Gå til innhold

Han er stille i sengen og sexen er det værste jeg har hatt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den er kanskje 10 cm lang og tynn som en lysestake 

Anonymkode: 1e0a1...502

Stakkars mann

Anonymkode: 7dd83...d83

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stakkars mann

Ja men jeg har hatt sex med han flere ganger så han ikke skal føle noe på dette, er egentlig resten av tingene som tar kaka men at han har en så liten penis er prikken over ien 

AnonymBruker
Skrevet

Ja men jeg har hatt sex med han flere ganger så han ikke skal føle noe på dette, er egentlig resten av tingene som tar kaka men at han har en så liten penis er prikken over ien 

Skjønner.

Jeg dumpa også en fyr som var dårlig i senga og hadde liten pikk. Orka ikke styre med å få det bedre med han når utgangspunktet var dårlig. Det finnes så mange menn der ute som er gode i senga og har bra personlighet og som ser bra ut, så hvorfor kaste bort tiden...

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Der er ikke alle som passer sammen seksuelt. Slik er det bare. 

Det er ene årsaken til at man faktisk bør ha flere partnere, også kvinner, for å vite at man også passer sammen seksuelt. 

Det er ikke sikkert forrige dame anså dette som vanskelig. Er ikke sikkert at en senere vil oppleve det som vanskelig heller, men DERE TO passer antagelig ikke sammen seksuelt. 

Jeg har selv truffet drømmemannen på så mange måter, men seksuelt passet vi like dårlig som en fot i str 38 gjør i en sko på 46. (Må bare påpeke at dette var til sammenlikning, uten at det vi ikke passet sammen angående hadde med størrelse å gjøre. Vi hadde TOTALT ulikt syn på sex generelt.) 

Slikt går ikke. Det blir for vanskelig og feil, for begge. 

Både jeg og den mannen jeg overhodet ikke passet sammen med seksuelt har nå vært gift i over 10 år. Jeg fant den jeg passet sammen med, og det gjorde sikkert han og, siden forholdet har vart. 

Det var ikke noe galt med hver av oss, men vi to passet absolutt ikke sammen. 

Anonymkode: 674a0...084

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Driver å ligger med en på 29 år. Han er snill og morsom og har respekt for meg, men sexen er noe av det værste jeg har vært borti og lurer nå på om jeg skal gi opp?

Jeg elsker sex som er lidenskapelig, drøy og hvor vi nyter det skikkelig. Dette er stikk motsatt. Penisen hans er enormt liten, han får den ikke skikkelig stiv som gjør at jeg ikke klarer ri han, han lager ikke EN eneste lyd under hele samleiet og når han er ferdig avslutter han med å si «Huff det var slitsomt»?! 

Kanskje det er like dårlig for han som for meg, men er det slik at man bare ikke passer samme seksuelt? Jeg har aldri vært i nærheten av å ha så dårlig samleie med noen. 

Dette hadde vært dumpegrunn for meg. Sex er VIKTIG! Liten pikk og dårlig i senga, nei takk.

Anonymkode: 4853e...9f4

Skrevet

Han er snill og morsom og har respekt for meg

Tro om dette er problemets kjerne?

• Liker 1
Skrevet

Han er 30 om noen måneder. Det kan godt være men likevel merkelig av han å ligge flere ganger om jeg ikke er hans type. I tillegg er det måte på hvor dårlig det blir av den grunnen, jeg blir ikke helt tafatt om jeg ligger med en som ikke er helt min type gutt om du skjønner 

skjønner.. det skal være gjensidig. Du kan ikke bare prøve å nyte/ha sex. Han må også elske sex når dere to.........

Hvor lenge har dere vært? Har du prøvd å snakke med ham?

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Driver å ligger med en på 29 år. Han er snill og morsom og har respekt for meg, men sexen er noe av det værste jeg har vært borti og lurer nå på om jeg skal gi opp?

Jeg elsker sex som er lidenskapelig, drøy og hvor vi nyter det skikkelig. Dette er stikk motsatt. Penisen hans er enormt liten, han får den ikke skikkelig stiv som gjør at jeg ikke klarer ri han, han lager ikke EN eneste lyd under hele samleiet og når han er ferdig avslutter han med å si «Huff det var slitsomt»?! 

Kanskje det er like dårlig for han som for meg, men er det slik at man bare ikke passer samme seksuelt? Jeg har aldri vært i nærheten av å ha så dårlig samleie med noen. 

og din alder?

Skrevet

Dette hadde vært dumpegrunn for meg. Sex er VIKTIG! Liten pikk og dårlig i senga, nei takk.

Samme her. dette hadde jeg seriøst ikke gidda. Da skulle jeg ihvertfall hatt en elsker ved siden av  😁 

AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke lær han opp? Gjennomsnitts peisen er 13.12cm lang og omkrets 11.66.

Anonymkode: 5dc6b...60c

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

«Huff det var slitsomt»?! 

😂😂😂😂😂😂

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Stor pikk og dårlig i senga da?

Gjest Hildur70
Skrevet
2 timer siden, jabx skrev:

For meg spiller ikke størrelsen noen rolle. Dvs for stor går ikke pga smerter. Men viktigste er at han er flink med hendene, kysser bra og har humor og empati 

AnonymBruker
Skrevet

Same old story...

Hans feil, han mangler, han er ikke god nok, han ditt og han datt... I tillegg har stakkaren liten pikk. Særlig det bør han jammen klare å gjøre noe med. Dump fyren og ødelegg ham mentalt for resten av livet, mens du surfer videre på til evig perfekte og selvtilfredsstillende bølge!

Anonymkode: da6f9...df5

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Same old story...

Hans feil, han mangler, han er ikke god nok, han ditt og han datt... I tillegg har stakkaren liten pikk. Særlig det bør han jammen klare å gjøre noe med. Dump fyren og ødelegg ham mentalt for resten av livet, mens du surfer videre på til evig perfekte og selvtilfredsstillende bølge!

Anonymkode: da6f9...df5

🙏🙏🙏 dere må prate sammen .. han kan jo ha dårlig selvtillit og lite trua på seg selv fordi om mange vil ha han og han legger ut selfie hver dag. Beklager TS, men her syns jeg du bør tenke litt på hvordan duuu opptrer. Mannen høres jo usikker ut. Ikke sikkert du er så bra heller. Msn må være to for å ha god sex. Snakk med han!

Anonymkode: 13740...806

• Liker 3
Annonse
Skrevet

Du påpeker flere ganger her i tråden at han har liten penis og du ikke vet hva du skal gjøre med den. Dette er nok noe han merker på deg når dere har sex, selv om du helt sikkert prøver å gjøre det beste ut av det. 

Det at han er stille, ikke blir helt stiv og etterpå uttrykker at sexen var slitsom er tegn på at han ikke føler seg trygg med deg. At han kaller det slitsomt kan være en annen måte å uttrykke "jeg føler meg ikke trygg og klarer ikke slappe av". 

Det trenger ikke ha noe med selvtilliten hans ellers å gjøre. Selv de mest selvsikre mennesker er mer sårbare i intime situasjoner.

Jeg får litt vondt av å lese hvordan folk snakker om ham her i tråden. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han er sikkert ganske aseksuell. Med så liten pikk tipper jeg han ikke er så interessert i sex da det ikke gir han noen stor nytelse.

Anonymkode: 5e0f1...90b

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja er sikkert slik i dette tilfellet da. Men det er så rart, jeg prøver liksom å i det minste lage litt lyd selv om det er dårlig men virker ikke som han engang gjør en innsats i å få det bra 

At du faker ting gjør deg ikke til en bedre sengepartner. Slå opp og gå videre, dere passer åpenbart ikke sammen seksuelt. Du kan prate med han om det (unngå å nevne hans penis, han er nok smertelig klar over at den er liten), men hører ikke ut som du er villig til det så da er det bare å moooove oooon... 

Anonymkode: 38eb3...c36

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, jabx skrev:

Soleklar dealbreaker. Størrelse har ikke noe å si. Hilsen K25. Men det er åpenbart i tråden her at mange syns størrelse er viktig.... Det er bare nitrist. Er det noe menn ikke kan noe for så er det 1) høyden sin 2) størrelsen på penis og en del andre ting også.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva hadde du tenkt om han beskrev din vagina som... Ja, en bøtte med vann? Du hadde ikke syns det var kult, hadde du? Du syns heller ikke det er greit at mennesker snakker slik om andres kjønnsorgan? Tenkte meg det. Jeg tror dette er en tulletråd, eller så er du 16 år gammel og vet knapt hva en penis er. 

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...