Anonyym97 Skrevet 29. juni 2020 #1 Skrevet 29. juni 2020 (endret) Overalt kryr det av negative, frekke, bedrevitende og nedlatende folk (damer spesielt). I kommentarfelt her på kvinneguiden, Facebook osv. Også inne her på helt enkle og morsomme tråder kommer noen å ødelegger for andre. Hva får dere som er så negative ut av det? Hvorfor gidder dere å legge dere opp i alt dere ikke er enige i? Bruke energi på å være sur? Er det bare for å være dritt? Dette begynner å irritere meg grenseløst. Endret 10. juli 2020 av Anonyym97
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2020 #2 Skrevet 29. juni 2020 Synes de er veldig frekke. De er negative, bitre eller deprimerte. Slike tror ofte at de sitter med fasiten. På Facebook tåler jeg ikke lese kommentarfeltene. Blir irritert av alle dumme kommentarer der. Menn også. Det kryr av udannede folk. Uttrykker seg om om de er 14. Blir ikke bedre inntrykk når jeg går på profilen deres og ser dem. Og ofte en teit Quote i biografien! Anonymkode: 9a2a6...af9 1
Anonyym97 Skrevet 29. juni 2020 Forfatter #3 Skrevet 29. juni 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes de er veldig frekke. De er negative, bitre eller deprimerte. Slike tror ofte at de sitter med fasiten. På Facebook tåler jeg ikke lese kommentarfeltene. Blir irritert av alle dumme kommentarer der. Menn også. Det kryr av udannede folk. Uttrykker seg om om de er 14. Blir ikke bedre inntrykk når jeg går på profilen deres og ser dem. Og ofte en teit Quote i biografien! Anonymkode: 9a2a6...af9 Da tenker jeg at de også er sånn i «virkeligheten»? Ikke bare på nettet? Sure og grinete over alt de ikke er enige i. Det må da være slitsomt
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #4 Skrevet 30. juni 2020 Dette er nok folk som har det dårlig selv, lite selvtillit. De får tydeligvis et kick ut av å prøve og få andre til å føle seg verre, sikkert mangel på normal intelligens, normale mennesker får ingen glede av slikt. Jeg tenker bare stakkars hver gang jeg leser noe slikt. Bare hev deg over det og ignorer dem, ikke ta deg nær av det. Anonymkode: 13102...7ac
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #5 Skrevet 15. juli 2020 Har lurt på det samme. Slikt beriker ikke en diskusjon. Anonymkode: ee272...d21
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå