Gå til innhold

Til dere menn, Var sexen like god etter graviditeten? Eller ble det dårligere? Slutta du å tenne på fitta? Hva skjedde?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sexen etter svangerskap

Anonymkode: 998ef...f86

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Like god. Etter både 1, 2 og 3 svarngerskap 🙂

Anonymkode: 0b258...860

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Like god. Etter både 1, 2 og 3 svarngerskap 🙂

Anonymkode: 0b258...860

Enig 😉

Anonymkode: 89e08...3c2

AnonymBruker
Skrevet

Kvinnesvar ; Gud så kåt man er gravid, fantastisk sex

Anonymkode: 3daaf...4b3

AnonymBruker
Skrevet

Om mannen synes det er noe mindre tiltalende må jeg si at han har skjult det godt. Eneste endring etter barn er å måtte ta hensyn til barna. 

Anonymkode: 8487e...e3d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri tent på damer som har fått barn. Har ikke greid å legge fra meg tanken om blodet, gørret og hva underlivet har vært utsatt for.

Dette endret seg da min dame fødte vårt barn. Det følelsesmessige mellom oss har blitt mye sterkere og intimiteten bedre. For oss har det seksuelle bare blitt bedre.

Anonymkode: fa1df...a0e

AnonymBruker
Skrevet

Vel, jeg hadde fått barn før vi møttes. Så tviler på dette barnet utgjør noen forskjell fra eller til😊

Anonymkode: 64a68...4ea

Skrevet

Hvis du tenker på følelsen så merker jeg ingen forskjell når ting har gått seg til der nede. Det jeg merker er lysta hennes som til tider var ymse før vi fikk barn ble nå helt borte. Liten eller ingen lyst til å snakke om oss og vårt forhold, men om hvor vrange alle på jobben var blitt.

Skrevet

Mannen sa at jeg var tilbake til "normalen" etter ca 6 mnd 😅 sånn fysisk altså. Sexlivet fikk en opptur da barnet begynte å sove natten gjennom etter å ha fylt 1 år

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...