Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 
har siste tiden hatt veldig vondt i venstre bryst, undersiden av det. Veldig ømt. Brystvorten på venstre bryst er mørkere rød en det andre, og stikker mer ut. Den er kjempe sår! Så igårkveld la jeg en bommuldott der for å skille brystvorten fra klærne, og på kvelden var der tre små prikker. Var lyse brunt, så ut som blod som var tørket. Utrolig små prikker. Ser ikke noe rift eller sår på brystvorten, men vanskelig å se. Hadde plaster i natt, og var samme i dagtidelig. Ringte lege som sa at det er ufarlig med tanke på jeg ikke har noen kul, og det kan vær vanlig å leke litt, men det er gjerne i forhold til graviditet og feks brystbetennelse. Han sa jeg skulle se an ut uken å ta kontakt om det ble verre. Er øm på høyre bryst også, men ikke på samme nivå som venstre. Går på p-piller, samme sort i hvertfall 5 år.  Gått litt opp i vekt, men har spist mye bedre siste tiden. Så det er jo en naturlig forklaring, er oftere på do, men i denne varmen har jeg drukket mye også. Så jeg opplever ikke noe «unormalt» i den forstand. Spørsmålet mitt omsider er om noen har opplevd dette med brystet, og blod? Er det er graviditetegn?

Anonymkode: 8d6bf...85d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Blod fra brystet er ikke et gravid symptom nei, men noe du bør få undersøkt hos lege. Når du også beskriver at brystet er vondt og ømt bør du få en undersøkelse. Ta en graviditetstest også bestiller du legetime, det ville jeg gjort uavhengig av resultatet av testen. 

Anonymkode: 471e9...ac0

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Få en undersøkelse hos lege!😊

Anonymkode: 87d80...584

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar :) har snakket med Lege. Skal se an noen dager til jeg er litt bedre i formen, om det ikke blir bedre eller det blir verre skal jeg inn! Var bare måten han sa «vanskelig å si på tlf.. men det er ganske vanlig med bryst betendelse... men det er mest hos gravide kvinner». Den setningen sank ikke inn før vi hadde lagt på😂 så måtte finne ut om det var et symptom . Har kjøpt test så skal teste i morgen uansett. Men er ganske så sikker på jeg ikke er det. Ekkelt når sånt skjer synes jeg, er veldig lett for å bli stresset av sånn🥵

AnonymBruker
Skrevet

Kom deg til legen,det er tegn på brystkreft.

Anonymkode: 78d98...5ea

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kom deg til legen,det er tegn på brystkreft.

Anonymkode: 78d98...5ea

Som sagt så har jeg vært i kontakt med lege! Brystet er mindre rødt nå, har ingen kul. Skal til lege neste uke om det fortsatt er noe. Men siden jeg måtte teste meg for korona igår pga jeg var forkjølet, så må jeg vente før jeg kan dra inn til legen 🙈

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...