AnonymBruker Skrevet 29. juni 2020 #1 Skrevet 29. juni 2020 Har du noen gang opplevd ubehagelige / ekle hendelser knyttet til sex? hva opplevde du, og satte det noen spor i deg? Anonymkode: 79637...b5e
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2020 #2 Skrevet 29. juni 2020 Ja, egentlig. En fyr som spilte ishockey. Gikk på samme vid.gående skole som han. Ble litt betatt av han og kikket på han i skolegården eller når jeg så han i korridorene og sånn. Møtte han senere på byen en kveld, danset, klinte og endte med at jeg ble med han til en leilighet han og kompisen disponerte. Vet ikke helt hva jeg så for meg skulle skje, men jeg tenkte jeg hadde rett til å bare sove om jeg så ville. Planla egentlig mest å snakke med fyren, bli kjent. Trodde jeg. Da vi kom dit viste det seg at det var kun ett soverom der, to enkeltsenger. Kompisen la seg i den ene senga og begynte og ha sex med jenta han hadde med seg. I vår seng forventet ishockeyspilleren at vi to skulle gjøre det samme, i samme rom som de andre!? NEI. Jeg vred meg unna og nektet. Han ga seg ikke med å klå. Etter mye tafsing og mange nei fra meg, ble jeg til slutt lei og reiste meg og forlot rommet. Gikk og la meg på sofaen i stua. Etter en stund kom han etter og la seg på sofaen sammen med meg, og så begynte han å klå igjen. Jeg prøvde å nekte hele tiden, men til slutt ble det på en måte for mye for meg, og jeg ga opp. Jeg skjønte at han aldri kom til å gi seg. Jeg ante ikke hvor i byen vi var, og hvor jeg skulle gå om jeg forlot leiligheten, så jeg måtte bli værende til det ble morgen. Så jeg oppga protestene, og hadde tidenes dårligste sex med ishockeyspilleren. Mot min vilje. I dag ville det vel nesten blitt betegnet som et overgrep eller en nesten-voldtekt. Han det gjelder har spilt ishockey på høyere nivå og har vært på tv. Men han var ingen hyggelig fyr å være på tomannshånd med, nei. Anonymkode: 0545e...dd1 2
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2020 #3 Skrevet 29. juni 2020 Ja, hadde en skrekkdebut. Den har ødelagt hele sexlivet mitt. Det er fortsatt vondt nå 19 år senere. Orker ikke gå i detalj. Anonymkode: c76ba...b76
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2020 #4 Skrevet 29. juni 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja, egentlig. En fyr som spilte ishockey. Gikk på samme vid.gående skole som han. Ble litt betatt av han og kikket på han i skolegården eller når jeg så han i korridorene og sånn. Møtte han senere på byen en kveld, danset, klinte og endte med at jeg ble med han til en leilighet han og kompisen disponerte. Vet ikke helt hva jeg så for meg skulle skje, men jeg tenkte jeg hadde rett til å bare sove om jeg så ville. Planla egentlig mest å snakke med fyren, bli kjent. Trodde jeg. Da vi kom dit viste det seg at det var kun ett soverom der, to enkeltsenger. Kompisen la seg i den ene senga og begynte og ha sex med jenta han hadde med seg. I vår seng forventet ishockeyspilleren at vi to skulle gjøre det samme, i samme rom som de andre!? NEI. Jeg vred meg unna og nektet. Han ga seg ikke med å klå. Etter mye tafsing og mange nei fra meg, ble jeg til slutt lei og reiste meg og forlot rommet. Gikk og la meg på sofaen i stua. Etter en stund kom han etter og la seg på sofaen sammen med meg, og så begynte han å klå igjen. Jeg prøvde å nekte hele tiden, men til slutt ble det på en måte for mye for meg, og jeg ga opp. Jeg skjønte at han aldri kom til å gi seg. Jeg ante ikke hvor i byen vi var, og hvor jeg skulle gå om jeg forlot leiligheten, så jeg måtte bli værende til det ble morgen. Så jeg oppga protestene, og hadde tidenes dårligste sex med ishockeyspilleren. Mot min vilje. I dag ville det vel nesten blitt betegnet som et overgrep eller en nesten-voldtekt. Han det gjelder har spilt ishockey på høyere nivå og har vært på tv. Men han var ingen hyggelig fyr å være på tomannshånd med, nei. Anonymkode: 0545e...dd1 Det der er ikke bare «nesten-voldtekt» Anonymkode: d261c...4fe 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå