Gå til innhold

Rik mann, men får ikke kjæreste

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

De fleste sier at rike menn alltid får damer. Jeg er mange millionær og ser ut over gjennomsnittet, men får fortsatt ikke kontakt med noen kvinner jeg ønsker å date. Hva er galt med meg?

Anonymkode: 9c35c...aef

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Man må ha varme og personlighet.

Anonymkode: 592ca...4f7

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er du å være sammen med som person? Har du altoppslukende interesser? Snakker for mye om deg selv?

Det kan i så fall bli kjedelig for de fleste. Ingen ønsker at forholdet deres skal være en film, der den andre spiller hovedrollen.

Anonymkode: 3692f...5fe

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Du har vel ingen fin personlighet, penger er ikke alt.

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du skryter av at du har mye penger? Rike folk som kaster rundt seg med penger og skryter av alle de kule bilene etc de har, tror at det gjør de attraktive. Det er ikke sant. Menn som er veldig åpenlyst rike og skryter av det, tiltrekker seg én type dame, og det er vel den type damer du ikke vil ha som du tiltrekker. 

Anonymkode: 50cea...aac

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

En rik mann får seg alltid kjæreste, 

Anonymkode: 5b8f6...38a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det må være en virkelig spesiell fyr om jeg skal gi fra meg friheten som singellivet gir. Det er nok noe som drar ned.

Anonymkode: 51b48...1bc

• Liker 2
Gjest Melis123
Skrevet

Kunne ikke ramle meg inn å ta i betraktning hvor mye penger du har på bok, om jeg så etter en kjæreste😇 det må finnes noe mer enn det🥰

Skrevet

Kommer an på hvor kravstor du er. Hvis du er rik og har et ålreit utseende, så må personligheten trekke ned ganske mye om du ikke får napp. Evt er du ikke "der det skjer", de vet ikke at du har penger e.l.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Fortell litt om deg selv så vi kanskje forstår? alder, fritiden osv? 

Anonymkode: b0650...877

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du er rik og høy og fortsatt ikke får damer, så er det bare en ting igjen. Liten penis.

Kvinner kan lukte små peniser og peniskomplekser på mils avstand.

Anonymkode: acd4e...f85

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, norw skrev:

Kommer an på hvor kravstor du er. Hvis du er rik og har et ålreit utseende, så må personligheten trekke ned ganske mye om du ikke får napp. Evt er du ikke "der det skjer", de vet ikke at du har penger e.l.

Det siste bør han uansett ikke fortelle. Det kan virke frastøtende for noen. Det kan også trekke pengegriske kjerringer.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du er rik og høy og fortsatt ikke får damer, så er det bare en ting igjen. Liten penis.

For noe tull.

• Liker 11
Skrevet

1. Hvilken bransje er du i? 

2.Hvor gammel er du?

3. Hvilken forhistorie har du, og hva slags kvinne vil du ha som kjæreste?

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det siste bør han uansett ikke fortelle. Det kan virke frastøtende for noen. Det kan også trekke pengegriske kjerringer.

Nei, man forteller det selvsagt ikke, ikke rett ut i hvert fall, men kan vises eller komme frem på en litt diskré måte. 

AnonymBruker
Skrevet

Få deg dame fra Thailand, Ukraina etc. Ellers får du ta til takke med vanlige damer.

Anonymkode: 0ca28...c3c

AnonymBruker
Skrevet

Tja, treffer du på (single) kvinner noen sted da? 
Det hjelper lite hvis du sitter bak en skjerm hver dag og ikke omgås folk. Det er jo slik man treffer noen. Og det spiller ingen rolle om du har mye penger eller er kjekk, mindre pene og ubemidlede folk får seg også kjæreste ;) 

Anonymkode: 4dad9...e4f

AnonymBruker
Skrevet

Høyde og vekt teller uendelig mye mer enn penger

Anonymkode: 423fd...812

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du bare ikke har truffet den rette enda. Det er jo tross alt ikke så lett, ikke for noen.

Anonymkode: ba374...707

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Penger er vel nr. 1 for damer, så har man status og makt før kukstørrelse blir relevant. Tror heller problemet til ts er at han ikke er kjent for å være rik. Hadde han kjøpt seg en lamborghini eller noe annet som gjorde det åpenbart at han var rik hadde damene kommet rennende.

Anonymkode: 78419...876

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...