Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Negativ digital??

Etter flere dager med positive eggløsning tester og svakt positive graviditets tester (strips) testet jeg å fikk en tydelig positiv clearblue i dag tidlig. Det var ingen tvil. Jeg hadde en digital tilgjengelig og måtte bare sjekke i kveld. Angrer sånn for nå er jeg så forvirra. Det er en digital fra Boots som er negativ. Jeg er rundt 3-5 dager på overtid. Er det grunn til bekymring at jeg ikke har høyt nok hcg nivå til at en digital blir positiv såpass lenge etter mensen skulle ha kommet?? Mannen og jeg hadde sex kun den 13. denne måneden for vi har begge vært dårlige. Så det er jo en stund siden.. håper det ikke er en ny SA

Anonymkode: 4d2b2...e14

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mener at en vanlig CB (den med kryss du tok i morges) er mer sensitiv enn en digital test. Er iallefall det jeg har fått inntrykk av etter mange år på prøverforum. CB+ er en veldig god test til å teste tidlig med. Om du i tillegg tok CB+ på morgenurin og den digitale på kveldsurin så vil jeg ikke si at det er fullstendig overraskende at resultatet ble slik. Det ER tidlig, selv om du er over IKM. Så urinkonsentrasjon o.l kan fortsatt ha noe å si. Du burde nok tatt den digitale i morgen tidlig, men jeg skjønner at det er lettere sagt enn gjort ;) Krysser fingrene for deg og at du får det svaret du ønsker på en senere test!

Gjest Albbas
Skrevet

Da tror jeg heller det er den digitale som er defekt eller lav følsomhet. Du går ikke fra knallpositiv til negativ på noen timer. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...