Gå til innhold

Hvor lenge klarer dere å gå uten å ha sex?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er det lengste dere har klart å gå uten å ha sex etter at dere ble seksuelt aktive. Dvs. hva er det lengste uten onanering, samleie og intim kos. Hvor lenge klarer dere å gå uten dette før det blir et problem og hvordan føles det å gå uten.

Anonymkode: ca454...80b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For alltid

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Samleie og intim kos kan jeg gå lenge uten. Men orgasme har jeg så og si hver dag, og det er et must for meg. Avhengig av det for å få sove om kvelden.

K33

Anonymkode: 7583f...31f

• Liker 4
Skrevet

Hadde fint greid å gått resten av livet uten sex.

• Liker 10
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Aragorn ll Elessar skrev:

Hadde fint greid å gått resten av livet uten sex.

Jeg også. :)

Anonymkode: 7b13a...1c9

• Liker 7
Skrevet

Ganske lenge hvis jeg ikke har noen, ikke lenge i det heletatt om jeg har noen jeg virkelig klikker med.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

11 år.

Anonymkode: 6ff24...f49

AnonymBruker
Skrevet

2 år 

Anonymkode: bd624...5e7

AnonymBruker
Skrevet

Sex med andre hadde gått fint for alltid. 

Anonymkode: b2cbe...cd2

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det lengste dere har klart å gå uten å ha sex etter at dere ble seksuelt aktive. Dvs. hva er det lengste uten onanering, samleie og intim kos. Hvor lenge klarer dere å gå uten dette før det blir et problem og hvordan føles det å gå uten.

Anonymkode: ca454...80b

Er du nylig ute av forhold TS? 

For min del går det fint uten sex. Desto lengre jeg ikke har vært i forhold desto lettere er det og jeg har ikke sex uten å være i forhold. Men første året var det mye savn etter sex og intimitet etter det ble slutt med xen

Anonymkode: 26dfb...cab

Skrevet

Det er 4 år og 2 dager siden sist.. det er 4 år for mye.. trenger ikke si at jeg er frustrert. Han vil ikke, jeg har gitt opp å prøve. Ja, jeg vurderer å gå. 

Gjest atomjenta
Skrevet

Jeg hadde en periode på nesten 3 måneder uten sex, altså etter at jeg hadde sex første gangen.

Skrevet

Det har roet seg en smule siste årene men det er sjelden jeg går mer enn 5 dager uten utløsing. Om det ikke blir sex ordner jeg meg på egen hånd.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

7år. Har et meget så avslappende forhold til sex. Sex er kjekt å deilig, men ikke noe jeg må ha på død å liv.

Anonymkode: 7a0c5...963

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

La meg onanere, så kan jeg gå åresvis uten sex. Onanering er ikke så spennende heller, kommer for raskt... kan i grunn kutte det også ut. 

Anonymkode: 36212...12f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sikkert noen uker før jeg fikk lysst å ordne meg selv.. Det går i bølger. Uten sex med partner kunne jeg gått noen mnd 😂 Er samboere med barn. Hadde jeg fått feks 1 million kr for å ikke få orgasme på et år så hadde jeg selvfølgelig klart det. 

Anonymkode: 7af96...b4b

Skrevet

To tre år

AnonymBruker
Skrevet

4 km.

Anonymkode: 993cf...955

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Uten onani også??

Da er det kanskje en måned, maks!

Men jeg hadde slitt skikkelig med å klare resten av livet uten sex!

K44

Anonymkode: f8c93...f34

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...