Gå til innhold

Mannen satt på telefon istedet for å se film

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Trodde aldri jeg skulle bry meg om dette, kan være pms, men altså.. Er følelsene mine rundt dette innafor? 

Mannen min og jeg har lite tid sammen. Nå, etter mange dager, hadde vi endelig kvelden sammen og vi hadde funnet film og godis. Det er en film jeg har sett før, men han ville så gjerne se den, jeg hadde ikke noe imot å se den.. Men hva gjør han? Han sitter og ser på biler på finn på mobilen.. 

Jeg sa ifra at jeg ikke gidder å se filmen om han ikke skal se den, for da får jeg sett den to ganger og han såvidt litt her og der. Jeg kan sette på noe annet. Han sa han skulle se og la fra seg tlf. Så etter tre min tok han den opp igjen. 

Jeg skrudde av filmen da.. 

Synes det var tullete at han skal sitte på mobilen når vi egentlig skulle se film sammen. Veit det er normalt, jeg gjør det selv, men når man planlegger ting blir det så teit.. 

Hva synes dere? Hadde du blitt irritert i dette tilfellet? 

Anonymkode: 00271...9a8

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Kanskje han ikke syns filmen var så bra som han trodde.

Anonymkode: a61bf...fb7

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest YtreYtterst

Jeg blir ikke spesielt irritert nødvendigvis, men spør han gjerne om jeg kan sette på noe annet. Blir veldig ukonsentrert når jeg prøver å se film alene, og hvis han uansett ikke skal være med å se på vil jeg heller se en tv-serie jeg liker. Det verste er når han ikke får med seg hva som skjer, får det forklart, og så vil spole tilbake og se fordi det hørtes morsomt eller interessant ut, DA blir jeg irritert :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, YtreYtterst skrev:

Jeg blir ikke spesielt irritert nødvendigvis, men spør han gjerne om jeg kan sette på noe annet. Blir veldig ukonsentrert når jeg prøver å se film alene, og hvis han uansett ikke skal være med å se på vil jeg heller se en tv-serie jeg liker. Det verste er når han ikke får med seg hva som skjer, får det forklart, og så vil spole tilbake og se fordi det hørtes morsomt eller interessant ut, DA blir jeg irritert :ler:

Jeg hater å forklare 😂 verste er hvis han ikke følger med og jeg må forklare. 

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje han ikke syns filmen var så bra som han trodde.

Anonymkode: a61bf...fb7

Hadde egentlig vært greit, men han tok den opp i det filmen begynte. 😒

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest YtreYtterst
Just now, AnonymBruker said:

Jeg hater å forklare 😂 verste er hvis han ikke følger med og jeg må forklare. 

Ja, da kan vi like gjerne slå av filmen etter min mening, og det hender det at jeg gjør. Ofte følger jeg ikke med på hva folk heter heller så det blir så omstendelig å forklare hvem som har vært involvert og hva det har for betydning for de andre i filmen osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, YtreYtterst skrev:

Ja, da kan vi like gjerne slå av filmen etter min mening, og det hender det at jeg gjør. Ofte følger jeg ikke med på hva folk heter heller så det blir så omstendelig å forklare hvem som har vært involvert og hva det har for betydning for de andre i filmen osv.

Det blir så slitsomt. Jeg er ikke god til å forklare, så når han ikke skjønner det i tillegg da blir jeg sånn aaarrrhhh gå vekk 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg pleier å sette på pause når mannen drar fram mobilen. Det pleier å hjelpe. Jeg ser gjerne på TV alene også, men da velger jeg film etter andre kriterier enn når jeg ser med mannen.

Anonymkode: db19e...f31

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Respektløst. Har en kjæreste som drar frem telefonen ofte, til og med midt i en samtale eller om vi drikker vin sammen😔 Godt voksen, ingen unnskyldning.. 

Anonymkode: b5436...6b3

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kjæresten og jeg ser film sammen, og da legger vi vekk mobilen. Vi kan begge skjedde meldinger underveis, men det er litt sånn sjekk-les-evt. svar og legg bort.

Anonymkode: c0a62...954

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Uaktuelt å se film med folk som ikke klarer å legge vegg telefonen.

Anonymkode: eeee6...bc9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg hadde ikke blitt sur, men jeg hadde sagt: "Siden du ikke følger med, så setter jeg på en jentefilm jeg har lyst til å se, så kan du heller se denne filmen en annen dag om du vil."

Anonymkode: 7c96e...1c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig. Har man først avtalt en hyggelig filmkveld sammen, da er det lite hyggelig at den ene parten sitter med nesa i mobilen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Min kjæreste har tlf i handa hele tiden.. Om vi så ser film/TV, kjører bil (jeg kjører) eller når vi er å handler sammen. Når vi ser på tv har jeg nesten slutta å bry meg, han får gjøre som han vil, men når vi snakker sammen, kjører bil eller handler, går tur med ungene så irriterer det meg grenseløst og jeg føler meg veldig lite interessant. Men det er begrensa med interessante ting å si når han andre uansett ikke hører. Han er veldig flott på andre områder men akkurat det syntes jeg er en uting, men jeg har heller ikke sagt noe på det med akkurat han, men har klaget over venninner som gjør det samme overfor han så burde tenke seg om.. 

Anonymkode: 846ad...5c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det gjør min også. Det er sykt irriterende. Men det som er enda mer irriterende, er at han da ikke får med seg handlingen, og spør meg hva som skjedde. Og så blir han sur når jeg sier at han jo kan følge med selv. 🙄🙄

Anonymkode: 8759a...460

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg stoppet med å se på telefonen for noen  år siden. Han jeg er sammen med nå er min første kjæreste og vi har vært sammen i seks år. Jeg var vant med å se på film alene, men mest som bakgrunnsstøy. Etter ca et halvt år sammen la vi oss etter en film og samboer sa "du jeg blir faktisk litt lei meg når vi skal tilbringe tid sammen med film og du ikke følger med i det heletatt". Jeg hadde aldri forestilt meg at det kunne være sårende, men skjønte jo hvorfor og stoppet. Kanskje du kan si det til han på en lignende måte?☺️

Anonymkode: 43e3d...71e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Som mann selv må jeg si at du reagerte helt riktig. 

Jeg ser til stadighet at mobil er et økende problem innad i par også i mitt forrige forhold. Eksdama var fryktelig opptatt av å få med seg hva som skjedde til enhver tid og det å ha ''tid sammen'' var ikke lenger det samme for meg. 

Kunne like gjerne bo alene da det å bo med noen som er så opptatt av tlf til slutt ble helt uaktuelt, så i dag har jeg blitt sammen med ei dame som er tilstede når vi er sammen og det er så utrolig deilig å ha det sånn  🙂

Anonymkode: b324e...b3f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Datet en som var limt til telefonen, og det var ærlig talt en av hovedgrunnene til at det aldri ble noe mer mellom oss. Kunne ikke se en film sammen uten at trynet hennes pekte mot den halve tida, og måtte ofte gjenta ting fordi hun var for distrahert av Snapchat. Prøvde å spille brettspill, men hun fikk bare med seg halvparten av reglene fordi det kanskje hadde skjedd noe på Facebook. Jeg orker ikke et forhold der jeg hele tiden må kjempe mot telefonen for å få oppmerksomhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...