Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest utlogget nå
Skrevet

Hvordan ville dere eller den dere bor sammen med ha reagert om mobilen ble stengt fordi motparten hadde glemt å betale regningen?

Er det normalt å reagere med et forferdlig sinne på en slik ting?

Videoannonse
Annonse
Gjest utlogget nå
Skrevet

se bort fra brukernavn og tema. Ble litt bytte de tingene :o

Gjest Catwoman
Skrevet

Sinna hadde jeg ikke engang giddet å brukt energi på å være.

Jeg ville kanskje ristet litt oppgitt på hodet over at han kunne surre sånn, så ville jeg kanskje ledd litt av det.

Så hadde jeg håpet på at det fortest mulig ble ordnet igjen, så jeg faktisk hadde mulighet til å nå han på telefon når jeg skulle trenge det.

Gjest utlogget nå
Skrevet

Slik tenker jeg også. Det er selvfølgelig jeg som har glemt det. vi har ikke verdens beste økonomi, så jeg trikser og mikser for å få endene til å møtes. Noen ganger går ikke kabalen opp. min mann som overlot det til meg for noen år siden taklet ikke dette å ikke ha penger. Nå har han på en måte overlatt alt ansvaret til meg. Om jeg ikke får kabalen opp så er det jeg som har gjort noe galt. Og vi har det gående med kjefting og sure miner i lengre tid. han vil gjerne kjøpe det ene og det andre og jeg er den som må si nei. På toppen av det hele får jeg da kjeft for at jeg alltid er så negativ. Er bare så sliten på alle måter at jeg snart gir opp alt.

Skrevet

Det har vi opplevd her i huset - ingen sure miner for det.

Om du synes at det er et slit med økonomien kan jeg anbefale deg å få laget en busjettkonto i banken.

Gjest Daniella_
Skrevet

Hadde ikke blitt sinna, men kanskje litt oppgitt ja.

Skrevet
Hadde ikke blitt sinna' date=' men kanskje litt oppgitt ja.[/quote']

Så du hadde blitt oppgitt dersom dere ikke hadde nok penger og kjæresten da hadde prioritert å ikke betale sin mobil?

Hadde faktisk syntes det var værre om han/hun betalte mobilen sin og lot en annen viktig regning ligge.

Gjest Violetta
Skrevet

om han har overlatt ansvaret til deg så synes jeg ikke han har noen rett til å bli sint en gang. Du kan jo foreslå separat økonomi og se om han klarer det bedre selv. :roll:

Gjest Daniella_
Skrevet

H*n hadde jo glemt å betale regningen, så ja da hadde jeg blitt oppgitt.

Var jo ikke snakk om h*n hadde nok penger eller ikke.

Skrevet

jeg ville ikke brukt energi på å bli sinna for det hvis han hadde en god grunn. hvis han feks hadde brukt pengene på noe annet ville jeg blitt sur

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...