AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #1 Skrevet 30. juni 2020 Legen nevnte forrige gang noe om en slags hemoroide, men brukte et annet navn. Denne gangen syns jeg det var mye. Liksom omkranset alle knollene som kom ut. Hatt litt vondt i magen i dag. Er dette noe jeg bør ta opp med legen på nytt? Syns det har lukta veldig rart av avføringen de siste 4 dagene. Etter å ha forlatt doen, har det stinket i fra do lenge etterpå også, sånn at man nesten får følelsen av at man har dretet på seg når man kjenner stanken. lukta forsåvidt ikke i dag da, men syns dette er skummelt. Vært veldig trøtt også, men det kan også skyldes den intense varmen. Anonymkode: fc658...9ea
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #2 Skrevet 30. juni 2020 Dette bør du absolutt ta opp med legen. Bestill ø-hjelpstime i morgen. Dette ser ikke ut som en type blødning man får av en hemorroide. Litt vanskelig å si ut fra bildene, men det ser veldig svart ut, noe som kan tyde på at blødningen sitter tidlig opp i tarmen. Anonymkode: c451b...dbf 2
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #3 Skrevet 30. juni 2020 En polypp kanskje? dette må du få utredet asap! har selv hatt tykktarmskreft og det minner om slik jeg hadde det..! Anonymkode: 7d950...ce8 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #4 Skrevet 30. juni 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette bør du absolutt ta opp med legen. Bestill ø-hjelpstime i morgen. Dette ser ikke ut som en type blødning man får av en hemorroide. Litt vanskelig å si ut fra bildene, men det ser veldig svart ut, noe som kan tyde på at blødningen sitter tidlig opp i tarmen. Anonymkode: c451b...dbf Syns også den var veldig mørt. Sist legen gjorde den ekle fingersjekken, sa hun at jeg hadde sånn marikse tror jeg det var. En slags hemoroide. Jeg tenkte det kanskje kunne være magesår. Bildet er litt vanskelig å se alt på, men jeg kunne tydelig se blodig slim rundt knollene i samme farge som på papiret. 3 timer siden, AnonymBruker skrev: En polypp kanskje? dette må du få utredet asap! har selv hatt tykktarmskreft og det minner om slik jeg hadde det..! Anonymkode: 7d950...ce8 Vet ikke. Er akkurat det jeg også er redd for. Hadde du det jevnlig, eller kom det med noen mnd mellomrom? Anonymkode: fc658...9ea
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #5 Skrevet 30. juni 2020 Marisker kan gi blødning, men jeg synes dette så vel mye ut til å komme fra en marisk. Ta med bildet til legen Anonymkode: c451b...dbf
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #6 Skrevet 1. juli 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Marisker kan gi blødning, men jeg synes dette så vel mye ut til å komme fra en marisk. Ta med bildet til legen Anonymkode: c451b...dbf Går til lege i morgen. Får ikke time før det. Heldigvis avviser de folk med forkjølelses symptomer, så da er det en bekymring mindre. Går tidlig, så jeg slipper for mange folk på venterommet. Anonymkode: fc658...9ea 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #7 Skrevet 1. juli 2020 Det kan fint være hemoroider, jeg jonber helsevesenet og har hatt pasienter som har blødd mye av dette. Ofte er blod som kommer fra magen mørkere og avføringen er neste svart Men ja, selvfølgelig så går man til legen med blødning. Anonymkode: b8118...aa0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå