AnonymBruker Skrevet 29. juni 2020 #1 Skrevet 29. juni 2020 Nei, jeg er ikke nybegynner, men har tenkt på det i det siste, at jeg føler meg litt tafatt når partneren kysser meg på halsen, biter meg i øret osv. Har lissom bare hendene oppå ryggen eller armene hans da. Føler ikke helt for å kysse han overalt det er bare ikke min greie. Dette er akkurat når han kysser på meg da, tenker ikke på resten av forspillet som runking/suge/slikke/fingre osv. Er det kjedelig? Anonymkode: 139a7...263 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2020 #2 Skrevet 29. juni 2020 Hvis han er oppå deg og kysser deg så kan du ta på kroppen hans for eksempel. For meg er det naturlig under et forspill at man bytter på hvem som kysser på hverandres hals og hvem som sitter oppå hvem og hvem som kler av hvem osv. Man trenger ikke å kysse "overalt", men øret er en erogen sone og mange menn vil nok synes det er godt om man leker med øreflippen med lepper og tunge for eksempel. Anonymkode: 0d3db...8de
Bamseklemmer Skrevet 29. juni 2020 #3 Skrevet 29. juni 2020 Kommer ann på hvem du skal ha sex med, men jeg liker å stryke og kysse rundt de erogene sonene uten direkte berøring...Da er det litt saktere oppbygging, da er det så godt å føle og se på gåsehuden. Og de små roterende hoftebevegelsene, øyespråket og lyd bevitner at hun er kåt. Jeg digger å kysse henne samtidig den glir sakte inni henne, fortsetter å kysse med veldig sakte knullebevegelser. Da holder jeg det gående slik til hun gir meg motjokk eller beviser sin kåthet. Jeg kysser ikke overdrevent, men når møtende lepper møtes er de nok også litt tergende. Forspill er så veldig variert hvordan man kan gå frem, kunsten med forspille er jo å kåte hverandre opp. Så jeg bruker bestandig å variere og bruke overraskende nytelser som gjør henne forundret, det er tross alt variasjon som gjør at ting ikke blir kjedelig... 2
Fioljenta Skrevet 30. juni 2020 #4 Skrevet 30. juni 2020 Det er masse hendene kan gjøre mens dere kysser. Jeg har samlet en del tips her, men listen kunne vært lengre. Og, ja, jeg samlet tipsene fordi jeg ikke helt visste hva jeg skulle gjøre når han begynte å kysse på meg. 💜 Og, nei, det er ikke kjedelig hvis du «bare» har hendene på ryggen eller armene. Kast sånne tanker til huttigokk og konsentrer deg om kysset, så er du allerede mer «med». 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #5 Skrevet 30. juni 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, jeg er ikke nybegynner, men har tenkt på det i det siste, at jeg føler meg litt tafatt når partneren kysser meg på halsen, biter meg i øret osv. Har lissom bare hendene oppå ryggen eller armene hans da. Føler ikke helt for å kysse han overalt det er bare ikke min greie. Dette er akkurat når han kysser på meg da, tenker ikke på resten av forspillet som runking/suge/slikke/fingre osv. Er det kjedelig? Anonymkode: 139a7...263 Ja du er absolutt kjedelig !!!!! Du må ikke bli overraska om partneren din velger deg bort til fordel for en som faktisk gir noe tilbake, han kunne jo heller tatt seg en runk enn å pule deg...... Anonymkode: b0c8d...349
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #6 Skrevet 30. juni 2020 Takk for noen tips bortsett fra ab over, du er en tosk. Må presisere at de fleste jeg har hatt sex med har egentlig vært nokså like. Først er det berøring, tafsing, kysse, så runking/han tar på meg, så suge/slikke. Mer klining, bytte på å være over og under, før selve samleiet begynner. Det er vanskelig å skulle runke han eller ta på han når han ligger over meg å kysser på meg (før penetreringa), så har ikke følt jeg har noen annen plass å ha hendene enn oppå ryggen eller armene hans. Så ikke misforstå, jeg er god på alle de andre tingene har jeg fått høre. Anonymkode: 139a7...263 2
Bamseklemmer Skrevet 30. juni 2020 #7 Skrevet 30. juni 2020 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er vanskelig å skulle runke han eller ta på han når han ligger over meg å kysser på meg (før penetreringa), så har ikke følt jeg har noen annen plass å ha hendene enn oppå ryggen eller armene hans. Jeg forstår meget godt hva du mener, og det er veldig frustrerende når ikke partneren legger seg til rette for at du skal få gjøre det du vil. Alle burde jo forstå at det er vanskelig å utføre ting i forskjellige posisjoner der det er vanskelig å komme til. Et typisk eksempel er det du skriver, også er det vanskelig å fingre en kvinne med sammenføyet ben. Hvorfor fortår hun ikke at det blir bedre for henne hvis hun skrever eller skiller bena? Sånn små irritasjonsmoment er vanskelig og skal være unødvendig å si. Selv er jeg meget tålmodig da, men litt tilrettelegging for at begge skal ha det deilig er jo en forhåndregel. Da ser jeg bort ifra de som har lite erfaring, det er jo bare en glede å vise og fortelle dem hva de bør gjøre, altså litt opplæring... Håper ikke han opplever deg som en dårlig runker da, han er jo selv medskyldig uten at han vet det😉
Bamseklemmer Skrevet 30. juni 2020 #8 Skrevet 30. juni 2020 2 timer siden, Fioljenta skrev: Det er masse hendene kan gjøre mens dere kysser. Jeg har samlet en del tips her, men listen kunne vært lengre. Takk for tipsingen igjen @Fioljenta... du forbauser meg stadig hvor flink du er til å beskrive ting som vi skjønner. Jeg drømte meg bort et øyeblikk, og du verden så godt det må føles å bli elsket på denne måten. Det er bare de små enkle tingene som gjør at jeg føler meg elsket, og ikke nødvendigvis kåt. Men jeg har stor tro på at det følger til hærligere sex. De fleste har nok igrunn dårlig tid og er for utålmodig før de gyver løs på hverandre, og glemmer egentlig at kjærtegn i din beskrivelse gjør oss spinnvill og mere utholdende. Mye av det du skriver kan også gjøres utenfor senga med klær på, det bevitner at du virkelig elsker personen du utfører det på😉 Jeg er forøvrig også en god lytter, jeg liker å høre at hun har det deilig, samtidig er jo gåsehud et viktig tegn. Balansepunktet mellom kiling og nytelse, kjenne hennes negler borre seg inn i kroppen min gjør meg så glad...
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #9 Skrevet 30. juni 2020 Når han ligger over, pleier jeg stryke med neglene over ryggtavla og rumpa, evt med ene hånda oppi nakken hans med et fast tak i håret hans. Anonymkode: c5786...93b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå