Gå til innhold

Nyskjerrig på «den andres kjønn»

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har etterhvert oppfattet gjennom et utall tråder at kvinner flest tilsynelatende ikke er spesielt opptatt av nakne mannekropper, deres staker og evt. andre attributter, men er det slik at dere til tider kan være litt nysgjerrige på hva en mann skjuler under klærne av kropp og eventuelt utstyr? Tenker ikke på random mannfolk, men på menn dere finner interessante på byen, kolleger, fotballtreneren til guttungen, mannen til Kristine i etasjen over, etc. 
Er det ting dere snakker om blant venninner?

Mann

Anonymkode: 86bbd...dc6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Anonymkode: 25cf7...f78

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har etterhvert oppfattet gjennom et utall tråder at kvinner flest tilsynelatende ikke er spesielt opptatt av nakne mannekropper, deres staker og evt. andre attributter, men er det slik at dere til tider kan være litt nysgjerrige på hva en mann skjuler under klærne av kropp og eventuelt utstyr? Tenker ikke på random mannfolk, men på menn dere finner interessante på byen, kolleger, fotballtreneren til guttungen, mannen til Kristine i etasjen over, etc. 
Er det ting dere snakker om blant venninner?

Mann

Anonymkode: 86bbd...dc6

Klart vi er nyskjerrige, dem som sier noe annet lyger, vi ser ofte ned på menn, om det buler, om den ligger nedover låret osv. Nå når hobbysyklistene har våknet, de middelaldrende mennene som sykler i tights langs etter veien og skaper irritasjon for bilister, så er det ikke fritt for at vi ser litt ekstra etter konturene av en sværing som ligger klistret til kroppen 🙂 

Anonymkode: 4b5f4...0c9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 30.6.2020 den 9.40, AnonymBruker skrev:

Klart vi er nyskjerrige, dem som sier noe annet lyger, vi ser ofte ned på menn, om det buler, om den ligger nedover låret osv. Nå når hobbysyklistene har våknet, de middelaldrende mennene som sykler i tights langs etter veien og skaper irritasjon for bilister, så er det ikke fritt for at vi ser litt ekstra etter konturene av en sværing som ligger klistret til kroppen 🙂 

Anonymkode: 4b5f4...0c9

Mange kvinner er nok mer eller mindre nysgjerrige på dette, samtidig kan du ikke nekte for at det også finnes kvinner som ikke er det, man kan ikke definere og konkludere med hvordan andre er basert på sin egen erfaring ,egne følelser, egne meninger osv. Det er veldig viktig å være klar over at andre mennesker kan være helt annerledes i forhold til hvordan vi selv er, ikke minst å prøve å se ting fra flere perspektiver enn kun vår eget.
Jeg er selv lite nyskjerrig på dette, men legger merke til det dersom noe er veldig tydelig, slik som F.eks menn i joggebukse med veldig «synlig penis». Syns det kan være gøy å se, men blir ikke kåt av kun det. Er det derimot kjæresten min jeg legger merke til noe med, er det veldig liten sjanse for at jeg ikke blir kåt :))

Anonymkode: e325d...48d

• Liker 2
Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg har hatt en rekke tilfeller av første møte hvor hun sier at hun gleder seg til å se meg naken og har fantasert om hvordan kroppen min er.

Jeg er en helt ordinær middelaldrende mann, og nekter å tro at det bare er meg det blir fantasert om. 

Sannheten her er vel at kvinner (som menn)er forskjellige på dette området.

Skrevet

Ofte ferske dama å stirre på skrittet til andre menn i tights. Hun er jo også åpen om det. Det er jo bare sundt at hun har drifter.

Jeg ser i skrittet, på rompa og pupper på andre kvinner. Enten bevist eller at underbevisstheten og instinkter gjør det på egenhånd. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Så nettopp en mann med en diger bul. Ikke en gang i nærheten av å være interessant, sammenlignet med f.eks. en damerumpe eller pupper. 

Anonymkode: 458c5...7a0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

JA. Tenker på dette nesten hver gang jeg møter en gutt/mann, og er spesielt opptatt av dette om de går i tights eller joggebukse som viser en skikkelig bul. Visuelt synes jeg dette er fint og pirrende. Om det er bedre sex med en større enn med en middels er noe helt annet.

Anonymkode: 580d5...64d

AnonymBruker
Skrevet

Om jeg dater en fyr og jeg tenke at jeg kan komme til å ha sex med han så tenker jeg på hvor stor penisen kan kan være. Ellers tenker jeg sjeldent på dette.

Anonymkode: 1f5ef...9c7

AnonymBruker
Skrevet

Er nysgjerrig kun hvis jeg virkelig liker/er interessert i personen. 

Anonymkode: 80f25...bc9

Gjest theTitanic
Skrevet

Mennesker er skapt noenlunde like. Vi vet jo uten å bruke for mye fantasi engang, hva som er under klærne..  det finnes ingenting spennende med en naken mann. Men en spennende personlighet kan gjøre ham interessant. 

AnonymBruker
Skrevet

Av og til, har tatt meg i å sitte på for eksempel et foredrag og glo på pakka til han som holder det, gjerne hvis bulen er litt.. fremtredende. Som med sykkelshorts eller rockere som har så stramme bukser at du ser hvilken vei den ligger. Det er ikke noe seksuelt da, bare litt magnet for blikket, som kløft hos kvinner også kan være.

Menn jeg dater tenker jeg over hvordan ser ut nakne, og da sjekker jeg også ut pakka mer bevisst og med skitne tanker i hodet. 

Har snakket om det med venninner, men det er ikke et vanlig tema.

Anonymkode: f2b02...8fa

• Liker 1
Gjest Paramount
Skrevet
36 minutter siden, theTitanic skrev:

Mennesker er skapt noenlunde like. Vi vet jo uten å bruke for mye fantasi engang, hva som er under klærne..  det finnes ingenting spennende med en naken mann. Men en spennende personlighet kan gjøre ham interessant. 

Og her er den store forskjellen på kvinner og menn. Det finnes knapt noe mer spennende for en mann.

AnonymBruker
Skrevet

Fullstendig uinteressant for min del.

Eneste gangen jeg kan huske å ha lagt merke til utstyret på en random mann var en gang på et tog i London hvor en kar hadde en svær "pølse" som gikk ned på innsiden av det ene låret, nesten ned til kneet. Men da var det heller ikke noe seksuelt, men mer sånn "freakshow" og jeg og samboeren så på hverandre og himlet med øynene og sa "Hva faen?"

Anonymkode: ac485...7ba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...