AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #1 Del Skrevet 30. juni 2020 Hei Tok en test i går som var veldig klart positiv og er litt overraska. Jeg hadde nemlig en mensen lignende blødning to dager før jeg skulle hatt mensen forrige uke. Jeg tenkte over at den var veldig lett og kort (2-3 dager) men den første natta var det nok til å nesten fylle et bind. (Unnskyld detaljene.) Jeg har kronisk urinveis infeksjon som jeg vet er ekstra ille nå, og jeg skal til legen i morgen for behandling. Kan det ha noe med blødningen å gjøre? Har lest om feste blødning men det virker mer som spotting?? Anonymkode: 4e3ca...903 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #2 Del Skrevet 30. juni 2020 Det er mange som blør tidlig i svangerskapet, av ukjente grunner. Festeblødning, skjøre slimhinner, noen har faktisk mensen gjennom hele svangerskapet også - regelmessige blødninger. Anonymkode: 81f17...0da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #3 Del Skrevet 30. juni 2020 Jeg opplevde det samme nå nylig. Begynte å blø på kvelden, oppdaget plutselig flekker i trusa som hadde gått gjennom til buksa også, da jeg var på do før jeg skulle legge meg. Jeg hadde ikke kjent noen kramper først, og ventet rett og slett ikke mensen den kvelden, ikke før to dager senere. Satte i menskoppen som jeg bruker, og det var mørkt blod i den dagen etter. Men så stanset jeg helt å blø ... og da jeg testet to dager senere, var det en tydelig strek på strimmelen. 🥳 Anonymkode: 8d34e...71f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #4 Del Skrevet 30. juni 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei Tok en test i går som var veldig klart positiv og er litt overraska. Jeg hadde nemlig en mensen lignende blødning to dager før jeg skulle hatt mensen forrige uke. Jeg tenkte over at den var veldig lett og kort (2-3 dager) men den første natta var det nok til å nesten fylle et bind. (Unnskyld detaljene.) Jeg har kronisk urinveis infeksjon som jeg vet er ekstra ille nå, og jeg skal til legen i morgen for behandling. Kan det ha noe med blødningen å gjøre? Har lest om feste blødning men det virker mer som spotting?? Anonymkode: 4e3ca...903 Det kan fullt mulig være blødning under svangerskapet og festeblødning . Du kan jo be om HCG blodprøve hos legen. Uansett så har du positiv test så du er jo gravid. Du burde kjøpe en digital clearblue med ukeindikator og ta den i et plastbeger i morgen tidlig før legetimen. Jeg kan vedde på at du er gravid. Hvis det står gravid 2-3 så stemmer det med eggløsningstidspunktet ditt som er 14dager før før ventet menstruasjon og det er da sånn 3uker siden. Hvis det står gravid 3+ så stemmer det også. Anonymkode: 03a3c...e7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #5 Del Skrevet 30. juni 2020 Tusen takk for alle svarene. Jeg tok en test med ukes indikator på og det sto gravid 1-2 på. Det var ikke morgen urin. Hilsen trådstarter Anonymkode: 4e3ca...903 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #6 Del Skrevet 30. juni 2020 Det kan ha vært en helt vanlig svangerskapsblødning (mange som spotter/blør litt rundt tidspunktet de skulle hatt mensen), eller det kan ha vært en begynnende/veldig tidlig spontanabort (og det henger igjen litt hcg som slår ut på test). Ville fått målt hcg via blodprøve hos legen og sett om det stiger eller synker. Anonymkode: b2092...a7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #7 Del Skrevet 30. juni 2020 Jeg har opplevd spotting like etter IKM og positiv test ved to tilfeller. Den ene gangen mistet jeg, og den andre gangen ble til en baby som nå er 10 måneder gammel. Anonymkode: ba6d3...8cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå