Gå til innhold

Jeg er så stresset!

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er ei ung jente på 22 år som lider av stress!

Jeg kan bli så stresset noen ganger at jeg ikke får puste, og jeg har problemer med å stå på bena!

Jeg prøver å roe meg ned, har begynt på yoga, og går til behandling hos akupunktur. Jeg jobber mindre enn før, og prøver å slappe av.

Men det fungerer ikke!!

Noen som har noen gode råd? Jeg er så redd for at det skal skje noe med meg hvis ikke jeg får orden på det snart...

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Huff, dette høres ikke bra ut.

Jeg kan virkelig forholde meg til stress-problemer.

Vi er så redd for å ikke være flink nok, og blir lett revet med i et tempo som er altfor høyt!! og tilslutt blir alt så overveldende at man ikke vet hva som er bak og frem..

Egentlig så er det bare en ting å gjøre med dette. Og det må skje i hodet ditt. Du må sette grenser!! Både for deg selv og andre. Lytt til deg selv. Og si STOPP før det går for langt! Det er kanskje ikke gjort over natten, men dette MÅ du jobbe med så du ikke blir enda mer syk.

Ta vare på deg selv som du ville tatt vare på ditt eget barn.

God helse til deg.

Miena

Gjest Anonymous
Skrevet

Prøv å spise noe som kan roe ned nervene, nemlig Ølgjær, og prøv å tenke på at verden går ikke under selv om du ikke får gjort alt du skal... prøv å ta livet med ro og nyt det... lytt til rolig musikk når du er stresset.

Tenk at du har all verdens tid foran deg, og det er bare deg selv og helsen det går utover hvis du stresser.

Sett opp en ukesplan, med alt du vil, og ikke grin hvis du ikke får gjort alt, du kan alltids gjøre det senere. :wink:

lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...