AnonymBruker Skrevet 29. juni 2020 #1 Skrevet 29. juni 2020 Hvilken har dere kjøpt? Anonymkode: 111ec...aeb
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2020 #2 Skrevet 29. juni 2020 Går det an å få en veske til under 300 kroner?? Anonymkode: b396a...ba9 2
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2020 #3 Skrevet 29. juni 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Går det an å få en veske til under 300 kroner?? Anonymkode: b396a...ba9 H&m? Anonymkode: 111ec...aeb
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2020 #4 Skrevet 29. juni 2020 Jeg har i flere år lett etter en veske med mange forskjellige rom og deler i veska, da jeg liker å ha med meg mye forskjellig når jeg først skal bruke veske. Tyggis, sminkepung, solbriller, solkrem, nøkler mobil, bok osv. Men alle vesker nå til dags har jo bare ett digert rom og i beste fall en liten lomme som ofte ikke har glidelås engang!! Håpløst, da blir jo alt bare liggende i en rotete klump midt i veska og det tar evigheter å få tak i f.eks nøkler 😡 Anonymkode: 2db7c...22c
Miss-Grey Skrevet 29. juni 2020 #5 Skrevet 29. juni 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har i flere år lett etter en veske med mange forskjellige rom og deler i veska, da jeg liker å ha med meg mye forskjellig når jeg først skal bruke veske. Tyggis, sminkepung, solbriller, solkrem, nøkler mobil, bok osv. Men alle vesker nå til dags har jo bare ett digert rom og i beste fall en liten lomme som ofte ikke har glidelås engang!! Håpløst, da blir jo alt bare liggende i en rotete klump midt i veska og det tar evigheter å få tak i f.eks nøkler 😡 Anonymkode: 2db7c...22c Der finnes noen produkter du kan putte oppi veska for å holde orden. Kanskje det kan være noe for deg? Du finner mye forskjellig ved å Google «purse organizer».
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2020 #6 Skrevet 29. juni 2020 https://www.na-kd.com/no/accessoirer/vesker/handvesker/veske-black-5 Anonymkode: e5e0a...01f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå