AnonymBruker Skrevet 29. juni 2020 #1 Skrevet 29. juni 2020 Driver å ligger med en på 29 år. Han er snill og morsom og har respekt for meg, men sexen er noe av det værste jeg har vært borti og lurer nå på om jeg skal gi opp? Jeg elsker sex som er lidenskapelig, drøy og hvor vi nyter det skikkelig. Dette er stikk motsatt. Penisen hans er enormt liten, han får den ikke skikkelig stiv som gjør at jeg ikke klarer ri han, han lager ikke EN eneste lyd under hele samleiet og når han er ferdig avslutter han med å si «Huff det var slitsomt»?! Kanskje det er like dårlig for han som for meg, men er det slik at man bare ikke passer samme seksuelt? Jeg har aldri vært i nærheten av å ha så dårlig samleie med noen. Anonymkode: 1e0a1...502 4
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2020 #2 Skrevet 29. juni 2020 Ja, det kan absolutt være slik at man ikke har seksuell kjemi med noen, uten at det er noen av partenes feil. Anonymkode: 7167b...b49 9
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2020 #3 Skrevet 29. juni 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja, det kan absolutt være slik at man ikke har seksuell kjemi med noen, uten at det er noen av partenes feil. Anonymkode: 7167b...b49 Ja er sikkert slik i dette tilfellet da. Men det er så rart, jeg prøver liksom å i det minste lage litt lyd selv om det er dårlig men virker ikke som han engang gjør en innsats i å få det bra Anonymkode: 1e0a1...502
Bamseklemmer Skrevet 29. juni 2020 #4 Skrevet 29. juni 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje det er like dårlig for han som for meg, men er det slik at man bare ikke passer samme seksuelt? Jeg har aldri vært i nærheten av å ha så dårlig samleie med noen Han kan jo umulig ha hatt sex før, kanskje han er blyg og vil at du skal være dominere han? 2
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2020 #5 Skrevet 29. juni 2020 1 minutt siden, Bamseklemmer skrev: Han kan jo umulig ha hatt sex før, kanskje han er blyg og vil at du skal være dominere han? Han er over gjennomsnittet kjekk og har hatt dame i mange år. Tror ikke han har vanskelig med å få seg noe Anonymkode: 1e0a1...502 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2020 #6 Skrevet 29. juni 2020 Altså han har selvfølgelig ikke dame nå men før Anonymkode: 1e0a1...502
cmd Skrevet 29. juni 2020 #7 Skrevet 29. juni 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje det er like dårlig for han som for meg, men er det slik at man bare ikke passer samme seksuelt? Jeg har aldri vært i nærheten av å ha så dårlig samleie med noen. Kanskje du bør ta initiativ og være dominerende under sex ?
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2020 #8 Skrevet 29. juni 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: når han er ferdig avslutter han med å si «Huff det var slitsomt»?! Anonymkode: 1e0a1...502 Altså, hva? 🤣🤣🤣 Det er mange som trenger litt tid til å bli kjent, som får prestasjonsangst etc, men det høres jo ikke ut som om han her liker sex! Kanskje han er asexsuell, men tenker at han MÅ ha sex dersom han skal være i et forhold. Det er jo ikke akkurat lett å finne andre som også er asexsuelle. Anonymkode: 9909e...f8b 10
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2020 #9 Skrevet 29. juni 2020 Akkurat nå, cmd skrev: Kanskje du bør ta initiativ og være dominerende under sex ? Jojo, jeg kan fint ta initiativ men det er ikke så fristende når jeg ikke får han skikkelig hard. Får jo følelsen av at han ikke tenner på meg når han attpåtil ikke lager lyd og avslutter med at det var slitsomt Anonymkode: 1e0a1...502 2
miss summers Skrevet 29. juni 2020 #10 Skrevet 29. juni 2020 Han fremstår ikke særlig motiverende heller han der 😅 Hadde sagt det rett ut! 2
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2020 #11 Skrevet 29. juni 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Altså, hva? 🤣🤣🤣 Det er mange som trenger litt tid til å bli kjent, som får prestasjonsangst etc, men det høres jo ikke ut som om han her liker sex! Kanskje han er asexsuell, men tenker at han MÅ ha sex dersom han skal være i et forhold. Det er jo ikke akkurat lett å finne andre som også er asexsuelle. Anonymkode: 9909e...f8b Nei jeg trodde han var veldig seksuell da han drev og sendte frekke snapper til meg, så trodde nesten det var en spøk første gang vi lå sammen 😂😂 I tillegg har jeg ikke noe imot små peniser, heller det enn alt for store, men denne er så liten at jeg vet ikke hvordan jeg skal ta i den Anonymkode: 1e0a1...502 4
cmd Skrevet 29. juni 2020 #12 Skrevet 29. juni 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jojo, jeg kan fint ta initiativ men det er ikke så fristende når jeg ikke får han skikkelig hard. Får jo følelsen av at han ikke tenner på meg når han attpåtil ikke lager lyd og avslutter med at det var slitsomt kanskje han er ikke så erfaren i sex og derfor tilbaketrukket. Derfor kan han kanskje være redd for å IKKE gi deg god omgang. Bare gi ham litt tid og se om det utvikler seg på best mulig måte
Bamseklemmer Skrevet 29. juni 2020 #13 Skrevet 29. juni 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Han er over gjennomsnittet kjekk og har hatt dame i mange år. Tror ikke han har vanskelig med å få seg noe Men han kan da vel ikke vente på å bli pult? man må som regel være to om det skjønner du... Jeg har selv opplevd stumme jenter, men jeg bruker litt humor for å knuse den tørre stillheten. Noen ganger hjelper det på blygheten også, de slapper bedre av når de får vite at det ikke er for seriøst og det er lov å feile. De som har vært mest musestille har som regel visst en annen side av seg selv etterpå, så å få litt drahjelp til latter og prat løser utrolig nok slike kleine stillheter... Har han humor og prater som vanlig uten sex da?
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2020 #14 Skrevet 29. juni 2020 Akkurat nå, cmd skrev: kanskje han er ikke så erfaren i sex og derfor tilbaketrukket. Derfor kan han kanskje være redd for å IKKE gi deg god omgang. Bare gi ham litt tid og se om det utvikler seg på best mulig måte Ja det kan jo være men med tanke på at han har vært i forhold i flere år før dette så gir ikke det mening. Damen han var sammen med før ser ut som en modell i tillegg så tipper hun ikke hadde slått seg ned med hva som helst Anonymkode: 1e0a1...502
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2020 #15 Skrevet 29. juni 2020 Akkurat nå, Bamseklemmer skrev: Men han kan da vel ikke vente på å bli pult? man må som regel være to om det skjønner du... Jeg har selv opplevd stumme jenter, men jeg bruker litt humor for å knuse den tørre stillheten. Noen ganger hjelper det på blygheten også, de slapper bedre av når de får vite at det ikke er for seriøst og det er lov å feile. De som har vært mest musestille har som regel visst en annen side av seg selv etterpå, så å få litt drahjelp til latter og prat løser utrolig nok slike kleine stillheter... Har han humor og prater som vanlig uten sex da? Jada han har mye humor til vanlig, og svært god selvtillit i alle situasjoner. Legger også ut bilde av seg selv hver dag og har mange jenter som vil ha han så ser ikke hvorfor han skal være usikker, da skjuler han det godt. Anonymkode: 1e0a1...502
Bamseklemmer Skrevet 29. juni 2020 #16 Skrevet 29. juni 2020 Ja den humoren må være skikkelig tørr... Jeg oppfatter han som en tørrpinne som er mere selvopptatt av å ta bilder av seg selv, enn å tilfredstille og behandle en kvinne. Det skumle med slike som synes selv de er pene er at de ikke er så pene innvendig, og det er en avslørende gjenganger blandt kvinner og menn... Men hadde han vært en god elsker har nok vært drømmemann for mange... Får håpe jeg tar feil, gutten blir sikkert bra etterhvert🙄 2
cmd Skrevet 29. juni 2020 #17 Skrevet 29. juni 2020 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja det kan jo være men med tanke på at han har vært i forhold i flere år før dette så gir ikke det mening. Damen han var sammen med før ser ut som en modell i tillegg så tipper hun ikke hadde slått seg ned med hva som helst hvor gammel er han? kan det hende at kanskje du er ikke hans type og derfor han var kjedelig?
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2020 #18 Skrevet 29. juni 2020 27 minutter siden, cmd skrev: hvor gammel er han? kan det hende at kanskje du er ikke hans type og derfor han var kjedelig? Han er 30 om noen måneder. Det kan godt være men likevel merkelig av han å ligge flere ganger om jeg ikke er hans type. I tillegg er det måte på hvor dårlig det blir av den grunnen, jeg blir ikke helt tafatt om jeg ligger med en som ikke er helt min type gutt om du skjønner Anonymkode: 1e0a1...502
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2020 #19 Skrevet 29. juni 2020 Hvor liten snakker vi? Anonymkode: 05e82...18b
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2020 #20 Skrevet 29. juni 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor liten snakker vi? Anonymkode: 05e82...18b Den er kanskje 10 cm lang og tynn som en lysestake Anonymkode: 1e0a1...502
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå