Gå til innhold

Hva syntes dere om tresko?  

11 stemmer

1. 1. Hva syntes dere om tresko?

• Syntes det er kult
      9
    • Hater det
      4
    • Harry
      7
    • Vet ikke
      6

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Daniella_
Skrevet

Syns det er kult, men jeg liker ikke de med "pels" på. Finnes utrolig mange av de med pels. :-?

Gjest GreenSky
Skrevet

Noen er stygge, noen er ok. Kult kan det vel ikke bli, men helt ok er de. Jeg kjøpte et par røde tresko, det vekket gamle barndomsminner, pluss at de er kjappe å ta på, og det passer perfekt til raske ærend i butikken og på postkontoret og slikt. :)

Skrevet

Jeg har flere par med ulike mønster og i går så jeg et par semskete turkise på Uno... dilla på tresko, ja. Begynte i fjor... behagelig å gå i, sporty, går til nesten all slags antrekk og enkelt å ta på. Fine å jobbe i hagen med og kan brukes om våren før sommersandalene og utover høsten før støvlettene.

Men at vi hoppet strikk med tresko som barn, ja, det skjønner jeg ikke at vi turte!

Skrevet

Jeg klarer ikke bestemme meg for hva jeg syntes om tresko. Syntes noen røde på Bianco er ganske fine, men syntes de er litt harry på en merklig måte også. Tror ikke resten av meg passer sammen med tresko :-?

Skrevet
Jeg har flere par med ulike mønster og i går så jeg et par semskete turkise på Uno...

De på Uno er kjempesøte! Har litt lyst på tresko jeg og...

Er de vanskelige å gå i? Er så lenge siden jeg sist brukte tresko, husker jeg og søsteren min hadde hvert sitt hvite par... :rolleyes:

Skrevet

Klapre klapre...

Tresko bråker!

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg får vondt på siden av føttene bare av å tenke på dem!

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg har flere par, og elsker tresko! Du må regne med en liten overgangsperiode når du begynner å bruke de. De er stive, og litt uvante å gå i. Og klapringen synes jeg er helt herlig ;)

Skrevet

Lily: hvor kjøpte du dem? Er det sånne vanlige eller litt stilige?

Gjest gjest1
Skrevet
Lily: hvor kjøpte du dem? Er det sånne vanlige eller litt stilige?

Jeg kjøpte et par brune med spenne over på skrå på Bianco. De er litt 70-talls og perfekt til bohemstilen i år. Har også et par som jeg kjøpte secound-hand. Og ett i dueblått fra NoaNoa.

De fra Bianco skulle være mulig å få tak i. Her har du linken

http://www.bianco.com/collection/viewer.as...page=2&style=10

Skrevet

Har ikke turt å prøve engang, for jeg mener å huske at det var dritvondt å gå i... ;)

Skrevet

Definitivt harry, og urstygt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...