AnonymBruker Skrevet 29. juni 2020 #1 Skrevet 29. juni 2020 Jeg er alene med barnet mitt etter et nylig sammenlivsbrudd. Hun nekter å sove på kveldene, med mindre hun har rullet rundt og tøyset i flere timer etter sengetid. Skal jeg mate henne så åpner hun opp munnen såvidt så vi bruker nærmere en time på matingen. Verdens skjønneste unge, men jeg er så sliten, trøtt og føler for å klage litt og høre at jeg ikke er alene😫 Hva er dere klage? Anonymkode: 515e2...5f4 3
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2020 #2 Skrevet 29. juni 2020 Jeg er utbrent! Føles det som. Ingenting er godt nok. Skriker ved bleiebytting, påkledning, klagegrining om vi går ut, klagegrining om vi er inne... Ja du skjønner 😛 Anonymkode: ba827...5f4 3
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2020 #3 Skrevet 29. juni 2020 Sønnen min er helt fantastisk, men jeg er totalt utslitt. Krever min fulle oppmerksomhet og deltakelse hvert eneste våkne sekund. Han og jeg fungerer best sammen i hverdagene, takk Gud for barnehagen!!! Helgene er ekstremt slitsomme. Det verste er å hele tiden være 100% tilstede, null rom for en kaffekopp eller husarbeid når han er våken. Anonymkode: 2a369...a86 3
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2020 #4 Skrevet 29. juni 2020 Det er travelt! Man kan ikke snu ryggen til og de tar ikke et nei for et nei 🙈 Anonymkode: 6c9d4...da9 3
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2020 #5 Skrevet 29. juni 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sønnen min er helt fantastisk, men jeg er totalt utslitt. Krever min fulle oppmerksomhet og deltakelse hvert eneste våkne sekund. Han og jeg fungerer best sammen i hverdagene, takk Gud for barnehagen!!! Helgene er ekstremt slitsomme. Det verste er å hele tiden være 100% tilstede, null rom for en kaffekopp eller husarbeid når han er våken. Anonymkode: 2a369...a86 Jeg rekker ikke å drikke kaffen min før den er kald🙈 Anonymkode: 515e2...5f4
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2020 #6 Skrevet 29. juni 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er travelt! Man kan ikke snu ryggen til og de tar ikke et nei for et nei 🙈 Anonymkode: 6c9d4...da9 Ja, alt er trass😩 Og rører jeg en leke barnet mitt planla å leke med så er den plutselig «ødelagt» for henne og hun er da forbanna på meg🙈 Anonymkode: 515e2...5f4
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2020 #7 Skrevet 29. juni 2020 Mi la seg fint frem til 2 mnd siden, nå bruker vi opptil 1.5 t hver kveld på legging. Hun vil aldri inn igjen når vi er ute, uansett hvor mange beskjeder hun får så og så lenge før 🙈 kjempebra med frisk luft og lekelyst, men humøret hennes når blodsukkeret daler er ikke å tulle med... Hun vil "verme mamma" på alt, og det knuser hjertet mitt hver gang jeg skal på jobb. Utenom dette, verdens herligste jente som har ståpåvilje, humor, godt hjerte og bare er nydelig ❤ men må innrømme jeg gleder(og gruer) meg til hun begynner i bhg til høsten og får ut litt energi der Anonymkode: 9f5eb...4f1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2020 #8 Skrevet 29. juni 2020 Gutten er perfekt, bare litt energisk 😅 Problemet er en mann som er syk så jeg må ta alt av husarbeid, handling, matlaging, legginger, morgener, alt ansvaret hele tiden, og ta vare på syk mann. Ikke barnehage før til høsten, jeg er utslitt! Det hadde ærlig talt vært bedre å være alene i en liten leilighet med barnet, enn å ha hus og mann å ta vare på. Kommer meg aldri noe sted uten gutten, for pappaen kan ikke passe. Puh. Anonymkode: 80f06...a0a
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2020 #9 Skrevet 29. juni 2020 🤭har en liten leilighet , rekker ikke over alt som er å gjøre der heller 😪 Alene med en gutt,snart 1,5 år. Hater kveldene som bare går med til legging i timesvis... Anonymkode: 85ee0...43b 1
nattsvermer Skrevet 29. juni 2020 #11 Skrevet 29. juni 2020 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, alt er trass😩 Og rører jeg en leke barnet mitt planla å leke med så er den plutselig «ødelagt» for henne og hun er da forbanna på meg🙈 Anonymkode: 515e2...5f4 Måtte le litt av denne for jeg kjenner meg såå igjen 😂 Bygger jeg et tårn feil, kan det kastes veggemellom og nåde meg om jeg deler brødskiva hans mens han ser på! Fullstendig krise! Føler meg heldig sånn ellers, for gutten er jo så og si alltid blid, også når han ikke vil sove. Han står i senga og gliser, vil ha leke og skal sjarmere mamma og pappa. Men selvfølgelig mye hyl når han blir lagt ned med beskjed om at det er natta nå. Og noen minutter senere hører jeg «mammamammamamma» med mer intensitet om jeg ignorerer han litt, åpner døra og ser en glisende gutt som står i senga 😂 De er nå fine disse små også, da 🥰
DMS Skrevet 29. juni 2020 #12 Skrevet 29. juni 2020 At han lærer så frykteleg fort. Ser han storesyskena gjere noko så kan han det, td skubbe stolen til kjøkenet for å kome til i kjøleskap eller ulike maskiner. Ingenting er trygt lenger. Han vil også hjelpe til å lage middag, og det er ikkje godt nok å sitte på hofta lenger; skal stå ved komfyren og ta på (varme) ting. Opnar dei fleste dører (heldigvis er ytterdøra vanskeleg å få opp), for kjem han seg ut er han avgårde på eit blunk. Så ja, mykje å passe på 🤯 og ja, legging i denne varmen 😅
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2020 #13 Skrevet 29. juni 2020 Min blir 2 år om en måned. Endelig virker det litt som at separasjonsangsten hennes holder på å gå over. Det siste halve året har det vært hyling om jeg har gått på forhånd eller på kjøkkenet eller hva som helst. Utrolig slitsomt! Så nå krysser jeg forsiktig fingrene! Men makan til vilje altså, og når storesøster på 3 også setter igang, shit pomfritt! Dette blir sommeren jeg ikke får gjort noe nyttig utover normalt husarbeid. Luking i bed osv kan jeg bare glemme, da har jeg to unger som skal hjelpe til og enten drar opp blomstene mine eller brenner seg på brennesle. Anonymkode: 9eec5...cf3
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2020 #14 Skrevet 29. juni 2020 Snart toåringen går i barnehage, men er hjemme sammen med babyen og meg pga. luftveissymptomer (energinivået er det imidlertid ikke noe galt med). I dag har hun grått alt hun klarer hver gang babyen har grått. Det er forståelig, hun er sjalu, men jammen er det slitsomt når de hyler om kapp. Hun har også vært svært sint fordi jeg ikke lot henne kaste egg ned trappa og ikke klarte å ta på henne en babysko som var for liten. Så hylte hun fordi hun ikke klarte å ta på seg noe av lillesøsters tøy som hun dro ut av skuffen. Og fordi hun ikke fikk lov å kaste det heller ned trappa. Hun pleier å rulle og prate og tøyse i senga ved leggetid, og er egentlig fryktelig søt, men jeg skulle ønske hun kunne vært enig med meg i at vi kunne tatt det i morgen i stedet. Anonymkode: f8443...3f5
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2020 #15 Skrevet 29. juni 2020 Min på 15 mnd. Så mye hyling, brøling, sutring og separasjonsangst som ikke likner grisen. Bruker lang tid på legging, i dag 1.5 time. Er det rart jeg har gått opp 7 kg siden hun ble født?! Eldstemann var mye roligere og enklere. Nå sitter jeg bare og trøstespiser på kveldene og føler meg høggammal. Håper det blir bedre snart. Anonymkode: 991eb...d5e 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2020 #16 Skrevet 29. juni 2020 2 timer siden, addict skrev: All. Den. Hylinga..... Og sutring.... Blir gal! Min er i en fin fase nå... Han står å ser på meg å gliser også dæljer han en leke i ansiktet mitt med all sin makt. I dag traff han riktig så det suste etter og Hu mor begynte spontant å grine av smerte. Han trøstet meg da. Det gjorde det litt mindre frustrerende å få sår og blåmerke på overleppa når jeg skal på jobbintervju i morgen. Anonymkode: 31b8d...2a9
Skalperud Skrevet 29. juni 2020 #17 Skrevet 29. juni 2020 21 mnd, verdens herligste, men travleste alder 🙈 sitter aldri i ro, og gjør alt han ikke har lov til. Men herremann kor eg elsker den ungen ❤️
miaw Skrevet 29. juni 2020 #18 Skrevet 29. juni 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Og sutring.... Blir gal! Min er i en fin fase nå... Han står å ser på meg å gliser også dæljer han en leke i ansiktet mitt med all sin makt. I dag traff han riktig så det suste etter og Hu mor begynte spontant å grine av smerte. Han trøstet meg da. Det gjorde det litt mindre frustrerende å få sår og blåmerke på overleppa når jeg skal på jobbintervju i morgen. Anonymkode: 31b8d...2a9 Uff. Au. ☹
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå