AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #1 Skrevet 30. juni 2020 Var varmt i helga gitt...var på hytta til en venninne sammen med hennes foreldre. Som vi gjorde i barndommen delte vi også seng denne gangen.... Venninna mi er lesbisk og jeg er hetero vi er 17 og begge singel og har aldri hatt sex med hverandre eller andre. Lørdagsnatta var det veldig varmt så vi sov i bare trusa, som vanlig lå vi og pratet til langt på natt....Søndag morgen våknet jeg av at jeg lå med hennes lår mellom mine ben og jeg gnikket meg mot låret, ble kjempeflau og prøvde trekke meg unna da jeg så henne smile, hun visket : går bra......og la hånden sin rundt meg, overraskende nok fortsatte jeg til orgasme og var superflau etterpå men hu sa bare god morgen og siden har det ikke vært nevnt. Kan jeg regne meg som lesbisk, bifil eller var dette bare ett engangstillfelle pga omstendighetene ??? Forvirra nå.... 😮 Anonymkode: 01328...995 2
cmd Skrevet 30. juni 2020 #2 Skrevet 30. juni 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan jeg regne meg som lesbisk, bifil eller var dette bare ett engangstillfelle pga omstendighetene ??? Forvirra nå.... Det vet bare du selv, om du liker kun jenter eller gutter også. Det kan være at du er nysgjerrig på jentesex også, samt savnet sexen. Det er bare å nyte. 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #3 Skrevet 30. juni 2020 8 minutter siden, cmd skrev: Det vet bare du selv, om du liker kun jenter eller gutter også. Det kan være at du er nysgjerrig på jentesex også, samt savnet sexen. Det er bare å nyte. Jeg er forvirret, derfor jeg spurte.Regner meg foreløpig som bare NYSKJERRIG DA, Takk for svar. Anonymkode: 01328...995 2
Hasselnøtter Skrevet 30. juni 2020 #4 Skrevet 30. juni 2020 Prøv å ikke sett en merkelapp på det. Du kan være hva som helst, det er ikke handlinger som styrer. Gi deg tid til å finne ut hva du liker. Det haster ikke. Ikke avskriv følelser på grunn av noens kjønn fremover, men ikke stress med å definere deg. 3
Bamseklemmer Skrevet 30. juni 2020 #5 Skrevet 30. juni 2020 Jeg tror ikke du er lesbisk, kanskje du er blitt litt bi? Uansett, ikke tenk så mye på det, det var kun mellom dere... uforskyldt kåthet som endte i orgasme er vakkert og deilig. Synes venninna di skal ha litt skryt for at hun holdt kjeft og ikke maset på deg... Hun vet nok nøyaktig hvordan hun skal gå frem, så hvis du syntes det var deilig er det jo fremdeles en hemmelig greie mellom dere🙄 Har selv opplevd uforskyldt sex på teltur, det var jo ikke meningen vi skulle ha sex, men det skjedde så innmari naturlig. Uten et eneste ord, kun øyespråk og kroppspråk... Lyden av fuglekvitter og bølgeskvulp dro oss inn i en annen verden liksom, det ble vår hemmelighet og sommertradisjon😍 2
cmd Skrevet 30. juni 2020 #6 Skrevet 30. juni 2020 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er forvirret, derfor jeg spurte.Regner meg foreløpig som bare NYSKJERRIG DA, Takk for svar. Men du må nok passe for din venninne. At hun IKKE har forhåpninger... hun er jo lesbisk så hun kanskje kan gå og håpe at det kan bli noe mellom dere så........
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #7 Skrevet 30. juni 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Var varmt i helga gitt...var på hytta til en venninne sammen med hennes foreldre. Som vi gjorde i barndommen delte vi også seng denne gangen.... Venninna mi er lesbisk og jeg er hetero vi er 17 og begge singel og har aldri hatt sex med hverandre eller andre. Lørdagsnatta var det veldig varmt så vi sov i bare trusa, som vanlig lå vi og pratet til langt på natt....Søndag morgen våknet jeg av at jeg lå med hennes lår mellom mine ben og jeg gnikket meg mot låret, ble kjempeflau og prøvde trekke meg unna da jeg så henne smile, hun visket : går bra......og la hånden sin rundt meg, overraskende nok fortsatte jeg til orgasme og var superflau etterpå men hu sa bare god morgen og siden har det ikke vært nevnt. Kan jeg regne meg som lesbisk, bifil eller var dette bare ett engangstillfelle pga omstendighetene ??? Forvirra nå.... 😮 Anonymkode: 01328...995 Ingen på 17 år skiver som en 60 år gammel gubbe. Anonymkode: edc75...b35 3
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #8 Skrevet 30. juni 2020 5 minutter siden, cmd skrev: Men du må nok passe for din venninne. At hun IKKE har forhåpninger... hun er jo lesbisk så hun kanskje kan gå og håpe at det kan bli noe mellom dere så........ Neida det går bra, hun vet jeg har hatt guttekjæreste da,lol Anonymkode: 01328...995
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #9 Skrevet 30. juni 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingen på 17 år skiver som en 60 år gammel gubbe. Anonymkode: edc75...b35 LOL, du er ett troll 😉 Anonymkode: 01328...995
Gjest Paramount Skrevet 30. juni 2020 #10 Skrevet 30. juni 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Var varmt i helga gitt...var på hytta til en venninne sammen med hennes foreldre. Som vi gjorde i barndommen delte vi også seng denne gangen.... Venninna mi er lesbisk og jeg er hetero vi er 17 og begge singel og har aldri hatt sex med hverandre eller andre. Lørdagsnatta var det veldig varmt så vi sov i bare trusa, som vanlig lå vi og pratet til langt på natt....Søndag morgen våknet jeg av at jeg lå med hennes lår mellom mine ben og jeg gnikket meg mot låret, ble kjempeflau og prøvde trekke meg unna da jeg så henne smile, hun visket : går bra......og la hånden sin rundt meg, overraskende nok fortsatte jeg til orgasme og var superflau etterpå men hu sa bare god morgen og siden har det ikke vært nevnt. Kan jeg regne meg som lesbisk, bifil eller var dette bare ett engangstillfelle pga omstendighetene ??? Forvirra nå.... 😮 Anonymkode: 01328...995 Dersom du er kåt og gnir deg mot ei pute betyr ikke det at du har skiftet legning og fra nå av blir forelsket i puter.
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #11 Skrevet 30. juni 2020 11 minutter siden, Paramount skrev: Dersom du er kåt og gnir deg mot ei pute betyr ikke det at du har skiftet legning og fra nå av blir forelsket i puter. Den var COOL 😉 Og takk for tipset 🙂 Anonymkode: 01328...995 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #12 Skrevet 30. juni 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den var COOL 😉 Og takk for tipset 🙂 Anonymkode: 01328...995 Hvem var trollet sa du? Bare overskriften lyser «gammel gris» deler sexfantasier. Ingen, absolutt ingen 17 åringer skiver «kos» med «venninne». Men whatever. Anonymkode: edc75...b35 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #13 Skrevet 30. juni 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvem var trollet sa du? Bare overskriften lyser «gammel gris» deler sexfantasier. Ingen, absolutt ingen 17 åringer skiver «kos» med «venninne». Men whatever. Anonymkode: edc75...b35 Er visst en hel trollfamilie her 😮 Anonymkode: 01328...995
3lis3 Skrevet 30. juni 2020 #14 Skrevet 30. juni 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Var varmt i helga gitt...var på hytta til en venninne sammen med hennes foreldre. Som vi gjorde i barndommen delte vi også seng denne gangen.... Venninna mi er lesbisk og jeg er hetero vi er 17 og begge singel og har aldri hatt sex med hverandre eller andre. Lørdagsnatta var det veldig varmt så vi sov i bare trusa, som vanlig lå vi og pratet til langt på natt....Søndag morgen våknet jeg av at jeg lå med hennes lår mellom mine ben og jeg gnikket meg mot låret, ble kjempeflau og prøvde trekke meg unna da jeg så henne smile, hun visket : går bra......og la hånden sin rundt meg, overraskende nok fortsatte jeg til orgasme og var superflau etterpå men hu sa bare god morgen og siden har det ikke vært nevnt. Kan jeg regne meg som lesbisk, bifil eller var dette bare ett engangstillfelle pga omstendighetene ??? Forvirra nå.... 😮 Anonymkode: 01328...995 Hvis det var spennende, synes jeg du skal snakke med venninna di. Si at du er usikker, men tror kanskje jentesex hadde vært spennende. Så kan dere utforske så langt du føler deg komortabel. Jeg er selv bifil og har rota med flere av mine egne venninner.
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #15 Skrevet 30. juni 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Var varmt i helga gitt...var på hytta til en venninne sammen med hennes foreldre. Som vi gjorde i barndommen delte vi også seng denne gangen.... Venninna mi er lesbisk og jeg er hetero vi er 17 og begge singel og har aldri hatt sex med hverandre eller andre. Lørdagsnatta var det veldig varmt så vi sov i bare trusa, som vanlig lå vi og pratet til langt på natt....Søndag morgen våknet jeg av at jeg lå med hennes lår mellom mine ben og jeg gnikket meg mot låret, ble kjempeflau og prøvde trekke meg unna da jeg så henne smile, hun visket : går bra......og la hånden sin rundt meg, overraskende nok fortsatte jeg til orgasme og var superflau etterpå men hu sa bare god morgen og siden har det ikke vært nevnt. Kan jeg regne meg som lesbisk, bifil eller var dette bare ett engangstillfelle pga omstendighetene ??? Forvirra nå.... 😮 Anonymkode: 01328...995 Du kan nok fortsatt regne deg som en heterofil mann som tenner på lesbesex og tenåringer. Anonymkode: 5f004...2b0 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå