...a47 Her bør du si opp med en gang, slik kan du ikke ha det. Ta 3mnd karantene på NAV, så har du 2år med lønnet ferie etterpå der du kan bruke tiden på å få deg en jobb. Anonymkode: 08967...955
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå