AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #1 Del Skrevet 30. juni 2020 Alltid drømt om sex ute i naturen. Nærmeste jeg har kommet er sex i telt😂 Vel, har fortalt mannen om det og han er villig til å prøve. Men greia er at han ikke vil bli oppdaget, forsåvidt ikke jeg heller. Alle de vanlige turstedene her er proppfulle av folk. Ingen steder man kan gå av stien og gjemme seg bort. Ikke har vi båt slik at vi kan finne oss ei øde strand heller. Hvordan gjør dere det? Spontant uten å gjemme dere så veldig. Full fart før det kommer folk? Leter etter øde sted? Stående mot et tre/stein? Rett på bakken? Planlegger dere og har med teppe? Kom med innspill her. Anonymkode: 09a27...036 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fioljenta Skrevet 30. juni 2020 #2 Del Skrevet 30. juni 2020 Vi elsker utendørs elskov og leter etter bortgjemte steder. Vi vil ikke bli oppdaget! (Dessuten ulovlig i nærheten av andre uten at de har samtykket) Noen ganger planlegger vi og har med teppe. Andre ganger er det mer spontant, Noen ganger er det full runde, andre ganger bare litt suging. Det er litt spennende å sette seg i bilen bare for å kjøre til et sted vi tror det er få folk.. Jeg har skrevet noen tips her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #3 Del Skrevet 30. juni 2020 Alltid spontant, men alltid uten (nevneverdig) risiko for å bli oppdaget av noen. Har mest erfaring med å gjøre det på fjellet, er noe med den fjellufta... Oslomarka er litt tricky fordi det kan komme folk brått på, men har skjedd et par ganger det også. Anonymkode: 948c0...80e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #4 Del Skrevet 30. juni 2020 Leter etter øde sted så langt det lar seg gjøre. Velger tidspunkt på dagen hvor det er mindre sjanse for å møte folk. I løpet av 15+ år har det kun skjedd en gang, som vi vet, at noen har sett oss. Jeg liker tanken på at noen ser på, men vil ikke påtvinge noen å se som ikke vil. Derfor alltid så diskret som mulig. Anonymkode: d461b...f67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Geojak Skrevet 30. juni 2020 #5 Del Skrevet 30. juni 2020 Har drømt og fantasert om dette jeg også. Tok det opp en gang med min kone, på fjellet langt unna folk, og en litt bortgjemt "fjellhylle" der vi nøt solnedgangen. men... hun hadde ikke ønske om å gjøre det utendørs, så da ble det skrinlagt. Begge må ha lyst til det. Hører med til historien at det ble en runde i teltet etterpå, fortsatt øde og langt unna andre, men tror hun var tryggere på ikke å bli sett av andre inne i et telt.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paramount Skrevet 30. juni 2020 #6 Del Skrevet 30. juni 2020 Dere bør dra en lengre tur ut i ødemarken. Da kan dere være nakne sammen. Bade, fiske, grille, uten klær. Da blir det deilig dyrisk småsex hele tiden. Masse intim kontakt, og utallige varianter av himmelsk slikking og suging. Ingen ting er vakrere enn å slikke en naken kvinne liggende i en seng av mose, for deretter å ta henne når hun står klar på alle fire. Da er dere en del av naturen. og det ender gjerne med noen virkelig kraftige stjerneskudd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 30. juni 2020 #7 Del Skrevet 30. juni 2020 Sex utendørs er en favoritt. For meg/oss er faren for å bli oppdaget en tilleggsbonus. Jeg har derfor gjort dette utallige ganger, og blitt oppdaget noen få ganger. På stranda, i skogen, på fjellet, i bilen, en bakgate, en terrasse eller veranda, mulighetene er ubegrensede.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #8 Del Skrevet 30. juni 2020 Maridalen ved nordenden er et flott sted å ha hemningsløs utendørs sex 😉 Anonymkode: f6044...eee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #9 Del Skrevet 30. juni 2020 Just now, AnonymBruker said: Maridalen ved nordenden er et flott sted å ha hemningsløs utendørs sex 😉 Anonymkode: f6044...eee Folk reiser langveisfra for å fotografere de unormalt svære hoggormene som holder til i røysa mellom veien og vannet der. Så vær litt obs for dem 😂 Anonymkode: 948c0...80e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #10 Del Skrevet 30. juni 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Folk reiser langveisfra for å fotografere de unormalt svære hoggormene som holder til i røysa mellom veien og vannet der. Så vær litt obs for dem 😂 Anonymkode: 948c0...80e Hoggormene eller fotografene??? Hahahahahaha Anonymkode: f6044...eee 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #11 Del Skrevet 30. juni 2020 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Maridalen ved nordenden er et flott sted å ha hemningsløs utendørs sex 😉 Anonymkode: f6044...eee Litt langt å dra for sex for en lofoting😉😂 Anonymkode: 09a27...036 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 30. juni 2020 #12 Del Skrevet 30. juni 2020 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Folk reiser langveisfra for å fotografere de unormalt svære hoggormene som holder til i røysa mellom veien og vannet der. Så vær litt obs for dem 😂 Anonymkode: 948c0...80e Du har aldri kontemplert over hva foto-vennene dine mener med «hoggormer». De mener kanskje noen som slanger seg i sola?😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Warrior Skrevet 30. juni 2020 #13 Del Skrevet 30. juni 2020 Gå inni en skog eller opp på et fjell. Kan bli oppdaget uansett hvor, men mindre sjanse langt inni en skog f.eks. kanskje sjøen? Er digg med sex under vann. Bare hodene som er over så folk kan se hvis dere blir oppdaget😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #14 Del Skrevet 30. juni 2020 Gjort det utendørs en drøss av ganger med eksen. Gjerne litt mot natta (jeg var vel litt full, men han henta meg fra fest flere ganger etter vi gjorde det slutt så ble noen fine utendørstrimmer🙈) Utafor bilen på en parkeringsplass (til en barneskole) Oppå en bunkers På en populær fiskeplass (var ingen der, nakenbada først) Ute i naturen langs strender og i skogen. Veldig mange fine plasser på øya jeg kommer fra 🤪 Er som regel bare hemninger som holder en igjen. Om noen ser det så er vel ikke det så ille hvis man egentlig prøver å gjemme seg bittelitt. Med mindre man vil bli sett da 🙈🙊🙉 Anonymkode: d795e...c36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #15 Del Skrevet 30. juni 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Litt langt å dra for sex for en lofoting😉😂 Anonymkode: 09a27...036 hahahaha, joda men blir vel norgesferie i år 🙂 Kan leie rom hos meg 😉 Anonymkode: f6044...eee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #16 Del Skrevet 30. juni 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gjort det utendørs en drøss av ganger med eksen. Gjerne litt mot natta (jeg var vel litt full, men han henta meg fra fest flere ganger etter vi gjorde det slutt så ble noen fine utendørstrimmer🙈) Utafor bilen på en parkeringsplass (til en barneskole) Oppå en bunkers På en populær fiskeplass (var ingen der, nakenbada først) Ute i naturen langs strender og i skogen. Veldig mange fine plasser på øya jeg kommer fra 🤪 Er som regel bare hemninger som holder en igjen. Om noen ser det så er vel ikke det så ille hvis man egentlig prøver å gjemme seg bittelitt. Med mindre man vil bli sett da 🙈🙊🙉 Anonymkode: d795e...c36 Radøy........................... 😉 Anonymkode: f6044...eee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #17 Del Skrevet 30. juni 2020 20 minutter siden, Alterego666 skrev: Du har aldri kontemplert over hva foto-vennene dine mener med «hoggormer». De mener kanskje noen som slanger seg i sola?😁 ...............Kanskje min snake de mener.....:-) Anonymkode: f6044...eee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 30. juni 2020 #18 Del Skrevet 30. juni 2020 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: ...............Kanskje min snake de mener.....:-) Anonymkode: f6044...eee Ka-tching! (Slår i glasset med blyant) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #19 Del Skrevet 30. juni 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Hoggormene eller fotografene??? Hahahahahaha Anonymkode: f6044...eee Haha! Begge, kanskje 😛 Anonymkode: 948c0...80e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #20 Del Skrevet 30. juni 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: hahahaha, joda men blir vel norgesferie i år 🙂 Kan leie rom hos meg 😉 Anonymkode: f6044...eee Åååå så heldig jeg er😊 Blir nok hjemmeferie. Hører alle skal til Lofoten i år. Er visst her det skjer😉 Anonymkode: 09a27...036 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå