AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #1 Skrevet 30. juni 2020 Hei! Er en jente på 20 som studerer, og ønsker en deltidsjobb... Har søkt flere i vinter men ikke fått innkalling til intervju eller svar... Men har søkt via Finn f.eks, og da blir jeg jo en i mengden Jeg har 3 års erfaring som butikkmedarbeider (helger og ferier da jeg gikk på vgs) Kan jeg gå rundt i butikker og bare levere søknad? Eller bør jeg bare søke på de som utlyses på nett? Siden de hadde vel lagt ut på nett om de trengte noen... Og heller ikke alle butikker sjef osv er tilstede selv på dagtid, så da blir det jo litt flaut å be vanlige ansatte ta søknaden😬 Anonymkode: c951b...9b5 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #2 Skrevet 30. juni 2020 Det er i Stavanger forresten Butikken jeg jobbet ifør ligger i bygda jeg kommer fra Anonymkode: c951b...9b5
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #3 Skrevet 30. juni 2020 Ja men variabelt om det blir godt tatt i mot. Noen holder på gode søknader i tilfelle, andre hiver de rett i søpla. Anonymkode: bcdd4...d16 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #5 Skrevet 30. juni 2020 Ja, det kan man. Men spør etter daglig leder. Hvis noen syns de har for få timer, kan de finne på å kaste slike søknader, i håp om å få flere timer selv. Anonymkode: ec444...a1d 3
mordi Skrevet 30. juni 2020 #6 Skrevet 30. juni 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Er en jente på 20 som studerer, og ønsker en deltidsjobb... Har søkt flere i vinter men ikke fått innkalling til intervju eller svar... Men har søkt via Finn f.eks, og da blir jeg jo en i mengden Jeg har 3 års erfaring som butikkmedarbeider (helger og ferier da jeg gikk på vgs) Kan jeg gå rundt i butikker og bare levere søknad? Eller bør jeg bare søke på de som utlyses på nett? Siden de hadde vel lagt ut på nett om de trengte noen... Og heller ikke alle butikker sjef osv er tilstede selv på dagtid, så da blir det jo litt flaut å be vanlige ansatte ta søknaden😬 Anonymkode: c951b...9b5 Fikk selv jobb ved levere søknad personlig her i Stavanger (matbutikk). Det burde gå fint.
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #7 Skrevet 30. juni 2020 Ring først og avtal at du kommer innom. Anonymkode: f868a...f11
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #8 Skrevet 30. juni 2020 Du bør ringe og spørre om de trenger folk, trenger de folk så kan du levere søknad enten ved å møte opp eller via mail (om de ønsker det via mail). Dette er mer effektivt og du får kjappere jobb, så luker du ut de som ikke trenger folk. Funket hele tiden for meg, spesielt om du søker før sesonger sommer, jul o.l. Anonymkode: ad0d1...851
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #9 Skrevet 30. juni 2020 Njæ, sjekk alle kanaler og fortsett å jobbe mot målene dine, men FINN.NO har mye bra om du bare er tålmodig og venter til økonomien kanskje har tatt seg litt opp igjen. Anonymkode: 1a4c4...e86
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #10 Skrevet 30. juni 2020 Jeg gjorde det og fikk jobb! 😊 ringte på forhånd og lurte på om jeg kunne levere en jobbsøknad. Dagen etter ble jeg innkalt til intervju, og begynte i jobb uken etter. Anonymkode: dc7cf...b7e
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #11 Skrevet 30. juni 2020 Ville ringt eller noe først. Da jeg flytta til Trondheim sendte jeg mail til to bestemte nisjebutikker jeg ønsket å jobbe i i god tid før ferien for å høre om de trengte ferievikar. Fikk napp hos den ene, dro på intervju og ble ansatt som ferie/tilkalling. Jobber nå 100% som visual merchandiser ved siden av studiene. Anonymkode: 3989b...fbb
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #12 Skrevet 30. juni 2020 Jobber i en større kleskjede og vi tar ikke i mot papirsøknader og cv, alt må gå via mail/skjema på nettsiden og man må fullføre og komme gjennom test før vi i butikkene får tilgang på søknaden. Anonymkode: 177d7...3f9
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #13 Skrevet 30. juni 2020 Har fått jobb både i matbutikk og sykehjem på den måten:) Anonymkode: 0da92...8c0
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 30. juni 2020 #14 Skrevet 30. juni 2020 Det kan du, vet om flere som har fått jobb på den måten, men ville levert til butikksjefen/daglig leder.
mordi Skrevet 30. juni 2020 #15 Skrevet 30. juni 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Ring først og avtal at du kommer innom. Anonymkode: f868a...f11 Hvorfor det? Dette er jo bare tull.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå