AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #121 Skrevet 15. juli 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: De som har kjæreste eler ektefelle, burde også forbys en hver fysisk kontakt med sin kjære. Dette må opprettholdes i flere år. Problemet er derfor det samme for alle og således ubetydelig. Anonymkode: bf4a4...85b Hvorfor være så bitter at man er alene og ingen vil ha en? Slike ekstremistiske meninger mener jeg burde være forbudt på forumet. Anonymkode: 5a1d1...12e 3
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #122 Skrevet 15. juli 2020 Dette er ikke ekstremisme, bare smittevern. Anonymkode: bf4a4...85b
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #123 Skrevet 15. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Dette er ikke ekstremisme, bare smittevern. Anonymkode: bf4a4...85b Det er ekstremisme, og er blitt rapportert. Propaganda for å isolere alle og innføre dødsstraff er ulovlig. Anonymkode: 5a1d1...12e 2
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #124 Skrevet 16. juli 2020 På 30.6.2020 den 16.35, AnonymBruker skrev: Så lenge du er komfortabel med å ringe dem og få dem i karantene om du har symptomer, at de skal testes og du vurderer at det har helse til å bli utsatt for smitte er det jo helt i orden. Vi smitter andre før vi blir syke selv. Anonymkode: 18683...f33 Komfortabel med? Dette er helt uproblematisk, og det gjør man da til vanlig også. I min omgangskrets møtes vi igjen, og de som vil klemmer. Det har skjedd at folk melder avbud i siste liten grunnet luftveissymptomer, så de jeg kjenner er strenge med dette. Har ikke hatt covid19 i min krets, men for noen år siden var det en person som kom hjem fra en samling og fikk vite at en i nær familie hadde en sykdom som det bør revaksineres mot etter ti år, og da ble det sendt ut melding til alle om å være oppmerksom på symptomer, og en påminner om at det kan være lurt å fylle på de aktuelle barnevaksinene. Anonymkode: 92f4f...199 1
Fremhevede innlegg