Gjest gjest1 Skrevet 5. juli 2005 #1 Skrevet 5. juli 2005 Litt inspirert av Lilliths innlegg begynte jeg å tenke på hvilke produkter jeg har kjøpt to eller flere ganger. Det var ikke mange.. Av og til når jeg kjøper noe tenker jeg "wow, dette skal jeg kjøpe for alltid!". Men når produktet tar slutt, så flakker blikket og jeg ser etter noe nytt.. Flere som er notorisk utro mot favorittprodukter? Dette er min liste: *Kanebo 38 graders mascara: ser aldri etter mascare mer *Chanel rouge: kjøpt to ganger, om enn i to forskjellige farger. Affæren med Lancome gjorde meg trofast (Vel, bortsett fra YSL touche blush som jeg har bestilt nå..) *Vichy deodorant, Lactasyd såpe, Brilliant Brunette serien *Clinique mild clarifying lotion. Fantastisk, klarer meg ikke uten *Chanel øyeskygge: hadde jeg motstått designen til Chanel hadde jeg vært marginalt rikere *Loreal Glam shine: billig, og alltid morsomme farger *Lancome Juicy tubes: kjekt å ha *Vitamin E leppepomade: uunværlig om vinteren Dette er hva jeg kommer på nå.. Få høre deres liste
Gjest Velværegjesten Skrevet 5. juli 2005 #2 Skrevet 5. juli 2005 Diorshow mascara Husker ikke hva den heter shampoo på rosa flaske, kjøpes hos frisør. Elisabeth Arden bodylotion (fortsatt teflonhjerne på navn) Clinicerm sin eyemakeup remover Scholl fotkrem, protection tror jeg den heter. Avene sin håndkrem med "cold cream" Også kjøper jeg stadig samme tannkrem, men det er mest "flaks" tror jeg (dvs at jeg bare tar en tube som ser kjent ut) Sikkert mer også som jeg ikke kommer på i farta...
Gjest Vinga Skrevet 5. juli 2005 #3 Skrevet 5. juli 2005 Shiseido Pureness hudpleie Redken All Soft shampo og balsam + hårkur Lancôme Definicils mascara Chanel øyeskygge L`Oreal Exfotonic kroppspeeling
Morea Skrevet 5. juli 2005 #4 Skrevet 5. juli 2005 Hm.. Ikke mange her heller. Prøver alltid ny foundation og mascara. Biotherm bodylotion Biotherm lepomade Chanel renseprodukter (men har byttet nå) Chanel neglelakker, men aldri den samme fargen, det samme med øyenskyggene. Clarins håndkrem Allure parfymen/bodylotion Redken farveshampo og balsam Og dett var dett tror jeg
Gjest Melk Skrevet 5. juli 2005 #5 Skrevet 5. juli 2005 Chanel øyenskygge Chanel rouge Meteorites kulepudder Clinique lebestifter i diverse varianter Clinique fuktighetskrem (MÅ HA!!) Helena Rubenstein fuktighetskrem for ansikt.
Gjest Gjesta Skrevet 5. juli 2005 #6 Skrevet 5. juli 2005 *Dermalogica Ultracalming Cleanser, Skin Smoothing Cream, Intensive Moisture Balance og Daily Microfoliant *Kerastase Resistance shampo og balsam *Sebastian Roxx styling *Sebastian Mega Shaper spray *Biotherm bodylotion *Lancome Flex WP mascara *Guerlain Terracotta solpudder *L'eau par Kenzo parfyme
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2005 #7 Skrevet 5. juli 2005 Juicy Tubes (i forskjellige farger) Chanel Sculpte Cils markara Chanel øyenskygger Clinique foundation Clinique løspudder YSL Touche Eclat Og en ting jeg bare har kjøpt en gang, men som helt sikkert vil bli kjøpt igjen; pudderkulene (de mørke) fra Body Shop - perfekt på solbrun hud
Rosenrød Skrevet 5. juli 2005 #8 Skrevet 5. juli 2005 Mac solpudder Redken All soft shampo og balsam Chanel øyenskygger Juicy tubes Lancome øyenskygger Makeupstore øyenskygger Body shops body butter
Gjest Leola Skrevet 5. juli 2005 #10 Skrevet 5. juli 2005 Noe jeg aldri kommer til å slutte å bruke er Christian Dior " Bruker den hver morgen i dusjen - den er bare helt skjønn og jeg har aldri hatt så fin og uproblematisk hud i ansiktet så etter at jeg begynte med denne geleen. Anbefales på det varmeste ... det finnes en tonic i samme serie - den skal jeg kjøpe når jeg reiser på ferie neste måned.
Sienna Skrevet 5. juli 2005 #11 Skrevet 5. juli 2005 Produkter jeg enten har kjøpt igjen eller kommer til å kjøpe igjen hvis de går tomme: Diorshow mascara (selv om jeg nettopp var "utro" og kjøpte lash queen fra HR.. :oops: ) Foundation fra YSL Daily microfoliant fra Dermalogica Dusjsåpe fra bodyshop Leppepomade fra Weleda Kerastases grønne balsam (ciment anti-usure) Ysl farget lip balm color quench lip balm fra Clarins Redken all soft heavy cream hårkur Tigi manipulator Sebastian crude clay Jean Paul Gaultier classique parfyme Dior addict parfyme Det var faktisk overraskende mange.. :-)
Salt Skrevet 5. juli 2005 #12 Skrevet 5. juli 2005 Rens, tonic og lotion fra Shiseido Pureness Lash Queen - Helena Rubinstein Bodylotion - Biotherm Håndkrem - Biotherm Den gule kroppsskrubben til Garnier Antiperspirant - Biotherm
Gjest 863 Skrevet 5. juli 2005 #13 Skrevet 5. juli 2005 Ser det er mange her som sverger til Chanel øyenskygger. Er det disse settene med 4 skygger dere kjøper?
Gjest Daniella_ Skrevet 5. juli 2005 #14 Skrevet 5. juli 2005 * L'oreal sine glosser. (glam shine). * HR's Lash Queen * Diors øyenskygger. * Dermalogicas sminkefjerner (sminken bare sklir av, den er utrolig). * Rens, tonic og fukt.krem fra Shiseido Pureness. * Dermalogicas Active Moist. * I.D Bare minerals foundation. * Dove Bodysilk's bodylotion. * L'oreals tofase mascara. * Sebastian Laminates Hairspray. * Lumenes øyenbrynspenn. * Joico K-Pak shampooo/conditioner/serum. * Redken AntiSnap. * Wella's Saltvannspray. Det var det jeg kom på i farten.
Gjest Vinga Skrevet 5. juli 2005 #15 Skrevet 5. juli 2005 Ser det er mange her som sverger til Chanel øyenskygger. Er det disse settene med 4 skygger dere kjøper? Jeg kjøper de med èn i.
:-) anna Skrevet 5. juli 2005 #16 Skrevet 5. juli 2005 - Mascara fra HR - Nå prøver jeg Lash Queen - Øyenskygge fra Chanel - Øyenskygge fra Guerlain - Leppestift fra Guerlain - Leppestift fra Chanel - Ansiktskrem og øyekrem fra Dermalogica - Daily Microfoliant fra Dermalogica - Redken All Soft shampo og balsam - Dermalogica body lotion - Elizabeth Arden Green tea dusjsåpe - Elizabeth Arden Green tea body butter
Tusseline Skrevet 5. juli 2005 #17 Skrevet 5. juli 2005 Bruker lite produkter, men her er hva jeg går tilbake til hver eneste gang: - Clinique løspudder - Lancôme Crayon Khôl - Rimmel Exaggerate/100% Waterproof
Amanja Skrevet 5. juli 2005 #18 Skrevet 5. juli 2005 Det er bare ett produkt jeg har kjøpt flere ganger - og det er sjampo fra Charles Worthington:-)
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2005 #19 Skrevet 5. juli 2005 Jeg kjøper de Chanelskyggene med fire i, eller, make up-artist-venninne kjøper de alltid i gave til meg, så er på tredje eller fjerde boksen nå. Er utrolig hvor opphengt man blir i EN farge, for så å "måtte" prøve noe annet når denne er tom også viser det seg at de andre fargene var fine de og
Gjest Gjesta Skrevet 5. juli 2005 #20 Skrevet 5. juli 2005 Jeg kjøper de Chanelskyggene med fire i, eller, make up-artist-venninne kjøper de alltid i gave til meg, så er på tredje eller fjerde boksen nå. Er utrolig hvor opphengt man blir i EN farge, for så å "måtte" prøve noe annet når denne er tom også viser det seg at de andre fargene var fine de og Jeg har to slike skrin, og i begge to er det en farge jeg aldri har brukt. Favorittskrinet nå er det som heter Spices, med aprikostoner og brun. Den mørke brunfargen fikser jeg ikke. Men gud, så fine skrin!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå