Gå til innhold

Mannen er en pusekatt i senga.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lever i er godt ekteskap med min mann som jeg elsker og han gir meg orgasme hver gang. Men han er så dørgende kjedelig😫 Jeg som alltid må ta initiativ. Hvis jeg tar det opp er han «flink» å ta initiativ en gang eller to også går det rett tilbake til null initiativ. I senga blir det fort rutine etter mange år og det er alltid jeg som må ta initiativ til variasjon. Skulle så ønske han kunne dominere litt, vise at han begjærer meg og ikke være så redd for å ta litt hard i. Han er så liv redd for å skade meg eller trå over grenser at han knapt tør å klemme meg litt hardt. Veit han har lyst på meg og vi har ofte sex, men som sakt dørgende kjedelig og jeg som må ta initiativ til å sprite det opp. Er det en lost case?? Har tatt det opp med han, men det blir ingen endring. Hvis han har drukket derimot kan han av og til bli litt hardhendt og jeg elsker det!!😛 Så damer? What to do?

Anonymkode: 56889...3e3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Slå ham i ansiktet et par ganger lett med flathånd. Høres litt.. søkt ut ja, men fikk faktisk dette tipset av en sexolog, når den ene part er veldig usikker på grenser, redd for å skade, ta for hardt i osv, så hjelper det ofte at den som vil ha det hardt, viser litt hva de er villig til å ta ved å vise, om du skjønner? Han har det i seg, alkoholen gir ikke superkrefter og skills han ikke har, det ligger jo der, klart til å ta deg hardt. 

Anonymkode: 71e3c...965

AnonymBruker
Skrevet

Var han bedre før?

Anonymkode: 0db38...545

AnonymBruker
Skrevet

Snakk med ham! Måtte snakke mange ganger med min både om mine ønsker samt prøve å dra ut av ham hva han fantaserte om. Tok sikkert 1 år men plutselig har han kjøpt både pisk og andre ting og virkelig kommet seg i gang. Nå er det han som tar mest initiativ og kommer med alle de nye tingene. Kjenner han nesten ikke igjen men jeg NYTER det ;) 

Anonymkode: 9bcc0...acc

AnonymBruker
Skrevet

Nei, ikke mye vertfall. Alltid vært pusekatt. Han skal ha kred for at han er lite egoistisk og alltid får meg til å komme da, men som sakt aaaalt for lite tak i han😕

AnonymBruker
Skrevet

Kjøp inn pisk etc til han.

Anonymkode: 4705d...003

AnonymBruker
Skrevet

Hva med litt rollespill? Kanskje han klarer å slippe noen hemninger om han lever seg inn i en rolle..

Anonymkode: 90cf5...f64

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slå ham i ansiktet et par ganger lett med flathånd. Høres litt.. søkt ut ja, men fikk faktisk dette tipset av en sexolog, når den ene part er veldig usikker på grenser, redd for å skade, ta for hardt i osv, så hjelper det ofte at den som vil ha det hardt, viser litt hva de er villig til å ta ved å vise, om du skjønner? Han har det i seg, alkoholen gir ikke superkrefter og skills han ikke har, det ligger jo der, klart til å ta deg hardt. 

Anonymkode: 71e3c...965

Eller så kan TS si ifra at hun ikke er laget av silke som skal henges til pynt.. Det bruker jeg si klart ifra når ting begynner å bli rene søndagstur innpå soverommet.

Anonymkode: 17cd1...6dc

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvis han har drukket derimot kan han av og til bli litt hardhendt og jeg elsker det!!😛 Så damer? What to do?

Gi han alkohol. 

Anonymkode: 4e7c8...cc8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Nei, ikke mye vertfall. Alltid vært pusekatt. Han skal ha kred for at han er lite egoistisk og alltid får meg til å komme da, men som sakt aaaalt for lite tak i han😕

Ok. Ettersom alkohol kan vekke noe i han tenker jeg at han har det i seg. Som du kan få frem gjennom å si de rette tingene. Snakke med han, fortell han at han er så innmari bra når han begjærer deg skikkelig etter noen øl, spørre om hva du kan gjøre for å trykke på de samme knappene i edru tilstand. 

Eksen min er sammenliknbar. For oss var dirty talk om fantasier en nøkkel til å vekke han. Sikert litt "cucold"-aktig, men hvis jeg snakket om fantasier om andre kunne han bli helt gal. En annen nøkkel var at jeg at jeg rett og slett pynta meg for han, gikk i utfordrende kjoler hjemme og gjorde meg sexy, nesten på en klisjemåte. Men disse tingene kom vi frem til gjennom å snakke sammen.

AnonymBruker
Skrevet

Bare han ikke begynner å mjaue.

Anonymkode: bc21f...e70

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var han bedre før?

Må ikke skremme vette av stakkaren😂 Yeeehaw

Anonymkode: 17cd1...6dc

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok. Ettersom alkohol kan vekke noe i han tenker jeg at han har det i seg. Som du kan få frem gjennom å si de rette tingene. Snakke med han, fortell han at han er så innmari bra når han begjærer deg skikkelig etter noen øl, spørre om hva du kan gjøre for å trykke på de samme knappene i edru tilstand. 

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eksen min er sammenliknbar. For oss var dirty talk om fantasier en nøkkel til å vekke han. Sikert litt "cucold"-aktig, men hvis jeg snakket om fantasier om andre kunne han bli helt gal. En annen nøkkel var at jeg at jeg rett og slett pynta meg for han, gikk i utfordrende kjoler hjemme og gjorde meg sexy, nesten på en klisjemåte. Men disse tingene kom vi frem til gjennom å snakke sammen.

Kler meg ofte sexy og utfordrende for han, går med singleter uten bh så niplene mine synes osv. Da gir han meg jo kåte blikket, sier jeg er deilig etz. Men eneste initiativet han tar er å stryke meg lett over rumpa😅 Han kaster meg ikke over skuldra å bærer meg i seng akkurat🙈 Anonymkode: 0db38...545

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke alle som er dominerende, initiativtakere og røffere i senga selv hvor mye de kan prøve. Så må du da bestemme om du kan leve med at det er sjeldent at han er dette da. 

Anonymkode: e7e7b...051

AnonymBruker
Skrevet

Første steg er å snakke om ting, og da utenfor senga. Vær tydelig på hva du ønsker i tillegg til hvordan dere har det nå, men vær godt forberedt på at han ikke vil ha det sånn. Si konkret hva du tenner på. Vis ham klipp av hva du mener for å visualisere bedre. Har dere hatt slik type sex i fylla så bruk det som eksempel for hvordan du ønsker det. Han må få muligheten til å si om det er noe som i det hele tatt fenger ham. Det er ikke alle menn som tenner på å dominere.

Anonymkode: 138ad...d5b

AnonymBruker
Skrevet

Enten må du bare prate med han, eller så må du bare akseptere at han er som han er. 

Mannen min er helt lik, med unntak av at det er som regel han som tar initiativet. Jeg liker at han er som han er, foretrekker å bli behandlet som en dronning fremfor å bli pult som en hund 😋

Anonymkode: 51e3a...8aa

AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei, tipset mitt var å prate med han for å finne ut hva som fungerer for han. Resten var bare egne erfaringer.

AnonymBruker
Skrevet

Så gi ham alkohol da. Alkohol kan fjerne selvbevisstheten slik at man slipper seg mer løs. Trengs ikke mer enn en øl eller to. Slik er jeg også, elsker sex etter ett til to glass vin. 

Anonymkode: a19e8...baa

Gjest Frietøyler
Skrevet

Server han et par glass. 

Slipp hemningene dine, vær villkatt og gi han klar beskjed om at du trenger en runde med en alfa. En som tar for seg "uten hensyn". Be han holde deg hardt, smekke deg på rumpa eller hva du nå ønsker at han skal gjøre. Terg han med at dersom han ikke er den alfaen du behøver vil du skaffe deg en alfa som kan stille opp når du ønsker. Den sjalusien kan enten tenne han for å konkurrere eller at han blir tent av tanken på en annen tar deg og dermed triumferer over han. Det fungerte som bare det her i huset. 

Skrevet (endret)

Min mann var veldig forsiktig med meg som om jeg ville gå i stykker hvis han tok litt hardt i meg. Og det var alltid det samme. Jeg liker å bli tatt vare på og elsket kjærlig, men noen ganger vil jeg gjerne ha det litt råere. Jeg kan lett være litt dominerende sånn ellers, men i senga ønsker jeg at han skulle være en alfa iblant. Og jeg liker å variere! 

Starten for oss ble en prat der vi bestemte oss for å ta små steg. Jeg lagde lapper med forskjellige konkrete oppgaver. Hver morgen trakk vi en oppgave som vi skulle teste samme kveld. Noen oppgaver var milde, andre rå. Noen korte og andre lange. Noen visste jeg han ville like og noen var mer for meg. Noen var ting vi hadde gjort før og noen var mer eksperimentelle. 

Det har vært (og er) en spennende prosess. Jeg elsker når jeg får tre litt tilbake og gi ham plass. Og han liker å ta plass og være en skikkelig alfa som gjør meg mo i knærne bare ved tanken. Heldigvis kan han fortsatt være pusekatt også. 💜

Endret av Fioljenta
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...