AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #1 Skrevet 30. juni 2020 Jeg har søkt tusenvis av stillinger her i Bergen, ved alle mulige institusjoner, laboratories, sykehus men har sjeldent fått interviu. Jeg er masterutdannet i Molekylær biologi fra Italia, full karakterer, lang praksis i forskningslaboratorier, har engelsk og norsk språk/sertifikat. Hva trenger man får å få en viss stilling som avdelingsingeniør? Jeg jobber mest med genteknologi og protein produksjon ba. Jeg mener ikke jeg har lav kompetanse. Nå vurderer jeg om å ta en annen bachelorgrad i bioingeniør. Er det noen som kan hjelpe meg? Anonymkode: 4a5b0...532
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #2 Skrevet 30. juni 2020 Problemet er at det er få stillinger og mange søkere. Har kjente som er masterutdannet innen bio-feltet og jobber i Bergen, og de har endt opp med å måtte jobbe med oppgaver de er godt overkvalifiserte til fordi det ikke er nok stillinger. Søk videre og over hele landet. Anonymkode: 9caea...bbc 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #3 Skrevet 30. juni 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Problemet er at det er få stillinger og mange søkere. Har kjente som er masterutdannet innen bio-feltet og jobber i Bergen, og de har endt opp med å måtte jobbe med oppgaver de er godt overkvalifiserte til fordi det ikke er nok stillinger. Søk videre og over hele landet. Anonymkode: 9caea...bbc Takk for svaret. Jeg tror også at det handler mye om konkurranse og competition. Dessverre jobber min kjæreste i Bergen og han kan ikke flytte. Jeg har aldri funnet noe som passer min utdanning og måtte jobbe i butikk og barnehage. Kanskje finnes det flere muligheter hvis man utdanner seg i Bergen? Eller som bioingeniør? Anonymkode: 4a5b0...532
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #4 Skrevet 30. juni 2020 Ville nok valgt noe helt annet som du er sikker på å få jobb av. Feks lærer. Anonymkode: 5ab6c...63f
newman01 Skrevet 30. juni 2020 #5 Skrevet 30. juni 2020 Ta PPU og bli kjemi, matte, fysikk og biologilærer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå