finnz Skrevet 29. juni 2020 #1 Skrevet 29. juni 2020 Hei. Er ute etter en leilighet i Oslo som ligger veldig sentralt. Har vært å sett på flere leiligheter både på Barcode og i Posthallen. Så langt frister Kvadraturen mer, men jeg er litt usikker med tanke på fremtidig prisstigning. Jeg er heller ikke kjent i noen av områdene. Hvordan vil fremtiden være for hver av disse områdene? Er det noen som har noen tanker, innspill eller kanskje erfaring med å bo i noen av disse områdene?
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2020 #2 Skrevet 29. juni 2020 Sørenga er mye bedre enn Kvadraturen. Anonymkode: b93b2...a7f 2
finnz Skrevet 29. juni 2020 Forfatter #4 Skrevet 29. juni 2020 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sørenga er mye bedre enn Kvadraturen. Anonymkode: b93b2...a7f Hva med dette om at folk sier at Bjørvika har landets dårligste grunnforhold? https://www.tu.no/artikler/bjorvika-synker/231007 Bare tull?
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #5 Skrevet 30. juni 2020 Sikkert Sørenga, men jeg ville kjøpt på Frogner eller Majorstuen dersom jeg skulle kjøpt sentrumsnært i Oslo:) Bjørvika er steindyrt - like dyrt som det jeg nevnte ovenfor. + at det er lagt opp til uteliv når man bor der - som genererer masse fristelser. Men så er leilighetene der nye da. Og sikkert god standard. Man må bare ta en totalvurdering på det Anonymkode: b49a3...afd
prt90 Skrevet 30. juni 2020 #6 Skrevet 30. juni 2020 Kommer veldig an på leiligheten da, mye dårlig indre beliggenhet på barcode og Sørenga. Tror egentlig jeg ville gått for Kvadraturen om jeg fant en bra leilighet der.
ArtVandelayjr Skrevet 8. juli 2020 #7 Skrevet 8. juli 2020 Jeg liker begge disse områdene, og det er helt sikkert trygge kjøp med tanke på fremtidig prisstigning. Posthallen ligger jo i den fine delen av kvadraturen i dag og resten av Kvadraturen vil nok sakte, men sikkert pusses opp. Sjæl synes jeg Posthallen er et dritfint bygg med fin bakgård, kule restauranter og Prinsens gate har blitt skikkelig lekker etter oppussingen. Det er jo kort avstand til Bjørvika derfra. Så jeg ville nok gått for Posthallen.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #8 Skrevet 8. juli 2020 Sameiet som holder til i tidligere posthallen har hinsides strenge regler om alt mulig, ville satt meg veldig godt inn i det før jeg evt kjøper der: http://www.quadraturen.no/ Var leietaker der en periode, og selv om det ligger i det veldig bra område og leilighetene har god standar, er sameiet helt koko og flyttet fort derfra av den grunn. Anonymkode: d2a29...840
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #9 Skrevet 8. juli 2020 Sørenga er bråkete! Og utrolig mye vind høsten. Og helt dødt om vinteren. Men sikkert kult om sommeren. Anonymkode: 797eb...d47
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #10 Skrevet 8. juli 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sameiet som holder til i tidligere posthallen har hinsides strenge regler om alt mulig, ville satt meg veldig godt inn i det før jeg evt kjøper der: http://www.quadraturen.no/ Var leietaker der en periode, og selv om det ligger i det veldig bra område og leilighetene har god standar, er sameiet helt koko og flyttet fort derfra av den grunn. Anonymkode: d2a29...840 Hva var det som plaget deg mest med og som du var minst førnøyd med av sameiet? Anonymkode: c4937...d2d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå