AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #1 Del Skrevet 30. juni 2020 Jeg og typen har lastet ned en kegel-app og følger et treningsprogram. Altså knipeøvelser. Det er diverse ting vi ønsker å få ut av det. Han: - Hardere ereksjon. - Mer kontroll over orgasmen. - Mer intense orgasmer. Jeg: - Bedre orgasmer. - Bli flinkere til å bruke musklene "på han". - Bli litt trangere. Alt dette er jo ting kegel-øvelser liksom skal gi. Men hvor mye kan vi forvente? Noen som har erfaring med systematisk trening som kan si litt om hvordan det gikk? Vi er begge 30 hvis relevant. Anonymkode: 622f1...9fa Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1386639-kegel-%C3%B8velser/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 30. juni 2020 #2 Del Skrevet 30. juni 2020 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alt dette er jo ting kegel-øvelser liksom skal gi. Men hvor mye kan vi forvente? Noen som har erfaring med systematisk trening som kan si litt om hvordan det gikk? Vi er begge 30 hvis relevant. Så bra og artig å se at dere er to om dette da👌 Jeg har brukt kegeløvelser i over 5 år og er snart 50 år. Jeg har har aldri hatt sånn sexlyst før. Jeg har også trenet på å komme flere ganger under sex, og kommer etter 2-3 minutt hvis det skulle være nødvendig med en kjappis. Noen ganger trener jeg mens jeg ser på tv, kjører bil, sitter på tog eller fly, men prøver å trene i 10 minutter x to eller flere ganger om dagen. Jeg ble litt sliten i starten, men i dag gjør jeg øvelsene nesten automatisk og synes det er deilig. Den eneste ulempen er den precum produsjonen, det blir temmelig bløtt i bokseren uten å ha en stor dott papir nedi der. Har jeg anledning når jeg er hjemme sitter/ligger jeg naken, ha er jo ikke noe i veien av å runke ut noen skvetter. Det gjør jeg for å ikke bli impotent, å ha mange ereksjoner uten utløsning kan gi krøll på systemet har jeg som unnskyldning😅 Ja kegel/bekkeben -øvelser kan gjøre deg som kvinne "trangere, bedre orgasmer, serieorgasmer, sprutorgasmer(squirt) og det gjør at du slipper å "lekke" med alderen som møter deg. Dere må bare spørre hvis det er mere dere lurer på, jeg liker mennesker som er positive og har gleden av seksualivets mysterier🤗 Under er noen fordeler: Det har gitt meg høyere sexlyst. Hardere ereksjon og mere utholdende. Betydeligere større blodsirkulasjon og blodårer på penis. Balleheisen fungerer og sjekkes oftere. Mye mere sæd og precum-produksjon. Forsterket prostaten og minket faren for prostatakreft. Lengre sprut og pisser glatt over 3 meter i fri natur (hærlig følelse). Vil også si at jeg føler meg mye mere manndig som gir mere selvtillit. Blitt mere opplyst og blitt en bedre elsker. 1 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1386639-kegel-%C3%B8velser/#findComment-25586874 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Geojak Skrevet 30. juni 2020 #3 Del Skrevet 30. juni 2020 Dette var interessant! Hvor finner jeg informasjon/instruksjon om kegel øvelser for menn? (er det samme øvelser for menn og kvinner) Hvilken app er det dere benytter til dette? 1 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1386639-kegel-%C3%B8velser/#findComment-25587548 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #4 Del Skrevet 30. juni 2020 38 minutter siden, Geojak said: Dette var interessant! Hvor finner jeg informasjon/instruksjon om kegel øvelser for menn? (er det samme øvelser for menn og kvinner) Hvilken app er det dere benytter til dette? Har lastet ned en app som heter 5 Minute Kegel, den er for både kvinner og menn. Og ja, øvelsene er de samme, det handler bare om å knipe. Veldig enkelt! Anonymkode: 622f1...9fa 2 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1386639-kegel-%C3%B8velser/#findComment-25587722 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå