AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #1 Skrevet 30. juni 2020 Hei alle sammen og god sommer. Vil bare prøve å få avklart en ting. Jeg har i det siste semester bodd på hybel sammen med type en fra hjembygden min. Vi har selvfølgelig hvert vårt soverom , vegg i vegg, ofte når jeg har hørt lyder derfra så har jeg gått ut på gangen og kikket i nøkkelhullet. Da har jeg sett han onanere....noen ganger ble jeg våt i tissen og gikk inn til meg selv for å fingre.Jeg mener bestemt at jeg har sett bevegelser i nøkkelhullet så mye mulig han også har kikket. Så spørsmålet, er dette ulovlig i henhold til norsk lov ???? Noen som vet ?? Anonymkode: 49f5e...470
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #2 Skrevet 30. juni 2020 Hvorfor banket du ikke bare på? Anonymkode: b782d...710
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #3 Skrevet 30. juni 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor banket du ikke bare på? Anonymkode: b782d...710 Nei herregud.......er du gal? Anonymkode: 49f5e...470 1
Bamseklemmer Skrevet 30. juni 2020 #4 Skrevet 30. juni 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei herregud.......er du gal? Jeg har opplevd nøyaktig det samme et skoleår med vennina for lenge siden, vi delte leilighet. Ble oppmerksom på hennes knirklyder etter hun hadde lagt seg. Jeg ble jo steinkåt av tanken, nesten sånn hjerteklapp av kåthet. Jeg måtte jo bare tilbake til rommet mitt. Hun gjorde det nesten hver kveld, hun ble mere og mere høylytt. Hun visste at jeg hørte på henne og onanerte og det gjorde henne også steinkåt. Brukte glass-trikset for å høre henne bedre...Tilslutt sprakk vi på en fest, da sa vi nesten i kor hva vi hadde gjordt. Vi ble verden beste venner, vi kysset, slikket og runket mye sammen og fikk dyrebar erfaring. Vi var unge og nyskjerrige på sex, og hun er idag fadder på et av mine barn😍
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå