Oktnxbye Skrevet 29. juni 2020 #1 Skrevet 29. juni 2020 (endret) Noen som har sett den nye "storslåtte" Eurovisionfilmen på Netflix? Hva syns du? Jeg er ikke imponert. Endret 29. juni 2020 av Oktnxbye
Aragorn ll Elessar Skrevet 29. juni 2020 #2 Skrevet 29. juni 2020 Jeg har sett den. Jeg synes det var en tullete film, men den var til tider underholderne. Det er en grei film og se en gang, men ikke mer en det. 2
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2020 #3 Skrevet 29. juni 2020 Er det ikke meningen at det skal være en tullefilm da? Anonymkode: 41c4b...b1d 18
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2020 #4 Skrevet 29. juni 2020 Elsket den. Mest fordi det var så mye jeg kjente igjen fra virkeligheten. Selve dialogen og historien mellom hovedpersonene var litt treig og kanskje mest for et amerikansk publikum, men resten av historien reddet filmen synes jeg. Spesielt den russiske karakteren, åh elsker ham. Spot on for en russisk artist i Eurovision. 😄 Så føler det absolutt var verdt å se for oss som er over middels interessert i Eurovision. Usikker på om andre vil synes den er interessant nok. Anonymkode: a26f1...2f9 11
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2020 #5 Skrevet 29. juni 2020 Synes den var veldig fin 😊 jeg likte at det ikke bare var klisjeer. I en hvem som helst film hadde han russeren gått inn for å sabotere alt, og fire saga hadde vunnet, men slik ble det ikke. Det var gøy 😊 Anonymkode: 1877c...80a 5
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #6 Skrevet 2. juli 2020 Litt morsom var den, og «spot on» på hele Eurovisionkonseptet og mange andre ting, men det er ikke en film jeg trenger å se flere ganger. Synes generelt Will Ferell er en slitsom fyr, som alltid spiller slitsomme karakterer, det blir litt vel mye. Var litt festlig at de snakket gebrokken engelsk når de var på Island, men klinkende rent når de var i Skottland. Likte russeren da, han var morsom😅 Noen som vet hvilken sang den «Double Trouble» er inspirert av? Den minner meg sånn om en sang, men jeg får ikke fatt i hvilken sang det kan være. Tror man må kjenne og helst like Eurovision for å like filmen da. Anonymkode: 17d1f...0be 3
Ariana807 Skrevet 2. juli 2020 #7 Skrevet 2. juli 2020 Jeg elsket den! 🙌🏻🙌🏻 Åpningssangen er jo bare så totalt overgjort og Eurovision som det går ann! Fantastisk bra! Har til og med lagret noen av sangene på spotify 😄 Det er en film som er laget for å trekke det ut til det ekstreme. Men det er og noe av det som gjøre det morsomt! 😄 7
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #9 Skrevet 23. juli 2020 En helt nydelig glad-film. Digget den. Driter i hva anmeldere og øvrige mener. Er nok mange som føler seg programforpliktet til å mislike denne filmen, men jeg har større selvtillitt enn som så enn å følge sauflokken. HERLIG! Har dessuten Ja Ja Ding Dong på hjernen nå Anonymkode: 8c608...d83 6
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #10 Skrevet 23. juli 2020 Jeg har ikke fått sett den ennå, men har planer om å gjøre det! Anonymkode: 1ae4f...34f 1
mammahjarte Skrevet 23. juli 2020 #11 Skrevet 23. juli 2020 Eg holdt på å daue av latter, men eg er frå landet da. Små detaljer som øl i åpningssenen, det var ikkje øl på island før 1989. Ikkje at det er så nøye, men vittig. 5
Amatariel Skrevet 24. juli 2020 #13 Skrevet 24. juli 2020 Veldig rar film - men elsket den!! 😅 Den får vel neppe en oscar, men helt klart underholdende for oss som liker Eurovision. Gøyale kostymer, drøye sceneshow og morsom musikk 😄 3
Perelandra Skrevet 22. mai 2021 #14 Skrevet 22. mai 2021 Så den i går da den ble sendt på NRK. Som den ESC/MGP-nerden jeg er likte jeg filmen veldig godt. Masse herlig tull og tøys! Det eneste jeg reagerte på er at Island ikke kom med i ESC før i 1986. Husker godt at de debuterte da finalen ble arrangert i Bergen. Synes derfor det er rart da Lars stiller seg foran TVen som liten gutt i 1974 og sier han vil vinne. Men det går jo an å drømme selv om landet hans ikke var med på den tida.
Meadow Skrevet 22. mai 2021 #15 Skrevet 22. mai 2021 Jeg så den i dag på nytt, som oppvarming til i kveld. Jeg har bestemt meg for at.... Jeg elsker denne filmen!! 😀❤🎉 Ny klassiker for min del. 4
Perelandra Skrevet 22. mai 2021 #17 Skrevet 22. mai 2021 Så den igjen nå nylig i NRK-appen. Tror også at jeg elsker filmen, og er aldri så lite betatt av rollefiguren Lars ♥️ 😊 4
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #18 Skrevet 23. mai 2021 Genialt referanse fra Island som delte ut poeng i dag!! Anonymkode: 46ac1...dc2 9
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #19 Skrevet 23. mai 2021 Denne filmen er fortsatt bedre enn vanlig esc. Anonymkode: 135e1...26d 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå