Gå til innhold

ta hull i tunga

Fremhevede innlegg

Gjest lillianmc
Skrevet

jeg skal ta piercing i tunga mi, er det 18 års grense på det? jeg har tillatelse til å gjøre det... men er det vondt? hvor lenge er det hovnet opp og hvor mye koster det? jeg skal ta det på tattooworld i trondheim=)

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Trodde hull i tunga var litt ut jeg, alle jeg vet om som hadde det har tatt den ut ihvertfall.

Men ditt valg.

Hvorfor spør du ikke bare der du skal ta det, om alt det du lurer på? Ser om de har en internettside?

Jeg har hørt at det er veldig smertefullt.

Sorry at jeg ikke har noe mer konstruktivt å si :wink:

Gjest gjest1
Skrevet

Tror ikke det duger med tillatelse fra foreldre når det gjelder piercing i tungen, da er 18-års grensen konstant. (Med mindre det er et useriøst sted..)

Det er ikke så vondt å ta det, men dagene etterpå kan være et helvete.. Kan blø litt, og tungen blir forferdelig hoven etter noen timer. Pass på å ha isbiter tilgjengelig! Jeg hadde vanskeligheter med å snakke og spise i to dager.

(Litt utenom tema, men synes det er blodharry. Tok min ut for flere år siden, det var skikkelig deilig! Men din tunge :))

Skrevet

Der jeg tok (i Bergen) var det 16-års grense, men det varierer fra sted til sted. Betalte 640 kr, men det er 6 år siden, så kanskje prisene har steget litt..

Tunga var hoven en uke, klarte ikke å snakke eller spise eller noe...

Men det var ikke vondt, merket ingenting jeg...

Gjest samme
Skrevet

Takker for svar=) Jeg skal på sjappa imorgen for å ta, jeg gruvergleder meg. Men jeg tar fordi jeg syns det virker spennende og ikke for at det er ut eller in... Liker å prøve noe nytt, dessuten har jeg en tendens til å putte perler i munnen min å sutte på(jaaa..eehh) så ...hehe...jeg er litt rar :roll:

Gjest gjest1
Skrevet

Selvom jeg skrev at det "ikke er in" lenger, så skal du ikke bry deg om det da! Bare tenkte "høyt" egentlig. Vil du ha det, så tar du det selvfølgelig.

Lykke til ihvertfall :)

Gjest Kakis
Skrevet

Kjente ikke at jeg tok den i det hele tatt jeg da. Husker ikke hva jeg betalte, men var rundt 300,- for et par år siden i Oslo.

Jeg hovnet ikke noe særlig opp, bare litt. Hjelper å suge masse på isbiter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...