AnonymBruker Skrevet 29. juni 2020 #1 Skrevet 29. juni 2020 Jeg har en syklus på 24 dager. RFSU sin test tidlig test garanterer 99% riktig resultat 6 dager før mensen. 6 dager før jeg får mensen er jeg 7 dpo, er ikke det veldig tidlig å teste? Og kan den garantere riktig resultat da?😬 takk på forhånd Anonymkode: 2b6d6...006
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2020 #2 Skrevet 29. juni 2020 Nei. Sånne tabeller tar utgangspunkt i 14 dagers lutealfase; det tidligste de beregnes å brukes blir da 9dpo. I tillegg er de ikke 99% sikre 6 dager før uteblitt mens - du kan se tabeller på RFSUs nettsider for hvor mange som tester positivt så og så mange dager før. Den der 99% sikkert refererer til uteblitt mens tidspunkt. Anonymkode: 207af...d3b
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2020 #3 Skrevet 29. juni 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei. Sånne tabeller tar utgangspunkt i 14 dagers lutealfase; det tidligste de beregnes å brukes blir da 9dpo. I tillegg er de ikke 99% sikre 6 dager før uteblitt mens - du kan se tabeller på RFSUs nettsider for hvor mange som tester positivt så og så mange dager før. Den der 99% sikkert refererer til uteblitt mens tidspunkt. Anonymkode: 207af...d3b Tusen takk for svar 😊 Anonymkode: 2b6d6...006
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå