AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #1 Skrevet 30. juni 2020 Lurer på om det er flere her inne som har hatt drømmer hvor det ufødte barnet hadde et navn? Og hvis du brukte det navnet, ble det rett for ditt barn? Eventuelt om du angrer på at det ikke ble brukt? Vi drømmer mye rart så noen ganger forstår jeg at det kan være helt teite ting, men jeg drømte at jeg kalte barnet et navn før vi fikk vite kjønnet og nå er det bare det navnet som føles riktig? Vil selvfølgelig vente til vi har sett og blitt litt kjent med babyen før vi bestemmer oss helt da. Anonymkode: c6de0...35e
Million Skrevet 30. juni 2020 #2 Skrevet 30. juni 2020 (endret) Jeg husker ikke om jeg drømte navnet, men jeg visste allerede før jeg ble gravid hva barnet skulle hete om det ble en gutt. Og det ble en gutt. Jeg bare visste at det måtte bli det navnet. Mannen var helt enig. Og gutten kler navnet sitt veldig godt 😍 Godt er det, for det navnet jeg hadde peilet meg ut hvis det ble en jente, hadde jeg følt var skrekkelig i dag 😛 Skjønner ikke hva jeg tenkte på den gangen (21 år siden). Endret 30. juni 2020 av Million 1
Husfruen89 Skrevet 30. juni 2020 #3 Skrevet 30. juni 2020 Hadde jentenavn klart 3-4 år før hun ble født, og det fikk hun 😊 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #4 Skrevet 30. juni 2020 Ville bruke min oldemors navn i kombinert mellomnavnet hun har, da ville hun fått samme navn som en "legende" her i byen som hun atpåtil deler fødselsdag med, så det ble litt voldsomt. Anonymkode: dd794...1d0 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #5 Skrevet 30. juni 2020 Jeg hadde ikke noen drømmenavn, men hadde både jentenavn og guttenavn klart, og elsket begge. Jeg elsker navnet gutten vår fikk, alltid vært fornøyd med det. Dette er 13år siden nå. Jentenavnet jeg den gang hadde klart ville jeg aldri brukt selv nå. Fint navn, men glad jeg ikke fikk ei jente 😄 litt rart at det kan endre seg sånn. Anonymkode: a6688...aa7 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #6 Skrevet 30. juni 2020 Ja navnet hennes stod skrevet ned i en dagbok fra fem år tilbake. Fant den igjen her om dagen, var litt morsomt å se at jeg drømte om det samme navnet allerede da Anonymkode: 6609f...b65 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #7 Skrevet 30. juni 2020 Jeg drømte klart og tydelig et jentenavn, men viste seg å være gutt på ultralyd 😂 Hadde nok brukt navnet om det var en jente 🙂 Anonymkode: d1b5f...b77 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #8 Skrevet 30. juni 2020 Ja, brukte navnet jeg alltid hadde ønsket på første og angrer ikke. Ny mann og han har et drømmenavn som han får på vårt felles barn. Anonymkode: 280f6...952 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå