AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #1 Skrevet 30. juni 2020 Er 33 år gammel mann og har vært mye alene her i den lille bygda jeg bor men de siste 3 månedene har en barndomsvenninne og jeg funnet kontakten igjen det har aldri vært noe romantisk eller sex involvert der nærmest som en storebror for henne. Problemet er at jeg sliter med ensomhet og har vært ensom ganske lenge og hver gang hun ringer meg så skal hun hele tiden fortelle meg om ting hun har gjort til og med karer hun dater, eller så skal hun klage på hvor vondt hun har (hun sliter med ting og går til psykolog). En kveld der jeg spesielt kjente på ensomheten noe hun viste og ikke fikk sove pga mine negative tanker så ringte hun å ville prate og ville nærmest informere meg om at KK hennes kom dit og jeg holdt på å knekke sammen fordi jeg kjente meg bare mer ensom og forlatt. Jeg kjenner meg bare verre og verre etter at hun ringer og er glad i hu men hu bruker meg som klagemur når det gjelder ting med psyken hennes eller så må jeg høre på alt det morsomme hun finner på. Hun inviterer meg aldri med på noe men er god å ha når hun ikke har noen å prate med jeg vet ikke hva jeg skal gjøre her. Har ikke noen andre å prate med så er også redd for å kutte kontakten selv om jeg kanskje burde det men er ett lite sted og vi kommer garantert til å møte hverandre helt random ute om jeg gjør det. Anonymkode: bfa3f...d4d
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #2 Skrevet 30. juni 2020 Det er vel bedre å prøve å peile vennskapet i sunnere retning. Feks spørre henne om å finne på ting, bli med og treffe hennes venner som kan bli til dine venner, osv? Å kutte vennskapet nå vil jo gjøre deg enda mer ensom.. Bedre å fase det ut når du har fått flere venner 💛 Anonymkode: f2560...0cf 2
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #3 Skrevet 30. juni 2020 Du må ta det opp med henne, om dere skal kunne ha kontakt videre. Å bare bli brukt som de gjør funker ikke. Vurdert å flytte til et annet sted? Anonymkode: 9ec54...d13
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #4 Skrevet 30. juni 2020 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du må ta det opp med henne, om dere skal kunne ha kontakt videre. Å bare bli brukt som de gjør funker ikke. Vurdert å flytte til et annet sted? Anonymkode: 9ec54...d13 Ja har snakket med en kamerat i Oslo han vil jeg skal flytte til han fordi han vet at jeg ikke har det bra der jeg bor og han vil hjelpe meg skaffe meg leilighet senere så tror jeg kommer til å gjøre det. Han syntes jeg burde pelle meg nedover i sommeren så jeg får ett avbrekk så booka flybiletter i morrest og kjenner meg litt bedre. Anonymkode: bfa3f...d4d 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #5 Skrevet 30. juni 2020 Kan du ikke finne på ting sammen med henne da? Gjøre morsomme ting sammen med henne og bli kjent med hennes venner? Anonymkode: 4cee7...2fb
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #6 Skrevet 30. juni 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kan du ikke finne på ting sammen med henne da? Gjøre morsomme ting sammen med henne og bli kjent med hennes venner? Anonymkode: 4cee7...2fb Som jeg sa hun inviterer meg aldri med på ting og ringer kun når hun vil snakke om vanskelig ting derimot så har kameraten min i Oslo invitert meg på grilling neste uke sammen med noen folk jeg allerede kjenner så tror jeg gjør det istedet. Jeg klarer ikke å være psykologen hennes (hun går til en) men ringer hele tiden meg og det er stort sett kun negative ting eller så skal hun gni inn hvor artig hun har hatt det. Anonymkode: bfa3f...d4d
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #7 Skrevet 30. juni 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er vel bedre å prøve å peile vennskapet i sunnere retning. Feks spørre henne om å finne på ting, bli med og treffe hennes venner som kan bli til dine venner, osv? Å kutte vennskapet nå vil jo gjøre deg enda mer ensom.. Bedre å fase det ut når du har fått flere venner 💛 Anonymkode: f2560...0cf Nei har spurt men det blir aldri noe av og det finnes altid unnskyldninger som hun kommer med. Anonymkode: bfa3f...d4d
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #8 Skrevet 30. juni 2020 Jeg synes du skal flytte til Oslo. Få deg en ny start og kom deg utav den tralten du er i nå. Hun venninna di kommer du ikke til å savne.. Jeg har flere venner som har flytta dit og de sier ingen plass kan måle seg med Oslo. Alltid noe som skjer 😉 Anonymkode: 2a3fe...553 4
Gjest O.G. Skrevet 30. juni 2020 #9 Skrevet 30. juni 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Problemet er at jeg sliter med ensomhet og har vært ensom ganske lenge og hver gang hun ringer meg så skal hun hele tiden fortelle meg om ting hun har gjort til og med karer hun dater, eller så skal hun klage på hvor vondt hun har (hun sliter med ting og går til psykolog). Anonymkode: bfa3f...d4d Det der er ikke ei venninne av deg.
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #10 Skrevet 30. juni 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja har snakket med en kamerat i Oslo han vil jeg skal flytte til han fordi han vet at jeg ikke har det bra der jeg bor og han vil hjelpe meg skaffe meg leilighet senere så tror jeg kommer til å gjøre det. Han syntes jeg burde pelle meg nedover i sommeren så jeg får ett avbrekk så booka flybiletter i morrest og kjenner meg litt bedre. Anonymkode: bfa3f...d4d Du bør starte et nytt liv et annet sted om du kan, livet er bare EN gang. Ikke vær redd for å ikke lykkes med en ny start, du kan alltids prøve igjen 🙂 Ta en sjangse! Lev livet, ikke sett livet på vent! Ikke forvent noen toppjobb eller fin bolig. Men noe som er helt ok, klare seg...lev mest for fritiden. Anonymkode: 9ec54...d13 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #11 Skrevet 30. juni 2020 Jeg har litt samme problemet, bare at jeg er jente og han er gutt. Blir så glad hver gang han tar kontakt, men jeg har begynt å skjønne at de gangene han tar kontakt med meg så er det fordi ingen andre svarer, jeg er siste utvei på en måte. Vi kan avtale å henge sammen i helga, og når dagen kommer svarer han meg ikke. Masse dårlige unnskyldninger etterpå.. Jeg har dessverre også gått i idiotfella og ligget med han et par ganger også. Ikke fordi jeg hadde så lyst, men fordi jeg var dum nok til å tro at han ville bli mer glad i meg hvis jeg ble med på det. Sånn ble det jo self ikke, og jeg sitter igjen og føler meg tom og verdiløs. Har endelig innsett at han ikke gir meg noe positivt, sa det til han og det skjønte han self ingenting av. Så begynte han å prate om hvor synd det var på han, ingen liker han og han er så deprimert. Javel, men hva med MEG da? Remember me????? 😋 Har slutta å svare han nå og jeg må si det føles godt. Skal aldri la noen behandle meg sånn igjen, da lever jeg faktisk bedre som ensom ja. Anonymkode: 85a33...ade 2
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #12 Skrevet 1. juli 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har litt samme problemet, bare at jeg er jente og han er gutt. Blir så glad hver gang han tar kontakt, men jeg har begynt å skjønne at de gangene han tar kontakt med meg så er det fordi ingen andre svarer, jeg er siste utvei på en måte. Vi kan avtale å henge sammen i helga, og når dagen kommer svarer han meg ikke. Masse dårlige unnskyldninger etterpå.. Jeg har dessverre også gått i idiotfella og ligget med han et par ganger også. Ikke fordi jeg hadde så lyst, men fordi jeg var dum nok til å tro at han ville bli mer glad i meg hvis jeg ble med på det. Sånn ble det jo self ikke, og jeg sitter igjen og føler meg tom og verdiløs. Har endelig innsett at han ikke gir meg noe positivt, sa det til han og det skjønte han self ingenting av. Så begynte han å prate om hvor synd det var på han, ingen liker han og han er så deprimert. Javel, men hva med MEG da? Remember me????? 😋 Har slutta å svare han nå og jeg må si det føles godt. Skal aldri la noen behandle meg sånn igjen, da lever jeg faktisk bedre som ensom ja. Anonymkode: 85a33...ade Ts her tror det er det beste for deg og vi karer kan være rasshøl håper du har det bedre nå. Jeg personlig ville ikke behandlet deg sånn og hadde takket min skaper hadde ei jente vært glad for at jeg ringte henne og faktisk ville være med meg hans tap ikke ditt. Anonymkode: bfa3f...d4d
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #13 Skrevet 1. juli 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Du bør starte et nytt liv et annet sted om du kan, livet er bare EN gang. Ikke vær redd for å ikke lykkes med en ny start, du kan alltids prøve igjen 🙂 Ta en sjangse! Lev livet, ikke sett livet på vent! Ikke forvent noen toppjobb eller fin bolig. Men noe som er helt ok, klare seg...lev mest for fritiden. Anonymkode: 9ec54...d13 Skal prøve er også litt redd for å dra til Oslo igjen siden jeg ikke har vært så mye sosial og plutselig så blir man omringet av folk igjen så blir en overgang å være med folk som faktisk vil være med deg og vil ha med deg på ting igjen. Er bare så inngrodd miljø her i det lille tettstedet jeg bor (familien er herfra) men var aldri en del av det og de aller fleste som kommer hit for jobb bare slutter og flytter igjen etter noen måneder fordi det er ingenting å gjøre her, unge nyutdannede vil jo gjerne ha ett liv uttafor jobben også. Jeg er fra Oslo opprinnelig men muttern ville flytte til bygda fordi her var det trygt liksom (jeg bodde rett i nærheten av St Hanshaugen som er Oslo vest ikke akkurat ett high crime område og nei vi er ikke sosser eller spesielt rike) mistet kontakten med alle mine venner og måtte forholde meg til bygde mentaliteten som for meg var ett sant helvete å forholde seg til. Anonymkode: bfa3f...d4d 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå