AnonymBruker Skrevet 29. juni 2020 #1 Skrevet 29. juni 2020 Ikke hatt sex på et halvt år. Noe jeg bør tenke på eller tips? Anonymkode: deb9d...676
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2020 #2 Skrevet 29. juni 2020 Ta det som det kommer. Ingen her kan gi en fasit, du og han finner ut ilag. Anonymkode: 3f26e...6a0 3
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2020 #3 Skrevet 29. juni 2020 Skjønner. Ingen gode råd for å ikke være så nervøs. Tenker og litt at han kanskje jeg ikke er tynn/pen. Anonymkode: deb9d...676
Dominas leketøy Skrevet 29. juni 2020 #4 Skrevet 29. juni 2020 Om han ikke likte deg ville han ikke ligget med deg... Kos deg sexy, dette blir bra! 2
Bamseklemmer Skrevet 30. juni 2020 #5 Skrevet 30. juni 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Noe jeg bør tenke på eller tips? Er du skikkelig keen på han, ville jeg ha gått for det beste du klarer. Knull han som "no tomorrow".... Gjør du det riktig kommer han garantert tilbake og vil ha mere av deg. Hvis alle hadde tenkt og gjordt det, hadde så mange blitt bedre partnere😂 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #6 Skrevet 30. juni 2020 54 minutter siden, Bamseklemmer skrev: Er du skikkelig keen på han, ville jeg ha gått for det beste du klarer. Knull han som "no tomorrow".... Gjør du det riktig kommer han garantert tilbake og vil ha mere av deg. Hvis alle hadde tenkt og gjordt det, hadde så mange blitt bedre partnere😂 Snakk om forventningspress. Anonymkode: deb9d...676 1
Bamseklemmer Skrevet 30. juni 2020 #7 Skrevet 30. juni 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Snakk om forventningspress. Det var ikke noe forventingpress til deg direkte, men gjør du det beste du kan, kan ikke så mye gå galt. Poenget er at du skjønner meninga med å gi alt... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå