Gå til innhold

erdet andre her som bestiller fra kolonial eller er det noensomjobber der?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jobber du på kolonialnettbutikk? synes du de er rare som bestiller hver uke og tenker du rart om hva de handler. Noen av de somleverer her oss meghar begynt å kjenne meg igjen. 2-3 av de samme har hvert her flere ganger, og jeg synes det er litt flaut. Synes jeg fikk et litt rart blikk sist gang, og synes igrunn det er litt rart da jeg er en ukesbestiller og jeg er fast med det, trives med det. så ja...har  ikke bil så er så kjedelig p hele tiden måtte mase på familie om handling, og mye enklere å bare få det på døra.

Anonymkode: cbe76...dde

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det har ikke noe med kolonial.no å gjøre, du har en normal menneskelig reaksjon, bare overdrevet - blikkene du får er ikke "rare" og ikke noe du trenger å bekymre deg over. Selvfølgelig er det mange som ukeshandler, men de ansatte har (heldigvis, forhåpentligvis) annet å tenke på enn hva fru Jensen i 7B kjøper hver tirsdag. Det blir ofte litt "awkward" når man blir tvunget sammen med andre uten å ha noe å si. Som når du står i kassa på butikken, du har betalt, kassedamen/mannen sier "hadet", du sier "hadet", og du har fremdeles hundre ting du må pakke ned før du kan gå. 

Anonymkode: 36a8f...8ee

AnonymBruker
Skrevet

Jeg handler der hver uke jeg. Noen ganger to ganger i uka. Samma fyren hver gang og han er like blid hver gang. 

Litt merkelig at du tenker over det, da det er ganske vanlig å handle en gang i uka. Tviler på at de ser ned i pappesken og studerer det noe særlig egentlig. 

Jeg fikk faktisk levert på døra i dag, jeg var nr 17 stod det i appen, tviler på at han gidder å tenke over når/hvor/hva de folka handler. 

Hva er forskjellen på at du drar på butikken og de ser på deg og bipper inn hver enkelt vare. De ser jo hva du kjøper og har mer kontroll enn de på kolonial har. Samtidig som jeg tviler på at de tenker over det.. 

Anonymkode: 10736...174

AnonymBruker
Skrevet

Blir som å handle i vanlig butikk, mange som bestiller på nett av forskjellige årsaker. De som leverer er vel bare glade for at noen bestiller og de har en jobb.

Anonymkode: 0c055...4d4

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er mer flaut å bestille fasfood og de skriver ned feil adresse, men allikevel kjører til riktig hus🤭😅🤣 

Tviler på at de tenker på det. Hadde ikke folk bestilt derfra hadde de jo ikke hatt jobb. 

Anonymkode: ea269...bbc

• Liker 2
Skrevet

I starten av coronatiden og frem til mai bestilte vi all mat fra kolonial. Tenkte ikke stort over det. Annet enn at det selvsagt kostet mye mer enn på kiwi. Med to barn hjemme, i tillegg til at jeg er kronisk syk og var hjemme alene med de hele dagen, fristet det lite å dra på butikken. Kommer til å gjøre det igjen om ting stenger ned på nytt.. 

AnonymBruker
Skrevet

Jobbet i en matbutikk for mange år siden, vi hadde faste som ringte hver uke og bestilte så og si det samme.
En av de ringte flere ganger fordi han alltid glemte noe, så vi begynte å ha en liste over hva han handlet og spurte han om han hadde glemt de varene som han ikke nevnte og han var så glad for at vi husket alt han hadde glemt han skulle ha :) 
Syns det bare var koselig jeg, med faste bestillere :)
Han bestilte omtrent nøyaktig det samme i 4 år så jeg husker enda hva han skal ha, selv om dette er 20 år siden 😛

Anonymkode: 10244...05f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jobbet i en matbutikk for mange år siden, vi hadde faste som ringte hver uke og bestilte så og si det samme.
En av de ringte flere ganger fordi han alltid glemte noe, så vi begynte å ha en liste over hva han handlet og spurte han om han hadde glemt de varene som han ikke nevnte og han var så glad for at vi husket alt han hadde glemt han skulle ha :) 
Han bestilte omtrent nøyaktig det samme i 4 år så jeg husker enda hva han skal ha, selv om dette er 20 år siden 😛

Det var morsomt og rørende! Sånne som dere er med på å gjøre verden til et litt bedre sted ❤️

Anonymkode: 36a8f...8ee

AnonymBruker
Skrevet

De som jobber i butikk har egne liv og egne bekymringer. De er vanligvis forsvinnende lite opptatt av deg og hva du handler, ingen grunn til å bli paranoid.

Anonymkode: e5ab5...0d0

Gjest Blondie65
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Elsker slik personlig service. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...