Gjest Melk Skrevet 5. juli 2005 #1 Skrevet 5. juli 2005 Skal kjøpe gave til mamma. Er denne boken bra?
Gjest Melk Skrevet 5. juli 2005 #3 Skrevet 5. juli 2005 Ja, det er det jeg har hørt. Men hun er litt konservativ, så jeg tenkte det kanskej ble litt mye med homofili og greier? (Har lest anmeldelser). Som sommerlektyre gikk jeg derfor for Bienes hemmelige liv, siden det ikke kom noen svar på trådene mine før de ble handlet inn. Ønsker meg uansett Den lukkede bok selv.
Lillebi Skrevet 5. juli 2005 #4 Skrevet 5. juli 2005 Det er en flott bok! Jeg ville absolutt anbefale den til en mor/eldre kvinne! At boken handler om homofoli ville jeg ikke si, er overrasket dersom en anmelder har hatt fokus på det.
Gjest LoisLane Skrevet 5. juli 2005 #5 Skrevet 5. juli 2005 Den handler da absolutt om homofili, om enn på enn veldig "fin" måte. Tror neppe en konservativ dame vil ta anstøt av det.
Brudulja Skrevet 5. juli 2005 #6 Skrevet 5. juli 2005 Tror heller ikke din mor hadde reagert på dette! Kjøp Den lukkede bok til deg selv (nå akkurat kommet i pocket til kr 119) og lån Bienes hemmelige liv av din mor - da er du sikret gode leseopplevelser i sommer :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå